محسنی ثانی خبر داد:

با افتتاح اداره استاندارد سبزوار، نیاز مردم شهرستان های اطراف برای مراجعه به مشهد مرتفع شد

عدم وجود اداره استاندارد و تحقیقا صنعتی در سبزوار یکی از مشکلاتی بود که مردم این شهر به ویژه صنعتگران و شاغلان بخش های تولیدی را همواره سختی می انداخت و آنان را وادار می کرد برای پیگیری امور خود راهی مرکز استان شوند.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، خوشبختانه در روزهای اخیر اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی سبزوار راه اندازی شد تا از وابستگی مردم این شهر و شهرستان های همجوار در این زمینه به مشهد  کاسته شود و در انجام امور لازم تسریع به عمل آید.

محمدرضا محسنی ثانی نماینده مردم شهرستان های غرب خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، روز گذشته در آیین افتتاح اداره استاندارد صنعتی سبزوار به خبرنگار فارس چنین گفته است:

نماینده مردم سبزوار در مجلس تاکید کرد
لزوم افزایش نظارت اداره استاندارد بر کیفیت محصولات

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی بر لزوم افزایش نظارت اداره استاندارد بر کیفیت محصولات تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، محمدرضا محسنی ثانی ظهر امروز در مراسم افتتاح دفتر اداره استاندارد در سبزوار با بیان اینکه استاندارد یک نماد اطمینان بخش برای مردم است، اظهار داشت: این اداره از یک جایگاه و پایگاه مهم در بین اقشار مختلف جامعه برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه اداره استاندارد دارای ضوابط و مقررات خاصی است که براساس این مقررات توانایی جلوگیری از عرضه محصولات بی‌کیفیت در بازار را دارد، گفت: متاسفانه در برخی موارد با ورود اجناس و محصولات بی‌کیفیت به بازار شاهد بروز ناهنجاری‌های مختلفی هستیم که سبب بروز مشکلاتی برای مردم می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی با بیان اینکه امروز مسئله بالا بردن کیفیت محصولات به عنوان یک اصل در همه ابعاد مورد توجه است، خاطرنشان کرد: استاندارد به عنوان یک مجموعه نظارتی نقش مهمی در این زمینه دارد و با نظارت عالیه بر محصولات عرضه شده بازار می‌تواند جلوی ورود اجناس بی‌کیفیت را بگیرد.

وی با بیان اینکه امروز بخشی از خدمات و فعالیت‌های اداره استاندارد با کمک بخش خصوصی انجام می‌شود، افزود: خوشبختانه وجود مراکز آزمایشگاهی، موسسات علمی و پژوهشی و شرکت‌های دانش بنیان ظرفیت مهمی را در اجرای این فعالیت‌ها ایجاد کرده که می‌تواند در کیفیت بخشی و نظارت بر محصولات عرضه شونده به مردم مفید واقع شود.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استقرار اداره استاندارد در شهرستان سبزوار نیز گفت: خوشبختانه پیگیری‌های انجام شده استقرار این اداره در سبزوار محقق شد.

محسنی ثانی با بیان اینکه در گذشته مردم منطقه سبزوار مجبور بودند برای حل مشکلات و پیگیری کارها به اداره کل استاندار استان مراجعه کنند، گفت: با استقرار این اداره دیگر نیاز به مراجعه به استان نیست و مردم شهرستان‌های اطراف سبزوار نیز می‌توانند از این ظرفیت بهره‌مند شوند.

منبع: خبرگزاری فارس

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

دانشگاه های سبزوار می توانند در تدوین استانداردها موثر باشند

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما