زوج دوچرخه سوار فرانسوی به سبزوار رسیدند / حضور و سخنان الکس و میچل در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه حکیم سبزواری

وبسایت دانشگاه حکیم سبزواری نوشت:
 
دانشگاه حکیم سبزواری، روز گذشته میزبان الکس و میچل زوج جهانگرد فرانسوی f,n که با دوچرخه در حال سفر به دور دنیا هستند.
 
این زوج فرانسوی که از دیروز مهمان دانشگاه حکیم سبزواری می باشند، هدف خود را از این سفر کسب تجربه ا ی متفاوت و ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در جهت جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی دانستند .
 
میچل با اعلام اینکه سفر خود را از شش ماه پیش و از شهر پاریس آغاز کرده اند، گفت: هم اکنون سه ماه است که در ایران به سر می بریم.
 
وی ایران کشوری زیبا دانست که می توان در هر زمانی از سال چهار فصل طبیعت را در جای جای آن مشاهده کرد.
 
این جهانگرد فرانسوی همچنین ازاستقبال گرم و انسان دوستانه مردم ایران ابراز قدردانی کرد و یادآور شد: رفتار مردم ایران با ما در این مدت بسیار محبت آمیز و مهربانامه بوده است.
 
خانم الکس همسر میچل مردم ایران را خانواده دوست و با اخلاق دانست و گفت: آنها هنگامی که ما را دیدند با بوق و دست تکان دادن و با روی گشاده پذیرایی و استقبال کردند که این برای ما جالب بود.
 
وی شهرهای تبریز، یزد، اصفهان، تهران و مناطق جنوبی کشور را از جمله مناطقی برشمرد که در طی این مدت از آن دیدن کردند.
 
وی تصریح کرد: آخرین شهر در مسیرمان در ایران مشهد خواهد بود و از آنجا هم وارد خاک ترکمنستان خواهیم شد.
 
این جهانگرد فرانسوی اظهار داشت: پس ازترکمنستان وارد ازبکستان، تاجیکستان و در انتهای سفرمان به کشور چین خواهیم رفت.
 
وی درمورد غذای ایرانی نیز گفت:خوراک ایرانی بسیار لذیذ و دارای طعم خوبی است.
 
وی همچنین با اشاره به اقلیم متفاوت و زیبای ایران، عنوان کرد: ما حتما به هموطنان خود توصیه می کنیم که از این کشور زیبا دیدن کنند.
 
این زوج گردشگر فرانسوی در خاتمه با تشکر از میزبانی خوب دانشگاه حکیم سبزواری خاطر نشان کردند: مردم سبزوار و مسئولین دانشگاه حکیم سبزواری ثابت کردند که بسیار مهمان نوازند.
 
لازم به ذکر است این زوج جهانگرد به همراه دکترمحمد رضا معین فرد مدیر تربیت بدنی دانشگاه حکیم سبزواری از معاونت دانشجویی و دانشکده تربیت بدنی دانشگاه بازدید کرده و در نشستی صمیمی با دانشجویان دانشکده تربیت بدنی از تجربیات و اهداف خود از این سفر برای دانشجویان این دانشکده صحبت کردند.

 
نظرت را بنویس
comments

آیت الله شهیدی نماینده محترم آیت الله سید حسن خمینی یادگار امام راحل با شرکت در جمع طرفداران آقای دکتر راه چمنی در ستاد مرکزی انتخاباتی ایشان، ضمن ایراد سخنرانی، جمع مشتاقان و حامیان دکتر راه چمنی را با سخنان شیوای خود مستفیذ فرمودند.ایشان ضمن صحبت در رابط با اهمیت دینداری و ولایت مداری به عنوان یکی از مولفه های بارز نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دوره های گوناگون، به ضرورت سیاست مداری و آشنایی با ادبیات و فعالیت سیاسی در نمایندگان اشاره نمودند. آیت الله شهیدی توصیه فرمودند که مردم در انتخاب نمایندگان خود هوشیار باشند و در انتخاب افراد با ایمانی که سابقه درخشان فعالیت های سیاسی مفید را در حوزه قانون گذاری و اجرا دارند، اهتمام ورزند. ایشان در ادامه صحبت های خود از آقای دکتر راه چمنی به عنوان چهره ای مومن و انقلابی با کوله باری از تجربه در عرصه های مختلف سیاسی یاد کردند و ضمن اشاره به خصیصه ناشایست ثروت اندوزی که متاسفانه در بعضی مسئولین دیده می شود، مخاطبین را دعوت به تفکر به انتخاب افرادی شایسته و ساده زیست نمودند و فرمودند: دکتر راه چمنی شخصیتی است که سابقه ایشان نشان دهنده عدم مال اندوزی و ساده زیستی اوست. ایشان در پایان با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای و شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، توصیه کردند که شایسته است مردم به افراد متدین و با تجربه ای که دارای عملکردهای مثبتی بوده و آشنا به سیاست هستند، رای دهند.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما