دانشگاه حکیم سبزواری در عرصه فعالیت های فرهنگی دانشگاه های کشور پیشرو بوده است

وبسایت دانشگاه حکیم سبزواری نوشت:
 
دانشگاه حکیم سبزواری، پیشرو در عرصه ی فعالیت های فرهنگی در دانشگاه های کشور  
 
مدیر فرهنگی دانشگاه حکیم سبزواری از پیشرو بودن این دانشگاه در عرصه فعالیت های فرهنگی در دانشگاه های کل کشور خبر داد.
 
محمد ابراهیم رحیم زاده گفت: کیفیت فعالیت های فرهنگی دانشگاه حکیم سبزواری در دوسال گذشته به گونه ای بوده که همواره و در طی این مدت اخبار حوزه ی فرهنگی دانشگاه بیشترین انعکاس را بر روی سایت فرهنگی وزارت علوم داشته است.
 
وی با اشاره به این مهم که دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به فعالیت های فرهنگی در دانشگاه ها دارد، تصریح کرد: با توجه به رویکرد مدیریت جدید دانشگاه مبنی بر کیفی سازی فعالیتهای فرهنگی، سعی مجموعه ی فرهنگی دانشگاه بر این است که برنامه های فرهنگی علاوه بر کمیت مناسب از کیفیت بالایی برخوردار باشد.
 
وی اظهار داشت: بی شک این رویکرد تازه سبب شد که فعالیت های فرهنگی ما در دانشگاه بیشترین پوشش را توسط حوزه فرهنگی وزارت علوم داشته باشد.
 
مدیرفرهنگی دانشگاه با تاکید بر اینکه فرهنگ روح دانشگاه است، گفت: نمی توان به یک دانشگاه توسعه یافته فکر کنیم اما مسئله فرهنگ را مورد غفلت قرار دهیم.
 
رحیم زاده همچنین نقش کار فرهنگی در دانشگاه را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: کار آموزش یک بخش از وظیفه دانشگاه و بخش دیگر وظیفه دانشگاه ها تربیت انسان‌های فرهنگی است و مسئولان در دانشگاه ما به خوبی اهمیت کار فرهنگی در دانشگاه را درک کرده اند.
 
مدیر فرهنگی دانشگاه در ادامه موفقیت های حاصله را نتیجه ی تلاش همکاران در حوزه فرهنگی و سیاستگذاری های کلان شورای فرهنگی دانشگاه دانست.
 
برای مشاهده پوشش اخبار فرهنگی دانشگاه حکیم سبزواری را بر روی سایت فرهنگی وزارت علوم می توانید به آدرس www.dof.ir مراجعه نمایید.
 

 

نظرت را بنویس
comments

قرار بود مدير جديد در سطح ملي باشد و دانشگاه حکيم را تا سطح ملي بالا بکشد اما تا حالا که چيزي نديديم. آقاي رضوي بسيار فعال تر و پويا تر بود. با آمدن جناب رئيس جديد انگار قرار است دانشگاه حکيم درجا بزند.

ارادتمند

فعالیتهای فرهنگی دانشگاه حکیم از زمان تصدی مدیریت فرهنگی دانشگاه توسط استاد بزرگوار جناب آقای سید نورالله رضوی اوج گرفت و برفراز شد این مسله بر هیچکس پنهان نیست که ایشان در عرصه ی فرهنگ سبزوار یگانه اند و این پیشرو بودن به سبب فعالیت و مدیربت ارزنده آن بزرگوار بوده. به امید موفقیت های مردان عرصه ی فرهنگ این دیار

سلام البته اقای رحیم زاده نگفتن که دانشگاه حکیم از نظر تولیدات علمی و پژوهشی رتبه چندم را دارد؟ طبق اخرین رتبه بندی رتبه 47 را داشتیم و حتی از برخی دانشگاه های شهرهای اطراف و همیایه هم پایین تر بودیم.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما