در پاسخ به درخواست نمایندگان غرب خراسان؛

دستور وزیر بهداشت برای ایجاد دانشکده دندانپزشکی در سبزوار

کانال تلگرامی علی اصغر عنابستانی از پاسخ مثبت وزیر بهداشت به درخواست نمایندگان سبزوار برای ایجاد دانشکده دندانپزشکی خبر داده است.

به گزارش اسرارنامه، در  این پست تلگرامی آمده است:

عصر امروز نمایندگان غرب خراسان در مجلس شورای اسلامی، علی اصغر عنابستانی و بهروز محبی به دنبال سفر اخیر وزیر بهداشت به حوزه انتخابیه، با دکتر نمکی دیدار کردند.

در این جلسه ضمن بررسی مصوبات سفر، دستور ایجاد دانشکده دندانپزشکی در سبزوار داده شد.

همچنین دستور اختصاص دستگاه ام آر آی به سبزوار و دستگاه سی تی اسكن به بیمارستان شهرستان جغتای از سوی وزیر بهداشت، درمان و آموزش داده شد.

در پایان این دیدار نیز لوح یادبودی از سوی دو نماینده غرب خراسان در مجلس شورای اسلامی به دکتر نمکی وزیر بهداشت اهدا شد./ پایان نقل قول 

 

گفتنی است دانشگاه علوم پزشکی سبزوار بعد از مشهد و در کنار گناباد دومین دانشگاه علوم پزشکی خراسان رضوی است که 6 شهرستان سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد را در غرب این استان تحت پوشش خدمات خود دارد.

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار هم اکنون دارای 5 دانشکده پزشکی، پرستاری و مامایی، پیراپزشکی، بهداشت و یک دانشکده پرستاری واحد جوین است که با اضافه شدن دانشکده دندانپزشکی، تعداد آن ها به 6 دانشکده افزایش می یابد.

استان خراسان رضوی دارای 4 دانشگاه علوم پزشکی در شهرهای مشهد، سبزوار، گناباد و تربت حیدریه است. شهرهای کاشمر، تربت جام، نیشابور و قوچان نیز دانشکده های  علوم پزشکی دارند.

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما