بیانیه سازمان های مردم نهاد شهرستان سبزوار در خصوص انتخابات شورای اسلامی شهر

باسمه تعالی

سازمان های مردم نهاد (NGO) نهادهای مدنی غیردولتی با ظرفیت های بی شمار در حوزه های مختلف و دغدغه هایی از جنس جامعه می باشند، که با بصیرت افزایی سیاسی و اجتماعی، مطالبه گری و تقویت روحیه مشارکت جویی مردم می توانند در عرصه های مختلف از جمله انتخابات زمینه مشارکت حداکثری را فراهم نمایند.

شهرستان سبزوار با دارا بودن بیش از 100 سازمان مردم نهاد و فعالیت های گسترده در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی، معیشت، محیط زیست، کارآفرینی، جوانان، ازدواج، خانواده، کودکان و ... با لایه های درونی جامعه در ارتباط هستند که می توانند بسیاری از مشکلات امروز شهر را شناسایی و با معرفی و یا رفع مشکلات در جهت تقویت پیوند و همبستگی مردم با حاکمیت تلاش کنند که این همبستگی در نهایت موجب رفع مشکلات درونی جامعه، خوشبینی مردم به آینده و در نهایت حضور آنان در صحنه می شود.

بدینوسیله سازمان های مردم نهاد شهرستان سبزوار با توجه به این اصل که مهمترین ظرفیت این نهاد مطالبه گری است و در راستای ارائه لیست انتخاباتی، از برنامه های کاندیداهای محترم شورای اسلامی شهر که ظرفیت این تشکل ها را به رسمیت می شناسند استقبال کرده و جهت شنیدن دیدگاه ها و ارائه برنامه ایشان اعلام آمادگی می نماید.

زمان اعلام آمادگی تا پایان ساعت 18 عصر پنج شنبه 20 خرداد ماه اعلام آمادگی از طریق ارسال پیامک به متن زیر به شماره های ذکر شده صورت می پذیرد:

اینجانب .............................. نامزد شورای اسلامی شهر سبزوار، آمادگی خود را جهت حضور در برنامه گفتمان با نمایندگان سازمان های مردم نهاد اعلام می دارم .

09120510089 . آقای نظری
09120823188 - خانم محمودی
09152059274 . خانم توسلی


🔹 زمان حضور در برنامه متعاقبا به نامزد محترم اعلام می گردد.


''نمایندگان سازمان های مردم نهاد شهرستان سبزوار''

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما