جلسه شورای سیاستگذاری کنگره بین المللی سربداران با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

وبسایت دانشگاه حکیم سبزواری از برگزاری نشست هماهنگی شورای سیاستگذاری کنگره بین المللی سربداران با دکتر علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رئیس این کنگره خبر داده است.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه در متن این خبر کوتاه آمده است:
 
نشست هماهنگی شورای سیاستگذاری کنگره بین المللی سربداران با رئیس کنگره دکتر علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز در محل دفتر ایشان برگزار شد.
 
در ابتدای این نشست نمایندگان شهرستان در خصوص اهمیت کنگره مطالبی را بیان نمودند و سپس مهندس برادران معاون محترم استاندار و فرماندار سبزوار در خصوص موقعیت شهرستان در برگزاری کنگره نکاتی را یادآور شدند.
 
در ادامه دکتر حدادنیا دبیر محترم کنگره سربداران و رییس دانشگاه حکیم سبزواری گزارشی از فعالیتهای انجام گرفته و تعداد مقالات رسیده ارائه نمودند و در انتها دکتر جنتی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اظهار رضایت از فعالیتهای انجام گرفته در دبیرخانه کنگره راهکارهای خود را برای بهتر اجرا شدن همایش ارائه نمودند
 
کانال تلگرامی اخبار دانشگاه حکیم سبزواری تصاویری از این نشست دردفتر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را منتشر کرده است:
 
 
گفتنی است: کنگره بین المللی سربداران قرار است اواخر آذرماه 94 در هفتصدمین سال وقوع نهضت سربداران در دارالمومنین سبزوار پایتخت اولین حکومت مستقل و مردمی شیعه 12 امامی در ایران برگزار شود.
 
در این کنگره بین المللی علاوه بر میهمانان داخلی، نزدیک به 100 شخصیت برجسته از کشورهای مختلف جهان حضور می یابند.
 
 

 

نظرت را بنویس
comments

واقعا کار مسئولان ما برعکسه، درست در روزهايي که قرار است همايش بين المللي سربداران برگزار شود و خبرنگاران و رسانه هاي شهرستان بايد شبانه روز براي پوشش خبري اين همايش حتي در سطح ملي کار کنند نمايشگاه رسانه ها گذاشته اند. آخر کدام عقلي اين کار را مي کند. اينقدر ناهماهنگي در نهادها و برنامه هاي شهر هست. آيا نمي توانند با هم هماهنگ کنند. 20 روز ديگر به برگزاري اين همايش مانده اما هنوز هيچ کار رسانه اي جدي بويژه در سطح کشوري انجام نشده است و ظاهرا هيچ خبري نيست. مسئولان همايش انگار فکر همه چيز را کرده اند جز کارهاي رسانه اي. سه هفته مانده به همايش بايد هر روز دو سه خبر و گزارش و مصاحبه در اين باره در رسانه هاي مختلف کشوري داشته باشيم اما متاسفانه هيچ خبري نيست که نيست. اين چه جور همايش بين المللي است حتي در سطح ملي هم هيچ بازتابي ندارد؟ انگار اين بار هم قرار است برنامه اي برگزار شود اما هيچ کار رسانه اي صورت نگيرد مانند برنامه خوب روز باستان شناسي مثل نشست کتاب خوان و غيره و غيره. چرا شما از مسئولان همايش پيگيري نمي کنيد که فکري به حال بخش رسانه اي همايش بکنند. چرا خبرنگاران ما اينقدر فشلند.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما