باند سرقت از کاروانسراهای سبزوار منهدم شد / تخمه های هندوانه راز دزدها را فاش کرد

باند سرقت از کاروانسراها در خراسان رضوی منهدم شد
 
مشهد- فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از انهدام باند حرفه ای سرقت کاروانسراها و کشف سه و نیم میلیارد رالن اموال مسروقه در این رابطه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ سیدمحمد هاشمی اظهار کرد: در پی سرقت های سریالی از کاروانسراهای حاشیه جنوبی شهر سبزوار تیمی از پلیس آگاهی این فرماندهی برای بررسی موضوع وارد عمل شد.
 
سرهنگ سیدمحمد هاشمی افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی سرقت ها و اظهارات مالباختگان تحقیقات میدانی گسترده ای را شروع کردند.
 
وی ادامه داد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از چند روز تحقیقات میدانی با اطلاعات به دست آمده یکی از سارقان را در حال فروش ۱۰ کیسه تخمه هندوانه دستگیر کردند.
 
سرهنگ هاشمی تصریح کرد: متهم ۴۵ ساله به نام ابراهیم در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود که در بازجویی های علمی کارآگاهان پلیس آگاهی به پنج فقره سرقت شبانه از کاروانسراها با همدستی دو نفر دیگر که یکی از آنان از مجرمان سابقه دار است، اعتراف کرد.
 
وی ادامه داد: با اطلاعات بدست آمده مخفیگاه این سارق حرفه ای با هماهنگی قضائی مورد بازرسی قرار گرفت و مقادیری زیادی از اموال مسروقه شامل ۹۰ کیسه تخمه هندوانه، انواع حبوبات، زیره، گردو، کنجد  به ارزش تقریبی سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، به همراه یک دستگاه وانت نیسان، یک دستگاه سواری پراید و یک دستگاه موتورسیکلت و تعداد زیادی ابزار زورگیری شامل شمشیر، قمه کشف شد.
 
سرهنگ هاشمی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دو عضو متواری این باند حرفه ای سرقت خاطر نشان کرد: با توجه به ابزار آلات سرقت کشف شده از منزل متهم تحقیقات از او برای کشف دیگر جرایم احتمالی ادامه دارد.
 
فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار در خاتمه به صاحبان اماكن خصوصی توصیه كرد: با استفاده از روشنایی لازم برای اماكن خصوصی، به کارگیری از نگهبانان مطمئن و همچنین با مجهز کردن اماکن به سیستم های پیشگیری از سرقت مانند دزدگیر، قفل های مطمئن و غیره از سرقت پیشگیری کنیم.
 
کوچه پس کوچه پیوندها
کلیک کنید:
 
 

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما