معاون فرماندار: گاز رسانی سبب مهاجرت معکوس به روستاهای داورزن شد

'علیرضا عبداللهی بید' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با گازرسانی به روستاهای این شهرستان از جمله مزینان، صدخرو، کاهک و مهر، ساخت و ساز در آنها افزایش یافته و سبب توسعه، آبادانی و ماندگاری مردم در روستاها شده است.

وی گفت: هم اکنون تمایل به سکونت و سرمایه گذاری در روستاها افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: شهر داورزن و 10 روستای این شهرستان گاز رسانی شده و پنج هزار و 100 انشعاب گاز در شهر و روستاهای مزبور نصب شده است.

معاون فرماندار داورزن گفت: خط 48 اینج گاز پارچین - مشهد از این شهرستان عبور می کند و بیشتر روستاهای گازرسانی شده داورزن در فاصله نزدیک این خط انتقال گاز می باشند.

وی از نگاه و توجه دولت تدبیر و امید به مناطق محروم و رسیدگی به خواسته های مردم قدردانی کرد و خواستار تسریع در گازرسانی به روستاهای بزرگ بخش باشتین و جنوبی شهرستان داورزن شد.

مرکز شهرستان داورزن در غرب استان خراسان رضوی در حدود 310 کیلومتری مشهد مقدس قرار دارد.

این شهرستان در دهه مبارک فجر سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از بخش به شهرستان ارتقا یافت و در بیست و دوم بهمن 1391 اولین فرماندار آن تعیین و منصوب شد.

مساحت شهرستان داورزن 2873 کیلومتر مربع می باشد و هم اکنون حدود 21 هزار نفر جمعیت دارد که بیش از 18 هزار نفر از این تعداد در روستاهای این شهرستان ساکن هستند

 

منبع : ایرنا

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما