در حاشیه جشنواره بین المللی تئاتر کوتاک

تصاویری از حضور مجتبی علیزاده هنرمند تئاتر طنز سبزوار در هند

مجتبی علیزاده یکی از هنرمندان تئاتر طنز سبزوار که در روزهای اخیر به همراه گروه هنری سفیر برای شرکت در المپیاد بین المللی تئاتر کوتاک راهی کشور هند شده است، از طریق انتشار عکس های خود روی فیسبوک گزارش لحظه به لحظه ای را از حضورش در هند برای دوستان و دنبال کنندگان صفحه شخصیش در این شبکه اجتماعی، ارسال می کند.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، گروه هنری سفیر سبزوار که شمار زیادی از هنرمندان معلول این شهر در آن عضویت دارند و زیر نظر جامعه معلولین سامان سبزوار فعالیت می کند، برای نمایش ازدواج سنتی به شهر کوتاک در ایالت اوریسای هند رفته و در این سفر مرضیه کسرایی فر رئیس اداره بهزیستی سبزوار آنان را همراهی می کند.

تصاویری که در ادامه مشاهده خواهید کرد، قبل از این روی فیسبوک مجتبی علیزاده منتشر گردیده و برای بعضی از آن ها توضیحات مختصری داده شده است:

مجتبی علیزاده در کنار آقای عنایت پور در فرودگاه بمبئی . مرضیه کسرایی رئیس اداره بهزیستی سبزوار نیز در پس زمینه این تصویر مشاهده می شود

 

در مقابل هتل اوریسا

 

در کنار نگهبان هتل اوریسا

 

در کنار مجسمه یکی از خدایان هند

 

در کنار مجسمه یکی از خدایان هند

 

 

در کنار گروه تئاتر کوچولوهای هند

 

در کنار گروه تئاتر مکزیک

 

در کنار خواننده معروف هند، ابراهیم خان

 

 

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

هنرمندان گروه سفیر سبزوارعازم المپیاد بین المللی تئاتر کوتاک هند

نظرت را بنویس
comments

علی زرقانی

به عنوان یه شهروند سبزواری بسیارخوشحالم که اقای علیزاده بع عنوان نماینده سبزواریها به کشور هند رفته است برای ایشان آرزوی سلامتی وموفقیت دارم

mahdi

عجب خانم کسرایی هم افتاد در مسیری که نباید می افتاد هر دم از این باغ بری می رسد!!!!!!1
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما