فرزند شایسته دیار سربداران و رئیس فدراسیون والیبال ایران با ایدز مبارزه می کند

محمدرضا داورزنی فرزند شایسته دیار سربداران و رئیس فدراسیون والیبال ایران ، امروز تفاهم نامه سه جانبه ای را با صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) و وزارت بهداشت کشورمان امضا کرد تا به نوبه خود و به عنوان یکی از مدیران موفق ورزشی کشور ، در مسیر مبارزه با ایدز و اطلاع رسانی و پیشگیری از شیوع این  بیماری مهلک در ایران، اقدامات لازم را انجام دهد.
در این مراسم علاوه بر حضور نماینده گانی از وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی و یونیسف ، مهتاب کرامتی یکی از بازیگران مطرح سینمای ایران و سفیرحسن نیت یونیسف در ایران نیز در کنار محمدرضا داورزنی حضور داشتند.
خبرگزاری فارس خبر امضای این تفاهم نامه توسط رئیس  سبزواری فدراسیون والیبال ایران را به شرح زیر منتشر کرده است:


امضای تفاهم‌نامه با حضور هنرپیشه زن سینما

والیبال ایران شریک جدید یونیسف در پیشگیری و مقابله با ایدز

فدراسیون والیبال امروز تفاهم‌نامه همکاری با صندوق کودکان سازمان ملل و وزارت بهداشت، درمان‌ و آموزش پزشکی ایران را برای اطلاع‌رسانی در مورد بیماری ایدز امضا کرد.
 

به گزارش خبرگزاری فارس، بر اساس این تفاهم‌نامه همکاری، فدراسیون والیبال با استفاده از توانایی‌هایی مانند فضای مسابقات داخلی و برون مرزی، دوره‌های آموزشی، ملی‌پوشان تیم‌های مختلف و پیام‌های تبلیغاتی بر روی لباس ملی‌پوشان، اطلاع‌رسانی به نوجوانان، جوانان و خانواده‌های بیماران HIV درباره راه‌های پیشگیری و مراقبت از خود در برابر این بیماری را انجام خواهد داد.
 
این تفاهم‌نامه به امضای محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال، دکتر محمد مهدی گویا، مدیرکل مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر محمد المنیر صفی‌الدین، رئیس دفتر صندوق کودکان سازمان ملل (یونیسف) در تهران امضا شد.

تفاهم‌نامه همکاری مذکور در 12 بند و ماده تنظیم شده که برای نخستین بار است که در سطح منطقه خاورمیانه این قرارداد مشارکت سه جانبه منعقد می‌شود. اطلاع رسانی به نوجوانان، جوانان و خانواده‌های آنان در مورد بیماری ایدز، راه‌های پیشگیری و مراقبت از خود را بر اساس برنامه کشوری ایدز و موازین جمهوری اسلامی ایران از مهمترین محورهای این تفاهمنامه است.
 
همچنین مهتاب کرامتی، بازیگر سینمای ایران نیز به عنوان سفیر حسن نیت صندوق کودکان سازمان ملل (یونیسف) در این مراسم حضور داشت.

منبع : خبرگزاری فارس

 

 

لازم به ذکر است ، داورزنی که خود برخاسته از منطقه سبزوار بزرگ یکی از قطب های اصلی فعالیت های ورزشی در کشور است ، در مدت حضورش در فدراسیون والیبال ، چنان عملکرد موفقی از خود برجای گذاشته است که هنگام معرفی  وزرای  دولت یازدهم ، پیش بینی می شد او به عنوان وزیر ورزش و جوانان معرفی شود .
از همین رو مجله اینترنتی اسرارنامه نام وی را در فهرست مدیران موفق سبزواری در سطوح بالای.کشوری درج کرده است.شما گرامیان می توانید برای  مطالعه این فهرست هم اکنون  روی اینجا کلیک کنید.


گفتنی است منطقه سبزوار بزرگ یکی از مهدهای اصلی ورزش در کشور است که وجود تیم های قدرتمند در رشته های مختلف ورزشی و نیز برخاستن چهره هایی محبوب و موفق در میان فعالان ورزشی کشور از این شهر ، جایگاهی منحصر به فرد به نقش ورزشی سبزوار در سطح کشور داده است.

 کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

مترداف شدن نام سبزوار با ایران ، پس از قهرمانی در رقابت های آسیایی

 

نظرت را بنویس
comments

داورزنی

باسلام افتخار ما شهرستان داورزن آقای داورزنی است ان شا الله همیشه موفق و پیروز و سربلند باشد
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما