وبسایت عطارنیوز نوشت:

آقایان به هوش! سبزوار به‌دنبال کلانتری پنجم است و نیشابور سه کلانتری دارد

حامد صادقی یکی از خبرنگاران نیشابوری امروز در پایگاه خبری تحلیلی عطارنیوز از رسانه های متعلق به شهرستان نیشابور در خبری کوتاه نسبت به کمتر بودن تعداد کلانتری های نیشابور از سبزوار گلایه کرده و از آنجایی که وجود  کلانتری ها تضمین کننده امنیت و آرامش در سطح شهرهاست، خواستار آن شده که مسئولان جهت راه اندازی کلانتری های جدید در نیشابور اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش مجله اسرارنامه، حامد صادقی که معمولا مسائل توسعه ای مربوط به شهرستان نیشابور را در مقایسه با سبزوار بررسی می کند، مدتی قبل نیز با انتشار یک نوشته کوتاه در رسانه های محلی آن شهر به این نتیجه رسیده بود که نیشابور در مسیری قرار گرفته است که به تدریج در حال عقب ماندن از سبزوار است.

انعکاس آن نوشته حامد  صادقی در اسرارنامه و تحلیلی که اسرارنامه برآن یادداشت نوشت، با استقبال خوبی از سوی مخاطبان سبزواری و نیشابوری مواجه شد و نظرات فراوانی برای آن ارسال شد که در پیوند زیر قابل مشاهده است:

نگاهی به یادداشت یک خبرنگار نیشابوری:نیشابور از سبزوار عقب مانده است
 

شما گرامیان در ادامه می توانید جدیدترین یادداشت حامد صادقی را به نقل از پایگاه خبری تحلیلی عطارنیوز مطالعه نمایید:

آقایان به هوش! سبزوار به‌دنبال کلانتری پنجم است و نیشابور سه کلانتری دارد

یادداشت- حامد صادقی- چندی پیش سرهنگ هاشم‌زاده فرمانده انتظامی سبزوار در مصاحبه با روزنامه خراسان گفته بود پیگیر کلانتری پنجم است.

نگارنده امیدوار است این اتفاق هر چه سریعتر بیفتد تا هموطنان ما در شهرستان هم جوار، طعم امنیت را بهتر بچشند.

اما پرسش این است نیشابور چه وضعیتی دارد؟ ما سه کلانتری داریم که به‌خاطر نیاز مبرم به تامین امنیت مناطق جنوبی، سرهنگ حسینی فرمانده انتظامی نیشابور پیگیر ماجرا بوده است ولی چرا فرماندهی این استان بین نیشابور بزرگ و سبزوار هم‌تراز فرق می‌گذارد؟! کم‌لطفی بزرگترها محرز است اما در خبر سبزوار خواندیم که شورا و شهرداری یک پای کار اضافه شدن کلانتری ها است اما در نیشابور چطور؟! آقایان به هوش! توقع مردم به جا است.

منبع: عطارنیوز

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

آیا واقعا عوامل بیرونی باعث عقب ماندگی نیشابور از سبزوار شده است؟

 

نظرت را بنویس
comments

سمیرا

وای نیشابوریای حسرت خور شما کار دیگه ای جز حسرت خوردن به پروژه های سبزوار ندارید انجام بدید؟ باز تا چند سال قبل کلاستون بالاتر بود به دانشگاه های سبزوار و به فرودگاه سبزوار ، تیم های ورزشی سبزوار که قهرمانی های ملی و آسیایی کسب میکنن همیشه حسرت می خوردید که باز یک مقدار قابل قبول بود. بعدا سطح توقعتون افت کرد و به هتل کاملیای سبزوارو پوشش فراوون اخبار سبزواردر صدا و سیما و برج سازی های سبزوار هم حسرت خوردید. باز با اونم میشد کنار بیایم ولی الان دیگه خیلی ضایع شدید . دیگه به کلانتری های سبزوارم حسرت میخورید!!! اینو دیگه کجای دلمون بذاریم.؟ واقعا که خیلی دهاتی بازی در میارید دیگه. تازه بعضی هاتون با همین وضعیت ادعای استان شدنم دارید!!!

کلانتري پنجم در سبزوار يعني اين که سطح امنيت در سبزوار نسبت به نيشابور خيلي پايين تر و سطح رايم نسبت به شهر همسايه در سبزوار خيلي بالاتر است خوب بود مثلا خبرنگار نيشابوري اين را مي فهميد و در هر چيزي قياس نمي کرد

Ù….Ù…

نخیر دوست خوبم اینجوری هم نیست. درسته که کار بعضی از دوستان نیشابوری اشتباست که همیشه تو هر کاری خودشونو با سبزوار مقایسه میکنن و بعضی تفاوتا رو درک نمیکنن ولی اینجوری هم نیست که اگر توی یک شهری کلانتری ها بیشتر باشه یعنی جرم و جنایت بیشتره. پس با این حساب اگه تو یک شهری کارخانه ها بیشتر باشن یعنی بیکارای اون شهر بیشترن؟ اگر تو یک شهری دانشگاه ها بیشتر باشن یعنی بی سوادای اون شهر بیشترن؟ اگه توی یک شهری بیمارستان ها و امکانات بهداشتی و درمانی بیشتر باشن یعنی مریضای اون شهر بیشترن؟ کلانتری ها برای بر قراری امنیت و ارامش اجتماعی هستند. هیچ وقت امنیت هیچ شهری صد در صد نیست. همین سال قبل خبرهای زیادی از قتل های گروهی و کلاه برداری و سرقت در نیشابور داشتیم نمونه اش مثلا قتل هولناک خانواده 4 نفری و .... پس اگر هرچی نهادهای برقرارکننده امنیت و نظم در هر شهری بیشتر باشن بهتره و به توسعه کمک میکنه و صرفا نشانه جرم و جنایت خیزی بیشتر اون شهر نیست
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما