تشییع پیکر یکی از جانباختگان سقوط هواپیمای اوکراین در سبزوار با پیام وزیر ارتباطات

پیکر یکی از شهدای سانحه هوایی در سبزوار تشییع شد
 
سبزوار- ایرنا- پیکر شهید "میلاد قاسمی آریان" از شهدای سبزواری سانحه هوایی روز پنجشنبه از مسجد جامع تا میدان کارگر این شهر تشییع شد.
 
در این مراسم مسوولان اجرایی، روحانیون، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، جوانان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.
 
شرکت کنندگان در این مراسم با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسراییل" و "مرگ بر ضد ولایت فقیه"، پیکر شهید قاسمی را تشییع کردند.
 
پیکر  شهید میلاد قاسمی آریان پس از تشییع در گلزار شهدای شهر سبزوار به خاک سپرده شد.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پیامی به مراسم تشییع این جوان نخبه سبزواری گفت:
 
حادثه دلخراش سرنگونی سهوی هواپیمای مسافربری اوکراینی که به شهادت جمعی از نخبگان عزیز کشور منجر شد ملت شریف ایران را در سوگی عظیم نشاند.
 
محمدجواد آذری افزود: این حادثه موجی از تاثر خاطر و تالم قلبی را به همراه آورد.
 
در این پیام آمده است: شهید میلاد قاسمی آریان نیز یکی از جانباختگان این سانحه و از همکاران تاثیرگذار و پرتلاش مجموعه شرکت ارتباطات سیار بود که امروز در میان انبوهی از اشک و اندوه او را بدرقه می‌کنیم.
 
این پیام می‌افزاید: هر چند امروز در نبود کالبد خاکی وی به سوگ می‌نشینیم اما یاد و خاطره اخلاق نیکو و خدمات آن جوان برومند و با استعداد را در توسعه ارتباطات کشور هرگز از خاطر نخواهیم برد.
 
در بخش دیگری از پیام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آمده است: از درگاه خداوند متعال برای این شهید عزیز جایگاهی رفیع و برای خانواده داغدار و دوستان آن عزیز سفر کرده شکیبایی آرزومندم، باشد که روح آن شهید عزیز قرین رحمت و نعمت پروردگار گردد.
 
*   *    *
 
میلاد قاسمی دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه شریف و دانشجوی مقطع دکتری دانشگاه گوئلف کشور کانادا بود. کسب مدال طلای المپیاد ریاضی و کسب مقام سوم مسابقات قرآنی خراسان رضوی بخشی از افتخارات وی است.  
 
هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراین با ۱۷۶ مسافر و ۹ خدمه پروازی که صبح چهارشنبه ۱۸ دی‌ ماه تهران را به مقصد کی‌یف پایتخت اوکراین ترک می‌کرد حوالی شهر جدید پرند در استان تهران سقوط کرد و همه مسافران آن جان باختند.
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما