محمد حسین غایبی گل زعفران سبزوار را به جشنواره فوتو فیلس فرانسه برد

محمد حسین غایبی هنرمند پیشکسوت عکاسی و تئاتر سبزوار عکسی از گل زعفران در مزارع این شهرستان را به جشنواره فوتوفیلس فرانسه می برد.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، این هنرمند امروز در گفتگویی با خبرنگار ما از پذیرفته شدن یکی از عکس های خود در این جشنواره خبر داد و گفت: فوتوفیلس جشنواره ای است با دو بخش« رنگی با موضوع گیاهان وحشی» و «گیاهان» که در کشور فرانسه برگزار می شود و نتایج نهایی آن در اسفند 94 اعلام خواهد شد.(برای آشنایی بیشتر با جشنواره عکس فوتو فیلس هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.)

گفتنی است عکس های راه یافته به این جشنواره برای دریافت القاب فیاپ مورد محاسبه قرار خواهند گرفت.

فیاپ (FIAP) نام دیگر فدراسیون بین المللی عکاسی است که به منظور تقدیر از هنرمندان عکاس جهان القابی را به وجود آورده است که بر اساس بعضی ملاک ها به هنرمندان عکاس اعطا می شود.

عکس گل زعفران محمد حسین غایبی آن ها توسط کلوپ عکس فوکوس به جشنواره ارسال شده و طبق قوانین این کلوپ هنرمندانی که عکس آن ها پذیرفته شود گواهی پذیرش ازنمایندگی فیاپ درایران به خاطر شرکت در این جشنواره را دریافت می کنند.

لازم به ذکر است تعدادی از عکس های این هنرمند سبزواری تاکنون توانسته درکشورهای آمریکا، آرژانتین ، چین واسپانیا و... پذیرفته شود. 

نام محمدحسین غایبی در فهرست هنرمندان سبزواربزرگ که توسط مجله اینترنتی اسرارنامه در حال گردآوری است، درج شده است:

فهرست هنرمندان سبزوار بزرگ(کلیک کنید)

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما