محمدرضا محسنی ثانی و علی اصغر عنابستانی

دو چهره سبزواری گزینه های مطرح برای قائم مقامی آستان قدس رضوی

گزینه‎‌های مطرح برای عنوان قائم مقام تولیت آستان‌قدس رضوی
 
با توجه به انتخاب حجت الاسلام والمسلمین رئیسی به عنوان تولیت آستان قدس رضوی این روزها بازار شایعات برای احراز جایگاه قائم مقام تولیت جدیست و نام برخی گزینه‌ها مطرح می‌شود.
 
به گزارش تابناک رضوی، شنیده می شود در روزهای اخیر آقایان محسنی ثانی ، آرین‌منش ، حجت‌الاسلام عسگری و نیز علی اصغر عنابستانی و صولت مرتضوی برای تکیه زدن بر این جایگاه و مسئولیت خطیر مطرح هستند.
 
بنابراین گزارش, محسنی ثانی که قید نمایندگی در مجلس را با انصراف از کاندیداتوری زد در ماه‌های اخیر از مهمترین گزینه‌ها برای این جایگاه بوده که البته با توجه به زمان باقیمانده تا پایان مجلس نهم در حال حاضر به عنوان نماینده مردم سبزوار در خانه ملت حضور دارد.
 
حجت الاسلام علی عسگری نیز که پیش از این سابقه مسئولیت در آستان قدس و نمایندگی مردم مشهد را در کارنامه دارد و معاونت پارلمانی دانشگاه آزاد اسلامی را عهده دار است نیز در این روزها مطرح شده است.
 
همچنین جواد آرین‌منش که سالها نماینده مردم مشهد در مجالس هفتم و هشتم بوده و تجربه دبیری شورای فرهنگی آستان قدس رضوی را دارد و هم اکنون نیز عضو هیئت مدیره آفرینشهای هنری آستان قدس است و چهره ای اصولگرا و البته میانه‌رو محسوب می‌شود نیز از دیگر گزینه‌هاست.
 
از سوی دیگر بنا بر شنیده ها طیف منسوب به دکتر احمدی نژاد نیز از علی اصغر عنابستانی مشاور شهردار مشهد برای تصدیگری این سمت یاد می‌کنند هرچند که در برخی محافل نام صولت مرتضوی نیز شنیده می‌شود.
 
شایان ذکر است گویا برخی تلاش‌ها نیز در این رابطه با برخی بزرگان استان در جریان است.
 
*     *     *
 
در تصویر زیر محمدرضا محسنی ثانی در کنار عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه مشاهده می شود که در یکی از مراسم سوگواری با لباس خادمی امام رضا(ع) در حرم مطهر حضور یافته اند.
 
 

 

نظرت را بنویس
comments

رضا

و باز هم جناب فریدون هم مثل همیشه در این عکس دیده می شود

برادر رئیس جمهور مطرح تر از عراقچی است
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما