طی بیانیه‌ای صورت گرفت

واکنش مجمع نمایندگان به بلاتکلیفی استانداری خراسان رضوی


مجمع نمایندگان خراسان رضوی طی بیانیه‌ای به عدم تعیین استاندار خراسان رضوی با گذشت پنج ماه از استقرار دولت واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، در این بیانیه آمده است متأسفانه به رغم گذشت بیش از پنج ماه از استقرار دولت حجت‌الاسلام دکتر روحانی، تکلیف مدیریت عالی استان خراسان رضوی همچنان نامشخص است.

دراین بیانیه مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی آمده است:

1- بلاتکلیفی مدیریتی استان، هزینه سنگینی را به مردم و واحدهای تولیدی تحمیل کرده است، این موضوع در جلسات مکرر، از جمله جلسه مجمع با رئیس جمهور محترم مطرح و لزوم تعیین هر چه سریع‌تر استاندار جدید یا تثبیت استاندار فعلی به ایشان تذکر داده شد.

2- با توجه به مشورت‌خواهی دولت محترم از مجمع نمایندگان استان در نخستین هفته‌های استقرار دولت جدید، مجمع نظر مشورتی خود را مبنی بر ادامه خدمتگزاری استاندار فعلی و گزینه‌های مناسب دیگری طی نامه‌ای در مورخ 26/6/92 به وزیر محترم کشور اعلام نمود.

3- اگر چه وزیر محترم کشور، شخصا از پیشنهاد مجمع استقبال کرد اما تا امروز تصمیمی در این خصوص توسط هیئت دولت اتخاذ نشده است.

4- اخیرا به صورت غیر رسمی اطلاع حاصل کردیم که دولت محترم در نظر دارد برادر دیگری را که سابقه خدمتگزاری در استان‌های دیگر را نیز داشته است به استانداری خراسان رضوی منصوب کند، با توجه به سوابق مدیریتی ارزشمند گزینه پیشنهادی، مجمع از انتصاب ایشان مشروط به موافقت نماینده محترم ولی فقیه حمایت می‌کند.

در پایان به رئیس جمهور و دولت محترم یادآور می‌شود که تداوم وضعیت موجود و ابهام و سردرگمی در مدیریت عالی استان منتسب به حضرت ثامن‌الحجج (ع) که متأسفانه به دیگر سطوح مدیریتی استان نیز سرایت کرده است و نیز بی‌اعتنایی به نظر مشورتی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی شایسته دولت تدبیر و امید نیست.

انتظار بر حق مردم و مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی تسریع دولت محترم در اتخاذ تصمیم و تعیین شخصی متدین، توانمند و ارزشی به عنوان استاندار پایتخت معنوی ایران اسلامی است./

منبع : خانه ملت

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

آقای وزیر! با انتخاب استاندار شایسته ، خراسان رضوی را از کمای اجباری بیرون آورید

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما