شهرنمای اسرارنامه با شهدای حکیم ، به روز رسانی شد

تلویزیون اینترنتی اسرارنامه با نام شهرنما ، در دور جدید فعالیت های این رسانه تحلیلی غرب خراسان رضوی ، فعالیت خود را با انتشار آنونسی درباره تعدادی از شهدای سبزواری در دوران 8 سال دفاع مقدس، آغاز کرد تا ضمن تبرک جستن به یاد و خاطره این شهدای والامقام ، احترام و ارادت تحریریه این وبسایت را به پیشگاه همه خانواده های محترم شاهد و ایثارگران دیار سربداران تسلیم نماید.

این آنونس که مربوط به یادواره شهدای منسوب به کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه حکیم سبزواری است که در تاریخ 4 آذرماه جاری در این دانشگاه برگزار شد ، توسط تعدادی از مهندسان گرافیک و انیمیشن گروه مهندسی پویا نمایی سروستان تولید شده و پس از رونمایی در مراسم یادواره شهدای دانشگاه حکیم در اختیار مجله اینترنتی اسرارنامه قرار گرفته است.

گفتنی است ، تلویزیون اینترنتی اسرارنامه که در دور جدید فعالیت های این مجله تحلیلی از آبان 92 ، به اسم "شهرنما" نامگذاری شده است ، تا کنون از فعالیت چندانی برخوردار نبوده است، اما ان شاءالله از این پس با بهره گیری از آثار هنرمندان سبزواری و نیز مشارکت مخاطبان گرامی این مجله ، آثار کلیپ های صوتی و تصویری بیشتری در این رسانه منتشر خواهد شد.

 

شما مخاطبان گرامی هم اکنون می توانید ، برای مشاهده تازه ترین اثر هنری منتشر شده در شهرنمای اسرارنامه روی اینجا کلیک کنید.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

مدیر سبزواری شبکه تهران ، در جمع داوران جشنواره تلویزیونی جام جم قرار گرفت.

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما