تسلیت امام جمعه و فرماندار سبزوار به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی

امام جمعه سبزوار: آیت‌الله هاشمی در صف مقدم دفاع از اسلام و انقلاب بود
 
مشهد- ایرنا- امام جمعه سبزوار با صدور پیامی درگذشت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی یار صدیق امام (ره)، رهبری و مردم را به محضر حضرت ولی عصر(عج ) و مقام معظم رهبری تسلیت گفت.
 
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در پیام خود نوشت: ارتحال جانکاه آیت آیت الله رفسنجانی(ره) همسنگر و همگام دوران مبارزات نهضت اسلامی و یار دیرین امام (ره) و رهبری و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را به محضر امام زمان، مقام معظم رهبری، بیت آن مرحوم و عموم مردم ولایتمدار تسلیت عرض نموده رحمت و عفو الهی برای آن مرحوم و صبر برای بازماندگان را خواستارم.
 
امام جمعه سبزوار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا نیز اظهار کرد: آیت‌الله هاشمی در صف مقدم دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی بود و با قبول مسئولیتهای مهم عمر خود را وقف خدمت به انقلاب اسلامی کرد.
 
وی افزود: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یار وفادار امام خمینی(ره)، رهبری و جزو نخستین مبارزان نهضت اسلامی و نمونه ای کم نظیر از نسل مبارزان ضد ستمشاهی و از رنج دیدگان پرافتخار بود.
 
وی ادامه داد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پس از انقلاب با قبول مسئولیتهای مختلف نقش مهمی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی داشت و خدمات شایسته ای به انقلاب اسلامی کرد.
 
امام جمعه سبزوار گفت: آیت الله هاشمی در دوران رژیم پهلوی رنج و محنت بسیاری را متحمل شد و از پیشتازان حرکت انقلاب اسلامی در مبارزه با رژیم منحوس پهلوی بود.
 
*    *    *
فرماندار سبزوار درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت
 
مشهد- ایرنا- فرماندار ویژه سبزوار با صدور پیامی درگذشت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام (ره)، رهبری و مردم را به محضر حضرت ولی عصر(عج) و مقام معظم رهبری و خانواده آن مرحوم تسلیت گفت.
 
به گزارش ایرنا، احمد برادران در پیام خود نوشت: ارتحال جانسوز استوانه انقلاب، یار دیرین امام راحل و یار صدیق رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی که نام او برای سالها در تاریخ انقلاب می درخشد ضایعه اسفبار و غیرقابل جبرانی است.
 
آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی عصر یکشنبه 19 دی ماه 1395 بر اثر عارضه قلبی در سن 82 سالگی دار فانی را وداع گفت.
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما