ابلاغ طرح ويژه محله بافت فرسوده گلستان شهر سبزوار

رئيس دفتر عمران و بهسازي شهري راه و شهرسازي خراسان رضوي از ابلاغ سياست‌هاي راهبردي و كلي نحوه مداخله و ابلاغ طرح ويژه محله بافت فرسوده گلستان شهر سبزوار تعيين خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد علي منصوري با بيان اين مطلب گفت: پيروي بحث و بررسي پيرامون تدوين سياست‌هاي كلي طرح ويژه محله بافت فرسوده گلستان شهر سبزوار در جلساتي با حضور فرماندار شهرستان و رئيس ستاد باز آفريني محلات نا كارآمد شهري سبزوار و همچنين بر اساس مصوبات سياست‌هاي راهبردي اين طرح تعيين شد.
وي افزود: با تفاهم نامه في مابين اداره كل راه و شهرسازي و ميراث فرهنگي و شهرداري سبزوار طرح‌هاي معماري و اجرايي بافت حداكثر ظرف 3 ماه توسط شهرداري تهيه و در كميته ويژه و تخصصي كه با حضور نمايندگان اعضاي ستاد تشكيل و مورد بررسي قرار خواهد گرفت.
منصوري خاطرنشان كرد: اولويت بندي پروژه‌ها بر مبناي ضرورت و اهميت و تأكيد بر اولويت اول قرار دادن برنامه بهبود عبور و مرور شهري و توجه جدي به روان‌سازي حمل و نقل و ترافيک شهري و احداث پاركينگ عمومي، تأكيد بر تخصيص اعتبار براي هزينه مديريت، نگهداري و حفاظت پروژه‌هاي احداثي؛ به ويژه پارک ها و فضاي سبز و سرويس‌هاي بهداشتي و بناهاي فرهنگي، توجه جدي به گسترش فضاي سبز با تركيب فضاي فرهنگي، ورزشي و... از اولويت‌هايي است كه لازم است در اين طرح بدان توجه شود.
رئيس دفتر عمران و بهسازي شهري اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي، گفت: با اين طرح، مشكلات 8 ساله اين بافت مرتفع و زمينه اجراي طرح‌هاي پيش بيني شده فراهم مي‌شود.

منبع: خبرگزاری موج

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

از شکل گیری کوی گلستانی دیگر در سبزوار جلوگیری کنیم

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما