عکس هایی از مرحوم عظیمیان شهردار سابق سبزوار در مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزش

مرحوم محمد عظیمیان فرهنگی بازنشسته و شهردار سابق سبزوار که به تازگی دار فانی را وداع گفته است، علاوه بر اینکه یکی از شهرداران خوشنام و قدیمی دیار سربداران بود، از ورزشکاران افتخار آفرین این شهر نیز محسوب می شد.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، حاج محمد عظیمیان در سال 1352 قهرمان کشتی پهلوانی کشور شد و همچنین دارنده بازوبند پهلوانی پهلوان عباس زرین قلم بود.

حدود یک ماه قبل نیز هنگامی که در سبزوار طی مراسمی که توسط اداره ورزش و جوانان این شهرستان تدارک دیده شده بود، برای اولین بار از پیشکسوتان ورزش سبزوار تجلیل شد، مرحوم عظیمیان یکی از میهمانان و تجلیل شوندگان آن برنامه بود.

اسرارنامه گالری کامل تصاویر اولین مراسیم تجلیل از پیشکسوتان ورزش سبزوار را که شامل تصاویری از مرحوم عظیمیان نیز می شود، قبلا در بخش عکس نامه همین مجله منتشر کرده است.

برای مشاهده گالری تصاویر هم اکنون روی اینجا کلیک کیند.

 

مهندس عظیمیان متولد 1303 سبزوار، دارای مدرک فوق لیسانس از دانشگاه تهران بود و از سال1349  تا 1351 سکانداری شهرداری سبزوار را بر عهده داشت.

با سپاس از محسنی تدینی ثانی، جوان ورزشکار سبزواری به خاطر همکاری در تهیه این مطلب.

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

شهردار دهه 40 سبزوار درگذشت

فهرست تمام شهرداران سبزوار

نظرت را بنویس
comments

محسن تديني ثاني

روحش شاد ويادش گرامي /خدابيامرز در مراسم نخستين آيين نكوداشت پيشكسوتان ورزش سبزوار پس از آنكه مرشد جوان سبزواري علي مومني ضرب باستاني گرفت استاد كه خودكمربسته مولا و از ورزشكاران ورزش پهلواني و زورخانه اي بود از ضرب علي مومني به وجه آمد واظهار كرد اگر مي توانستم به ياد روزهاي جواني ميل مي گرفتم واز ورزش كردن لذت مي بردم

مهدی

درود ای سبزواری عزیز!! منظورتان اینست که به وجد امدند؟! بدرود
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما