فرماندار ویژه سبزوار از ایجاد مجتمع های نانوایی در این شهرستان خبر داد

فرماندار سبزوار از ایجاد مجتمع‌های نانوایی در سطح این شهرستان خبر داد.

احمد برادران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار در حاشیه بازدید سرزده از نانوایی‌های این شهر اظهار کرد: در سبزوار 240 نانوایی فعال در حال خدمات‌دهی به مردم دارد اما با توجه به جمعیت شهرستان این تعداد نانوایی در حال حاضر کافی است.

وی با بیان اینکه نان از مهم‌ترین مواد خوراکی در سبد کالایی هر خانواده‌ای است، تصریح کرد: تامین نان مرغوب مردم وظیفه هر نانوایی است و نظارت‌های صورت گرفته توسط عوامل بازرسی نشان می‌دهد که نان تولید شده در نانوایی‌های شهرستان نان مرغوب است.

فرماندار سبزوار با بیان اینکه دولت هزینه‌ها و یارانه زیادی را در زمینه نان پرداخت می‌کند، یادآور شد: هدف دولت از پرداخت این یارانه افزایش سطح رضایت عمومی در جامعه است.

برادران با تاکید بر اینکه در مدت اخیر تلاش زیادی در زمینه تامین و افزایش آرد نانوایی‌ها صورت گرفته است، اضافه کرد: برای مرغوب‌تر شدن و ارائه خدمات بهتر به مردم توسط نانوایی‌ها، مشوق‌هایی مانند افزایش سهمیه آرد را در نظر گرفته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه ایجاد مجتمع‌های نانوایی در دستور کار ما قرار دارد، ادامه داد: در تلاش هستیم تا بتوانیم سه نانوایی آزاد را نیز در سطح شهرستان با توجه به مجوزهای قانونی و اهلیت و توانایی کار متقاضیان ایجاد کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما