خبرهایی از حوزه انتظامی شهرستان سبزوار از کشف محموله های قاچاق تا دستگیری سارقان حرفه ای

کشف 60 راس دام قاچاق در سبزوار
گروه استان ها- خراسان رضوی- فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از کشف 60 راس دام قاچاق به ارزش 4 میلیارد و 200 میلیون ریال در شهرستان خبر داد.
 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین بیات مختاری" در تشریح این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با  قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی  هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور سبزوار- شاهرود به یک دستگاه کامیون حامل احشام مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.
 
سرهنگ بیات مختاری بیان داشت: ماموران در بازرسی از کامیون مورد نظر تعداد 60 راس گوسفند قاچاق و فاقد مدارک لازم را کشف کردند.
 
وی با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه، اظهار داشت: ارزش ریالی احشام کشف شده برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه 4 میلیارد و دویست میلیون ریال برآورد گردید و احشام کشف شده تحویل اداره دامپزشکی شهرستان گردید.
 
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
 
معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان سبزوار
 
*    *     *
 
کشف 15 دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز در سبزوار
 
گروه استان ها- خراسان رضوی- فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از کشف 15 دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین بیات مختاری" گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی کسب خبری مبنی بر بهره برداری غیر مجاز چند سودجو از تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال در یکی از مناطق این شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی توانستند مکان مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از این محل تعداد 15 دستگاه استخراج ارز دیجیتال را کشف کردند.
 
سرهنگ بیات مختاری با اشاره به اینکه ارزش دستگاه های مکشوفه یک میلیارد و 500 میلیون ریال توسط کارشناسان برآورد شده است، گفت: 2 متهم در این زمینه دستگیر که پی از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان سبزوار
 
*    *     *
 
۵۳ فقره سرقت در کارنامه ۴سارق حرفه ای 
 
✅سرهنگ حسین بیات مختاری ،فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار:
در اجرای مرحله دیگری از طرح تشدید مقابله با سرقت با محوریت پی گیر سرقت های سریالی موتورسیکلت و خودرو ۴عامل این سرقت ها شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند. 
✅سرهنگ بیات مختاری :پلیس پس از کنترل ومراقبت های پوششی ۴ متهم را دستگیر کرد. 
 
✅فرمانده انتطامی سبزوار:با انجام تحقیقات اولیه از متهمان ۵۳ فقره سرقت رمزگشایی شد .
 
⭐️مرکز اطلاع رسانی پلیس خراسان رضوی⭐️ 
sapp.ir/policekhorasan_razavi
 
*    *    *
 
کشف بیش از 24 تن جو قاچاق در سبزوار
 
گروه استان ها- خراسان رضوی- فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار از توقیف 24 تن و 500 کیلوگرم جو قاچاق به ارزش 4 میلیارد و 200 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسین بیات مختاری" در تشریح این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان، حین کنترل خودروهای عبوری محور سبزوار- شاهرود به یک دستگاه تریلر مشکوک و با هماهنگی قضایی این خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.
 
سرهنگ بیات مختاری بیان داشت: ماموران در بازرسی از این تریلر و کنترل بارنامه آن متوجه شدند این خودرو بجای حمل جو خوراکی حامل جو دامی قاچاق بوده که خودرو مورد نظر توقیف و یک متهم نیز در این رابطه دستگیر شد.
 
وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر اعلام نظر کارشناسان 4 میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شده است،گفت: محموله کشف شده تحویل اداره دامپزشکی شهرستان شد.
 
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.
 
معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان سبزوار
 
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما