دانشکده نفت دانشگاه حکیم سبزواری میزبان مراسم گرامیداشت سالروز ملی شدن صنعت نفت بود

وبسایت دانشگاه حکیم سبزواری از برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز ملی شدن صنعت نفت دردانشکده نفت و پتروشیمی این دانشگاه خبر داده است.

دانشکده مهندسی نفت و پتروشیمی ، یکی از دانشکده های ده گانه دانشگاه حکیم سبزواری به عنوان دومین دانشگاه بزرگ و با سابقه شمال شرق کشور است.

این دانشکده همچنین تنها دانشکده صنعت نفت در ناحیه شرقی ایران است که از از سال ۱۳۸۸ با پذیرش دانشجو در دو رشته مهندسی نفت- بهره برداری و مهندسی شیمی- صنایع گاز فعالیت علمی، آموزشی و پژوهشی خود را آغاز نموده و در سال ۱۳۸۹ موفق به اخذ موافقت اصولی تأسیس دانشکده گردید.

 اکنون این دانشکده  ۴۳۱ نفر دانشجو و ۸عضو هیئت علمی دارد.(منبع)

 

اسرارنامه در ادامه به انتشار متن کامل گزارش وبسایت دانشگاه حکیم سبزواری از مراسم بزرگداشت ملی شدن صنعت نفت می پردازد که توسط خانم زهرا دهنوی خبرنگار روابط عمومی این دانشگاه تهیه شده است:

برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز ملی شدن صنعت نفت

به همت انجمن علمی مهندسی نفت، مراسمی به مناسبت گرامیداشت سالروز ملی شدن صنعت نفت، در تالار اجتماعات دانشکده مهندسی نفت و پتروشیمی برگزار شد.

در این مراسم که با شرکت جمع کثیری از دانشجویان علاقه مند، مسئولان و اعضای هیأت علمی دانشکده، آقای مهندس  افتخاری، رئیس شرکت نفت منطقه سبزوار و برخی دیگر از مدیران شرکت نفت برگزار شد، ابتدا خانم دکتر مختاری، رئیس دانشکده مهندسی نفت و پتروشیمی، ضمن عرض خیرمقدم وخوش آمدگویی به تمامی میهمانان، ازتلاش وهمت دانشجویان انجمن نفت وهم چنین از حضور مسئولان شرکت نفت تقدیر کرد و ابراز امیدواری نمود که این تعامل دوجانبه بیش از گذشته رشد و گسترش یافته و حوزه دانشگاه و صنعت بتوانند از تعامل با یکدیگر، بهره مند گردند.

آقای مهندس افتخاری، رئیس شرکت نفت منطقه سبزوار نیز در این مراسم، ضمن ابراز خوشوقتی از حضور در جمع دانشجویان رشته های نفت و پتروشیمی دانشگاه حکیم، آمادگی این شرکت را جهت پذیرش دانشجویان به عنوان کارآموز ابراز داشت و نیز در طلیعه بهار طبیعت و سال نو، آمادگی این شرکت را جهت بازدید دانشجویان ازشرکت نفت و پالایشگاه آبادان، مژدگانی داد.


 


پس از سخنان رئیس شرکت نفت منطقه سبزوار نیز آقایان مهندس اللهیاری و مهندس صنعتی، از اعضای هیدت علمی دانشکده در نشستی صمیمی، به سوالات دانشجویان پاسخ دادند.

شایان ذکر است که در این مراسم، برنامه های متنوع فرهنگی و هنری نیز برای دانشجویان، به اجرا درآمد.

 

منبع: وبسایت دانشگاه حکیم سبزواری

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

پرتاب موشک های سوخت جامد دردانشگاه حکیم سبزواری برای اولین بار درکشور

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما