تکذیب یک شایعه:

اداره ارشاد سبزوار مشکلی با عکس کراوات دار شریعتی ندارد!

شایعه مخالفت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار با انتشار پوستر چهلمین سالگرد درگذشت دکتر شریعتی به خاطر با کراوات بودن عکس آن مرحوم از سوی محمد علی آبادی رئیس اداره تکذیب شد.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه در پی انتشار گسترده شایعه ای که از روز گذشته در کانال ها و گروه های تلگرامی مختلف دست به دست شد و خبر از مخالفت اداره ارشاد سبزوار با انتشار پوستری می داد که در آن عکس دکتر شریعتی به همراه کراوات مشاهده می شد، خبرنگار مجله اینترنتی اسرارنامه طی ارتباطی با محمد علی آبادی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی سبزوار صحت و سقم این خبر را جویا شد.

علی آبادی ضمن تکذیب این خبر گفت: در پوستر مراسمی که قرار است در خود اداره ارشاد برگزار شود، عکس شریعتی به همراه کراوات وجود دارد، حال چگونه ممکن است اداره ارشاد به خاطر این موضوع پوستر دیگری را رد کند؟

رئیس اداره ارشاد سبزوار افزود: با پیگیری ای که صورت گرفت، عاملان انتشار این خبر کذب، موظف شدند، اصلاحیه ای منتشر کنند.

گفتنی است، لحظاتی قبل اصلاحیه این خبر در گروه ها و کانال های تلگرامی سبزوار منتشر شده است که متن آن به شرح زیر است:

 
اداره ارشاد مشکلی با پوستر مراسم شریعتی ندارد!!!
 
پس از انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر مخالفت اداره ارشاد با چاپ و توزیع پوستر بزرگداشت دکتر شریعتی در مزینان، به دلیل داشتن کراوات!!!، ریاست اداره ارشاد طی توضیحاتی ضمن تکذیب این موضوع اعلام کرد : اصلا درخواستی برای چاپ و توزیع پوستر به این اداره ارسال نشده است که ارشاد مخالفت کرده باشد.
 
ضمن اینکه اداره ارشاد خود از متولیان برگزاری برنامه است و بنرها و پرتابلهای سطح شهر با مجوز اداره ارشاد و با طرح پوستر یاد شده منتشر شده، و حتی در پوستر مراسم نکوداشت شریعتی در تالار کاشفی اداره ارشاد، عکس دکتر شریعتی بدون جرح و تعدیل و با کراوات منتشر شده، بنابراین طرح این ادعا از پایه بی اساس است و از رسانه ها تقاضا دارم اسیر حاشیه سازی جوسازی برخی افراد و جریان ها نشوند.
 
منبع: کانال تلگرامی عصر سبزوار
 
گفتنی است تصویر زیر مربوط به پوستری است که از چند روز قبل برای برنامه بزرگداشت چهلمین سال درگذشت شریعتی دراداره ارشاد منتشر شده است و در این پوستر عکس دارای کراوات شریعتی مشاهده می شود.
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما