دوچرخه سوار سبزواری به عشق امام خمینی (ره) رکاب می زند

 یک دوچرخه سوار سبزواری به عشق رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و شرکت در مراسم معنوی سالگرد آن امام عزیز سفر خود را صبح امروز از سبزوار آغاز کرد.
 
به گزارش خیرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی هادي رفعت پور، مداح اهل بيت عصمت و طهارت(ع) و زائر دوچرخه سوار حضرت امام خمینی(ره) سفر خود را صبح امروز ۵ خرداد برای زیارت مرقد آن رهبر فرزانه و شرکت در مراسم سالگرد آن امام عزیز از سبزوار آغاز کرد.
 
این ورزشکار سبزواری در آغاز این سفر معنوی با بیان اینکه قصد دارد با دوچرخه مسير داورزن، عباس آباد، شاهرود، دامغان، سمنان، سرخه، ايوانكي، پاكدشت و تهران را طي ۸ روز ركاب بزند، تصریح کرد: این سفر معنوی را به عشق رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و شرکت در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) و شركت در این مراسم معنوی انجام می دهد.
 
در ابتدای آغاز این مراسم از طرف حسین رجبی کارشناس مسئول نماز، قرآن و عترت آموزش و پرورش سبزوار و معاون تربيت بدني این اداره هدایایی تقدیم و این زائر رهبر کبیر انقلاب از محل محوطه آموزش و پرورش سبزوار مشایعت شد.
 
یادآور می‌شود، هادی رفعت‌پور، ورزشکار سبزواری در كارنامه ورزشي خود، زيارت عتبات و عاليات، حرم حضرت امام رضا(ع) و زیارت مرقد مطهر حضرت امام خميني(ره) را به ثبت رسانده است.
 
منبع: ایکنا
 
کوچه پس کوچه پیوندها
کلیک کنید:
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما