دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار رتبه نخست ارسال آثار جشنواره هنر و ادبیات کشور را کسب کرد

مدیر روابط‌ عمومی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار از کسب رتبه نخست این دانشگاه در تعداد آثار ارسالی به بیستمین جشنواره هنر و ادبیات دینی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، علی‌اکبر شفیعی با توجه به کسب رتبه دوم دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در میزان مشارکت این جشنواره در سال ۸۹ گفت: با همکاری مسئولان و مشارکت حداکثری استادان، کارکنان و دانشجویان واحد سبزوار موفق شدیم در سال‌های ۹۰، ۹۱، ۹۲ و ۹۳ بیشترین تعداد آثار را به دبیرخانهٔ جشنوارهٔ کشوری هنر و ادبیات دینی ارسال کنیم.

وی با بیان اینکه در سال جاری بالغ بر ۱۹۰۰ اثر هنری و پژوهشی از سوی استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه به دبیرخانه جشنواره هنر و ادبیات دینی کشور ارسال شده است افزود: این آثار در رشته‌های تحقیقات، وبلاگ‌نویسی، نمایشنامه‌نویسی، فیلمنامه‌نویسی، داستان‌نویسی، شعر، عکس، نقاشی، طراحی، سیاه‌قلم، تذهیب، خطاطی، قالی‌بافی، معرق، فیلم کوتاه، نماهنگ و کلیپ مذهبی تهیه و ارسال شده‌اند.

مدیر روابط‌ عمومی دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار خاطرنشان کرد: مرحله نهایی بیستمین جشنواره هنر و ادبیات دینی کشور، تابستان سال جاری به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.

 

منبع : خبرگذاری آنا

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما