دومین شماره فصل نامه بیهق نامه به مناسبت 8 اسفند به حکیم سبزواری اختصاص یافت

دومین شماره از فصل نامه بیهق نامه که همزمان با هشت اسفند منتشر شد، به بزرگداشت حکیم حاج ملاهادی سبزواری فیلسوف بزرگ شرق  این حکیم متأله و فیلسوف بزرگ شرق اختصاص یافت.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه بیهق نامه که یک فعالیت رسانه ای بی نظیر در عرصه رسانه های عمومی غرب خراسان است، انتشار خود را از آبان 96 آغاز کرده و  بنا دارد در هر شماره به یکی از مفاخر و بزرگان و یا رویدادهای مهم تاریخی و فرهنگی دیار سربداران بپردازد.

صاحب امتیاز فصل نامه بیهق نامه مهدی مقصودی است که همزمان مدیرمسئول هفته نامه موفق ستاره شرق نیز می باشد.

در فضای مجازی شهرستان سبزوار توضیحات زیر پیرامون دومین فصل نامه بیهق نامه درج شده است:

همزمان با هشتم اسفندماه، روز ملی حکیم حاج ملاهادی سبزواری، شماره دوم «بیهق‌نامه»، ویژه گرامیداشت فیلسوف بزرگ شرق، با حضور شهردار، اعضا شورای اسلامی شهر، امام جمعه و جمعی از مسؤلان شهری رونمایی شد. 
 
 این فصل‌نامه در 106 صفحه و یازده بخش حاوی مقالات،نظرات و یادداشت های اندیشمندان، بزرگان، فرهیختگان و صاحبان قلم در مورد شخصیت، آثار، تألیفات و اندیشه های فیلسوف بزرگ شرق حکیم حاج ملاهادی سبزواری است.
 
 استاد مهدی سیدی، دکتر سلمان ساکت، دکتر عباس محمدیان، دکتر حسن سعیدی، دکتر رضا ماحوزی، دکتر علی ششتمدی و ... از جمله افرادی هستند که مقالات آن‌ها در شماره دوم این نشریه به چاپ رسیده است.
 
 اولین شماره فصل‌نامه «بیهق‌نامه»، یادنامه ابوالحسن بیهقی، همزمان با نمایشگاه مطبوعات و با حضور وزیر محترم ارشاد رونمایی گردید.
 

 

 

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما