وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

به خاطر توانمندی سبزوار در بحث بهداشتی و درمانی از دانشگاه علوم پزشکی و افزایش تخت های بیمارستانی حمایت خواهیم کرد

تعداد تخت های بیمارستانی سبزوار از بیماران سبقت گرفته است
 
سبزوار- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ابراز خوشحالی از توسعه امکانات درمانی در سبزوار گفت:خوشبختانه تعداد تخت های بیمارستانی فراتر از نیاز بوده و ازتعداد بیماران سبقت گرفته است.
 
سید حسن قاضی زاده هاشمی ظهر سه شنبه در گفت و گو با مهر در حاشیه بازدید از بیمارستان حشمتیه سبزوار اظهار کرد: با حمایت وزارت بهداشت در راستای احداث بیمارستان حشمتیه سبزوار به عنوان بزرگترین پروژه درمانی غرب استان خراسان خوشبختانه کمبودی از نظر تجهیزات پزشکی و درمانی در این منطقه دیگر وجود ندارد.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر ضریب اشغال تخت در این بیمارستان ۶۰ درصد است و ۴۰ درصد تخت های بیمارستان خالی از بیمار است.
 
وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر مبنی بر حل مشکل دستگاه آنژیوگرافی در بیمارستان حشمیته  نیز گفت: دستگاه آنژیوگرافی مورد نیاز بیمارستان حشمتیه تا ۳ هفته آینده نصب و به بهره برداری خواهد رسید.
 
دکتر هاشمی همچنین بیان کرد: شهرستان سبزوار در برهه ای از زمان فاقد پزشک عمومی بود اما امروز جای بسی خوشحالی است که طبق گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در حال حاضر افزون بر ۲۰۰ پزشک متخصص و فوق تخصص در سبزوار فعالیت دارند.
 
وزیر بهداشت گفت: به لحاظ توانمندی ویژه ای که سبزوار به لحاظ درمانی و بهداشتی دارد از طریق طرح توسعه از دانشگاه و افزایش تخت های بیمارستانی این شهرستان حمایت خواهیم کرد.
 
دکتر هاشمی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ما مبنی بر تعیین تکلیف نهایی ایجاد دانشکده دندانپزشکی سبزوار نیز گفت: ما طبق قانون عمل می کنیم البته این درخواست به شورای گسترش ارسال شده و آنها نیز طبق مصوبات انقلاب فرهنگی در خصوص ایجاد این دانشکده نظر نهایی را اعلام می کنند.
 
وی تصریح کرد: تا زمانی که شورای گسترش  رای به ایجاد دانشکده دندانپزشکی ندهد هیچ قولی برای احداث این دانشکده در سبزوار نمی دهیم.
 
 
 

نظرت را بنویس
comments

بهاران

آیاآقای وزیربهداشت ازکارمندان دانشگاه هم بخاطرمطالباتی که دارندحمایت میکند/؟
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما