دعوت شورای شهر از مردم سبزوار برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

شورای اسلامی سبزوار از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس [اخبار سبزوار] شورای اسلامی شهر سبزوار با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت جنایات هولناک اسرائیل غاصب در غزه، از آحاد مردم سبزوار جهت حضور در راهپیمایی بزرگ روز قدس دعوت به عمل آورد

در متن بیانیه منتشر شده آمده است :

کل ارض کربلا

رمضان غزه و قدس حال و هوای کربلا دارد، افطار خونین مردمان این دیار مظلوم وصل به سحر ألیس الصبح بقریب می شود، بهار قرآن بهایی به قدر جان کودکان معصوم و مادران سینه سپر کرده فلسطین دارد و خدایا در این میهمانی ما را به جان و مال و فرزندانمان بپذیر.

آری کربلا دو طایفه دارد حق و باطل، اولیا و اشقیا، شمر و لشکرش، حسین و یاوران اطهرش.

و ما در هنگامه هولناک هجوم لشکریان ابلیس به صف یاوران حق خواه طریق خدایی راهی جز اتحاد و انسجام و اعتبار مسلمانی نداریم تا با چنگ به حبل الله و حول محور ولایت چنان درس عاشورایی به دنیا بدهیم که دوستان دلشاد و دشمنان برای همیشه مرعوب و مایوس شوند.

اگر بدخواهان مستکبر عالم بسودای تصرف از نیل تا فرات چشم طمع به سرزمین پیامبر و علی و اولاد رسول دارند و این را به سفارش گروه های تکفیری و الحادی سوغات عراق و لبنان و سوریه و افغانستان می کنند و در نامهایی چون داعش، النصره، القاعده تصویر ناموزون افتراق و اختلاف را ماهواره ای می کنند و سکونت ننگ آور سران برخی کشورهای اسلامی نیز نقطعه تاریکی بر این رسوایی است ما باید خود راهمان تا قله بلند اعتبار و افتخار و رهایی همپا و همتای هم طی نماییم.

ما با شعار یا ایها المسلون اتحدو و با شعور تا قدس با هم باید چنان مردانه و دلیرانه راه را به سرانجام ببریم که دشمنان نای و نفس مقاومت را از دست و دل بدهند و این واقعه که امروز در غزه و قدس برپاست فردا سند اتحاد و افتخار ماست. انشاء الله

ما مردم دیار کهن سربداران و سبزوار در راهپیمایی بزرگ روز قدس با لبیک به ندای امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری با شهیدان فلسطین تجدید پیمان کرده که تا آخرین قطره خونمان به پای فلسطین نثار شود ایستاده ایم و با هم می خوانیم: «قدس زنده است»

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

رمضانعلی سبحانی فر از مردم سبزوار برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد

نظرت را بنویس
comments

سبزواری 2

آره، بخدا . این شورای شهرمون ... طفلکی ها اتفاقا دیروز میخواستم به شما پیام بدم که از شورای شهر سبزوار بخاطر این همه بی تفاوتی نسبت به مسائل غزه یه مطلب ،کار کنید. متاسفاه نه شورا و نه روابط عمومی شهرداری و نه اداره فرهنگی ورزشی و نه ارشاد و نه بنیاد امور ایثارگران و نه خیلی های دیگه هیچکاری نکردند...... جای تاسف دارد. حتی شهرداری با کمال تعجب بنر های امسالش را با موضوع فقط فلسطین ، کار کردند و نه غزه.. غزه است که در خاک وخون می جوشد نه فلسطین!!!!!! در این میان تنها سپاه بود که چند تا بنر توی سطح شهر برای حمایت از "غزه " نصب کردند. جای تشکر دارد. و صد البته گلایه از امام جمعه که این ادرات را وادار به این همدردی نکرد. همه به فکر آقای برادران و میر علی و بیلبورد های شهر و ژنو ، ظریف و هشت تن بودن. !!!!!!!!
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما