دغدغه های خانواده ها برای آموزش فرزندان

همایش خانواده وکودک خلاق

با آغاز سال تحصیلی ، دغدغه های خانواده ها برای آموزش فرزندان نمود جدیتری پیدا می کند ؛ اساسا خانواده ها در مسیری گام بر می دارند که پیشینیان آن مسیر را طی کرده اند فارغ از درستی و یا نادرستی روش های گذشته  ، درحقیقت این آرمان و آرزوی آنان و امیالی که خود در سر می پرورانده اند اینک جلوه می کند آیا این اندیشه ها درست است ؟آیا باید هر آنچه خود می خواهند به کودک تحمیل کنند ؟و یا بر عکس هر آنچه کودک می خواهد او را آزاد بگذارند تا خود هدفش را انتخاب کرده و برای هدفش بکوشد .

دومین همایش خانواده وکودک خلاق که با حضور خانواده ها و کارشناسان زبده ی حوزه تعلیم و تربیت  در سبزوار برگزار می شود به این موضوعات می پردازد .

به گفته ی خانم زمانیان دبیر اجرایی این همایش ، در پی برگزاری اولین دوره  همایش خانواده وکودک خلاق که در مرداد ماه سال جاری در تالار کاشفی برگزار گردید و مورد توجه واستقبال فراوان مردم عزیز سبزوار قرار گرفت این همایش با همان کیفیت و البته با دغدغه های آغاز سال تحصیلی مجدد برگزار می شود.

سخنران ویژه همایش سرکار خانم دکتر فعال است وی  کارشناس خلاقیت صدا وسیما و مبدع طرح  قرآنی شمیم بهشت بوده که توانسته با دیدگاههای خود شیوه های نوینی را مطمح نظر قرار داده و با تجاربی که بدان رسیده متدهای جدیدی را فرا روی جامعه تعلیم و تربیت قرار دهد و افق مشخصی را برای خانواده ترسیم نماید .

همچنین خانم دکتر اعظم فعال پیرامون روش های نوین فرزند پروری وخلاقیت برای مادران وپدران سبزواری ایراد سخن خواهند نمود. همزمان با برگزاری همایش  تست استعدادسنجی کودکان ودانش آموزان  وخانواده هارا نیز  انجام خواهند داد.

این همایش با حضور سر کار خانم دکتر فعال  و توسط دبستان وپیش دبستانی الفبای مهر  در سالن اجتماعات شهرداری سبزوار در تاریخ 19/6 /94ساعت 17 الی 19  برگزار می شود.

لازم به ذکر است دبستان وپیش دبستانی الفبای مهر که تا پایان دوره دوم ابتدایی را پوشش می دهد با رویکرد قرانی  وخلاقیت محور زیر نظر مستقیم سرکار خانم دکتر فعال  از سال 1392 در شهرستان سبزوار آغاز بکار کرده است.این آموزشگاه سال قبل نیز همایش فرزند پروری با حضور ایشان در پارک بانوان شهرستان برگزار کرد که حضور مادران وکودکان گرمی خاصی به این محفل داده بود.

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما