نمایشگاه نقاشی دو هنرمند سبزواری در نگارخانه «گل های من» تهران بر پا می شود

آثار نقاشی دو هنرمند از خراسان در نگارخانه «گل‌های من»
 
نمایشگاهی از آثار نقاشی محمد خوش‌صفت و محمدرضا شریعتی در نگارخانه «گل‌های من» برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، نمایشگاه دو نفره آثار نقاشی محمد خوش صفت و محمدرضا شریعتی در اولین روزهای اردیبهشت در نگارخانه گلهای من برگزار می‌شود.
 
محمدخوش صفت متولد1337در سبزوار است. این هنرمند سوابق هنری خود را چنین شرح داده است: «ازسن نوجوانی به هنرنقاشی علاقه‌مندبودم واز استادان زیادی بهره جستم. تاثیرگذارترین آن‌ها مرحوم استاد آقای اکبرجلالیان و پس از آن مرحوم استاد آقای هوشنگ صادقپور بودند که خود از هنرجویان مدرسه کمال‌الملک وهنرجوی اساتید آشتیانی و اولیایی بوده‌اند. درنمایشگاه‌های متعدد 
 
درایران شرکت داشته‌ام؛ ازجمله نمایشگاه نقاشی دوسالانه سال 74 که تابلو فردوسی اینجانب توسط موزه خریداری شد و سالیانی است که به تدریس نقاشی مشغولم.» وی درباره این نمایشگاه توضیح می‌دهد: «به همراه یکی از سخت‌کوش‌ترین شاگردانم، محمدرضا شریعتی نمایشگاه تعدادی از آثارمان را در« نگارخانه گل‌های من» در معرض دید مخاطبان گرامی به نمایش می گذاریم.»
 
محمدرضا شریعتی متولد 1354 در سبزوار، خود را چنین معرفی کرده است: «ازسال 84 شروع به نقاشی کرده‌ام و درزمینه طراحی با مداد، زغال ورنگ روغن روی بوم فعالیت خود را ادامه داده‌ام که نتیجه آن دو نمایشگاه گروهی در سبزوار و نمایشگاه انفرادی نقاشی در شهر مشهد بوده و باعث افتخارم است که به اتفاق استاد عزیزم نمایشگاه نقاشی در «نگارخانه گل‌های من» برپا خواهیم کرد.»
 
این نمایشگاه از تاریخ 3 الی 9 اردیبهشت ماه در ساعات ۱۶ الی ۲۰ در نگارخانه «گل‌های من» به آدرس تهران، شهیدلواسانی غربی (فرمانیه غربی)، پلاک 156، واحد 202 برپا خواهد بود.
 
 
گفتنی است نام و معرفی مختصری از محمد خوش صفت و محمدرضا شریعتی هم اکنون در فهرست هنرمندان سبزوار بزرگ که مدتی است توسط اسرارنامه در حال گردآوری است، درج شده است:
 
کوچه پس کوچه پیوندها
کلیک کنید:
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما