گلایه ی برگزار کنندگان مراسم سالگرد شریعتی در مزینان از گروه ها و کانال های خبری سبزوار

 
وبلاگ شاهدان کویر مزینان به مدیریت علی مزینانی عسکری نوشت:
 
مهدی آزاده رئیس شورای اسلامی مزینان با گلایه از برخی کانال های تحلیلی و خبری شهرستان سبزوار که سعی دارند مراسم چهلمین سالگرد دکترعلی شریعتی را  وابسته به یک جریان خاص و سیاسی جلوه دهند گفت : متأسفانه در این روزهای حساس برای ما که تلاش می کنیم مراسمی در خور و شأن فرزند مزینان برگزار کنیم بعضی گروه ها و جریان های خاص شهرستان سبزوار سعی دارند دوستداران شریعتی را دلسرد کنند و در این مسیر بعضی کانال های خبری و تحلیلی این شهرستان که خود را عاشق شریعتی معرفی می کنند به این جریان دامن می زنند
 
وی خاطرنشان کرد: ما به این افراد تأکید می کنیم شریعتی وابسته به هیچ گروه و جناح خاصی نیست و این مردم شریف و قدر شناس مزینان هستند که با برگزاری مراسم سالگرد یاد او را گرامی می دارند.
 
 
نظرت را بنویس
comments

تلنگر: سلام به همه علاقه مندان دکتر و کساني که زحمت کشيدند. شريعتي بدون شک ملي ترين شخصيت سبزواري است لطفا هواهاي نفساني را که موجب اختلاف و دو دستگي مي شود کنار بگذاريم و از اين ظرفيت عظيم به درستي استفاده کنيم. شريعتي ظرفيتي عظيمي براي کل منطقه سربداران است از آن بدرستي استفاده کنيم و اين بايد موجب وحدت و همبستگي ما براي رشد و پيشرفت شود نه اختلاف و کدورت. امسال اولين سال بود که مراسم بزرگداشت دکتر شريعتي در سطح گسترده تر در شهرستان برگزار شد اينها بايد تمريني باشد براي برگزاري مراسم در سطح ملي در سال هاي آينده. دکتر شريعتي ان شا الله در سال هاي آينده بايد به سبزوار برگردد بنابراين بايد در اين مسير حرکت کنيم. زيبايي و اتحاد و همبستگي مان را با اختلافات زشت و تلخ نکنيم. فرصتها و ظرفيت ها را غنيمت بدانيم و به درستي استفاده کنيم.
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما