پسندیده کلیه اتهامات قلعه نوی علیه خود را تکذیب کرد/وظیفه اعضای شورا گیر دادن به یکدیگر نیست

اظهارات اخیر محمدرضا قلعه نویی یکی از اعضای شورای شهر سبزوار که هفته گذشته در هشتاد و چهارمین جلسه علنی شورا در حضور خبرنگاران مطرح کرد، و درآن انتقادات تندی را به رئیس و نائیب رئیس شورا وارد آورد، تا کنون حرف و حدیث های متعدد و واکنش های مختلفی را در بعضی رسانه های محلی شهرستان به وجود آورده است.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، بعضی سایت ها در همان روزهای اول به انتشار متن اظهارات قلعه نویی پرداختند اما ساعاتی بعد آن پست را از خروجی خود حذف کردند،یکی از سایت های محلی نیز بدون اینکه شرح سخنان قلعه نوی را انتشار دهد، به انتشار نقدی تند و تیز علیه خود وی پرداخت و بعضی دیگر از سایت ها هم تا کنون اصلا به پوشش خبری این موضوع نپرداخته اند!!!

برخی دیگر از وبسایت های محلی نظیر مجله اسرارنامه از ابتدا خبر را پوشش دادند و تا کنون میزبان این خبر و نظرات موافق یا مخالف مخاطبان درباره آن هستند.

برای مطالعه مشروح اظهارات قلعه نوی در اسرارنامه هم اکنون روی اینجا کلیک کنید.

در واقع به نظر می رسد رفتار قلعه نوی در انتقادات تند و بی پروا علیه یکی از همکاران خود در شورای شهر سبزوار، به نوعی باعث غافلگیری شدیدی در پیگیری کنندگان اخبار شورای شهر شده است.

اینک هرچند اتهاماتی که قلعه نوی به پسندیده وارد آورده است را  تا قبل از طرح آن ها در یک دادگاه صالحه و رسیدگی قانونی به هریک از آن اتهامات، نه می توان رد کرد و نه می توان پذیرفت ، اما به نظر می رسد، این شیوه رفتار عصبانی و توأم با نوعی پرخاش از سوی قلعه نوی انتقادات کم و زیادی را برای این عضو شورا به همراه آورده است که نه نیاز به رد دارد و نه نیاز به تأیید.

اما مسعود پسندیده اینطور که پیداست، قصد دارد ماجرای جنجالی اخیر را تا رد یا پذیرش قطعی اتهامات وارد شده علیه او توسط یک همکارش در صحن علنی شورا پیگیری نماید.

پایگاه خبری تحلیلی سبزوارآنلاین که این روزها در پوشش اخبار جنجالی شورای چهارم سبزوار گوی سبقت را از سایر رسانه های محلی و سراسری فعال در غرب خراسان رضوی ربوده است، خبر اجمالی دفاع مسعود پسندیده از خود را در هشتاد و هفتمین جلسه شورای شهر دیار سربداران به صورت زیر گزارش داده است:

پسندیده در پاسخ به قلعه نوعی:

کلیه مطالب را تکذیب می کنم / از طریق مراجع قضائی پیگیر خواهم شد

هشتادو هفتمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر همانطور که پیش بینی می شد با نطق پیش از دستور مسعود پسندیده آغاز شد و وی مطالب دفاعیه خود نسبت به مسائل مطرح شده از سوی محمدرضا قلعه نوی همکار خود را پاسخ داد. حسینی زاده در ابتدای جلسه از قلعه نوی خواست که اظهارات خود نسبت به سخنان پسندیده را در جلسه دیگری مطرح کند که قلعه نوی نیز درخواست رئیس را پذیرفت.
به گزارش سبزوار آنلاین نائب رئیس شورای شهر خطاب به قلعه نوی  با بیان اینکه همه اعضاء شورای شهر خرد اجتماعی و شعور و بینش سیاسی دارند گفت: اولین نگاه به مسائل مطرح شده از جانب شما در غیاب بنده، حداقل یک فعالیت نزدیک به انتخابات هیات رئیسه است البته فعلا به انتخابات مجلس کاری نداریم.
وی با بیان اینکه کلیه مطالب مطرح شده نسبت به خود را تکذیب می کنم اضافه کرد: شبه افکنی شما و مطرح کردن پرونده تفکیک ملک پدرم که انگار از موقعیت خاص من استفاده شده موضوعی نیست که از کنارش راحت رد شوم و این حق را  به گردن خودم می دانم که از طریق مجامع قضائی کیفر خواست به دادستان ارائه دهم و این موضوع را پیگیری کنم.
 
پسندیده گفت: ما 34 وظیفه در شورای شهر داریم و هیچ یک از این وظایف گیر دادن اعضاء شورا به یکدیگر نیست  ما می توانیم به بقیه نظارت بکنیم ولی نظارت بر اعضاء شورای شهر با بازرسی است و هیچ یک از اعضاء شورای شهر حق نظارت بر یکدیگر آن هم به این شکل بد اخلاقانه ندارند.

منبع: سبزوارآنلاین

نظرت را بنویس
comments

خخخخ

حسین زاده و مسعود پسندیده خاد مهدی و حسین مقصودی و قلعه نوی عاشقانه همدیگر رو بوسیدند چه نوع فعلي است؟ ماضي اجباري از نوع بعيد...!! :-D :-D :-D:-D
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما