نامه رئیس هیئت مدیره پالایشگاه پتروسان پاک در سبزوار به مقامات راه آهن ایران

رئیس هیئت مدیره پالایشگاه پتروسان پاک سبزوار طی نامه ای به مقامات راه آهن جمهوری اسلامی ایران درباره تصمیم این پالایشگاه به احداث راه آهن اختصاصی برای منطقه ویژه اقتصادی سبزوار اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه در این مکاتبه که در تاریخ 31 خردادماه 1300 انجام گرفته، عزت الله بهبهانی به مهندس جعفری معاون بازرگانی و بهره برداری راه آهن جمهوری اسلامی ایران نوشته است: احتراما این شرکت در حال احداث پالایشگاهی با ظرفیت 10000تن در روز در منطقه ویژه اقتصادی سبزوار می باشد و طبق زمانبندی، فاز اول پس از 24 ماه به بهره برداری خواهد رسید.

راه های حمل و نقل مواد نفتی چه بصورت خام و چه به صورت محصول از طریق ریلی و جاده ای است و چنانچه ان شرکت محترم تمایل به همکاری لازم را داشته باشد، این شرکت آمادگی خود را برای جابجایی حداقل دو میلیون تن بار نفتی خود را در سال (در فاز اول) از طریق ریلی انجام خواهد داد و در فاز دوم این حجم به هفت میلیون و پانصدهزار تن در سال خواهد رسید که از مبادی سرخت، اهواز، امیدیه، بندر امیراباد به مقصد سبزوار و سبزوار به خواف و هرات می باشد.

همانگونه که مستحضرید فاصله ریلی از ایستگاه میانی تا محل پالایشگاه حدود 17 کیلومتر است. و این شرکت آمادگی خود را جهت عقد قرارداد با آن معاونت محترم برای حمل و نقل و مشارکت در احداث این خط ریلی اعلام می دارد.

قبلا این شرکت از بذل عنایات و همکاری حضرت عالی و دیگر مسئولین شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران کمال امنتنان را دارد.

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما