نماینده مردم سبزوار: از وزرای پیشنهادی حمایت می کنم

تهران – ایرنا- نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی، تغییر وزرا را حق قانونی رئیس جمهوری دانست و گفت از وزرای پیشنهادی برای سه وزارتخانه حمایت می کند.
 
به گزارش ایرنا، رمضانعلی سبحانی فر نطق میان دستور جلسه علنی روز یک شنبه مجلس شورای اسلامی، افزود: براساس 136 قانون اساسی تغییر وزرا از اختیار رییس جمهوری است و ما به عنوان حامی دولت، از زحمات وزرای مستعفی آقایان جنتی، فانی و گودرزی تشکر می کنیم.
 
- سه وزیر «فرهنگ و ارشاد اسلامی»، «ورزش و جوانان» و «آموزش و پرورش» در آخرین سه شنبه مهرماه امسال استعفای خود را به رئیس جمهوری تقدیم کردند که مورد موافقت قرار گرفت. از این رو به ترتیب «سید رضا صالحی امیری»، «مسعود سلطانی فر» و «فخرالدین احمدی دانش آشتیانی» برای وزارتخانه های یادشده به مجلس شورای اسلامی معرفی شدند.
 
قرار است سه شنبه (11 آبان) جلسه رای اعتماد به این وزرا برگزار شود. 
 
نماینده مردم سبزوار در ادامه به حل مشکل بیکاری اشاره کرد و گفت: هرچند نرخ تورم تک رقمی شده است اما مردم نسبت به رکود و بیکاری و عدم رونق اقتصادی گلایه دارند. بنابراین دولت و مجلس باید با هماهنگی مجلس، مشکلات را حل کنند.
 
وی خواستار توجه بیشتر دولت به توسعه شرق کشور شد و اضافه کرد: در آستانه بررسی لایحه بودجه سال آینده باید به شاخص های جمعیت و وسعت توجه شود و اعتبارات استان خراسان رضوی (ع) افزایش یابد.
 
سبحانی فر با گرامیداشت سالروز 13 آبان یادآور شد: آمریکایی ها در ادوار مختلف همواره سعی داشته اند به ایران لطمه و صدمه وارد کنند.
 
وی ادامه داد: کودتای 28 مرداد در شرایطی واقع شد که ده ها مکاتبه میان دکتر مصدق، قهرمان ملی کردن نفت و رییس جمهوری وقت آمریکا مبادله شد اما حاصل وعده های آمریکایی ها خنجری به نام کودتای 28 مرداد بود.
 
این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان این که مردم ایران اسلامی در 13 آبان ماه بار دیگر به توطئه آمریکایی ها پاسخ قاطع دادند،افزود: آمریکایی ها از دیکتاتوری شاه در سال 42 نیز حمایت کردند و در سال های 56 و 57 نیز تمامی تلاش خود را برای حفظ رژیم دیکتاتوری شاهنشاهی داشتند. 
نظرت را بنویس
comments

سبزوار بزرو

ایشون باید هم حمایت کنه. همه دیدن که موقع انتخابات چقدر از منابع مالی و دولتی واسه تبلیغات خودش استفاده کرد. نون ایشون و دولت بهم گره خورده و طبیعیه که اینجوری بدون هیچ دلیل و مستندی حمایت کنه از وزرای فتنه گر پیشنهادی (مخصوصا وزیر پیشنهادی اموزش و پرورش که پرونده امنیتی داره و از متحصنین فتنه ۸۸ بوده)
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما