نامه مهندسین مشاور مطالعات توجیهی راه آهن منطقه ویژه اقتصادی سبزوار به 10 دستگاه اجرایی شهرستان

شرکت مهندسین مشاور آرمان راه آسیا که مطالعات امکانسنجی و توجیهی راه آهن اختصاصی منطقه ویژه اقتصادی سبزوار را برعهده دارد، با ارسال نامه¬ای به 10 اداره دولتی و دستگاه اجرایی این شهرستان، خواستار انجام هماهنگی طرح ها و دریافت اطلاعات لازم درباره این پروژه شده است.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه این نامه به امضای حمید ادیب مدیرعامل شرکت آرمان راه آسیا رسیده است. شرکتی که مقر آن در تهران است و مهندسان آن پیش از این مطالعات پروژه های مهم دیگری نظیر راه آهن سریع السیر قم – اصفهان، راه آهن اصفهان – اهواز، راه آهن اراک – کرمانشاه، طرح راه آهن گرگان – مشهد و بسیاری دیگر از پروژه های ریلی، جاده ای و آزادراهی کشور را انجام داده اند.

در متن نامه مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور آرمان راه آسیا خطاب به ادارات راه و شهرسازی، منابع طبیعی، مخابرات، جهادکشاورزی، صنعت – معدن – تجارت، میراث فرهنگی، گاز، آب منطقه ای و برق منطقه ای سبزوار آمده است:

«احتراما با توجه به التزام کلیه دستگاه های اجرایی کشور در بررسی و اعلام تداخل طرح ها و همچنین نیاز به گردآوری آخرین اطلاعات منطقه، موثر بر طرح های مطالعاتی به استحضار می رساند این مهندسین مشاور عهده دار مطالعات امکانسنجی و توجیهی راه آهن منطقه ویژه اقتصادی سبزوار واقع در شرق آن شهرستان می باشد.

لذا خواهشمند است به منظور انجام هماهنگی طرح مذکور با طرح های موجود، در حال اجرا، در دست مطالعه و طرح های آتی آن دستگاه محترم دستور فرمایید تا با بررسی نقشه های پیوست تداخل و یا عدم تداخل طرح ها در اسرع وقت به اطلاع این مهندسین مشاور رسانیده شود.

ضمناً، با عنایت به مزیت های حمل و نقل ریلی و نقش بسیار مهم آن در توسعه پایدار و شکوفایی صنعت، تجارت، کشاورزی، گردشگری و ... خواهشمند است در صورتیکه آن سازمان محترم دارای طرح های موجود و یا توسعه ای ایجاد کننده بار و مسافر در کلیه شقوق حمل و نقل به خصوص راه آهن می باشد، نسبت به ارایه مشخصات و اطلاعات طرح های مذکور اقدام فرمایید.»

گفتنی است به پیوست این نامه، شیت نقشه محور نیز ارسال شده است.

لازم به توضیح است شركت مهندسین مشاور آرمان راه آسیا در زمینه مشاوره و نظارت پروژه‌های راه، راه آهن، ابنیه‌های مربوطه و ساختمان برای کلیه کارفرمایان دولتی، خصوصی و سازمانهای دارای پروژه¬های مشابه فعالیت می¬نماید.

این مشاور که دارای رتبه 3 تخصص راهسازی و راه آهن می¬باشد، در مطالعات راه و راه آهن در کلیه تخصص¬های مربوطه دارای نیروهای متخصص و با تجربیات مفید است.

228   (سبزوار-مطالعات راه آهن منطقه ویژه)-page-0 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما