تقدیرنامه سمن یادمان ابوالفضل بیهقی پدر نثر فارسی برای مدیرمسئول موسسه فرهنگی هنری کیاسبز بیهق

سمن یادمان ابوالفضل بیهقی پدر نثر فارسی طی امضاء لوح سپاسی، از تلاش های مدیرمسئول موسسه فرهنگی هنری کیاسبز بیهق در راستای ثبت اول آبان روز ملی بزرگداشت بیهقی قدردانی کرده است.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه این لوح سپاس از آن جهت به سیدنورالله رضوی تعلق گرفته است که وی نویسنده نخستین طرح ثبت اول آبان به عنوان روز ملی بیهقی در اواخر دهه 80 و زمان ریاستش بر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سبزوار و نیز نویسنده آخرین این طرح ها در سال 99 بود که سرانجام با پیگیری های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار و تلاش نمایندگان این شهرستان به ویژه علی اصغر عنابستانی همین طرح نهایی در شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور به تصویب رسید.

در این تقدیرنامه خطاب به سیدنورالله رضوی مدیرمسئول موسسه فرهنگی هنری کیاسبز بیهق چنین آمده است:

دیده ی بیدار و امیدوار مردم ایران به مسئولان متعهدی دوخته شده است که با شور و شعف و حس تعهد و مسئولیت، ضمن انجام وظیفه، در جهت عمران و آبادانی ایران اسلامی، مجدانه و متعهدانه تلاش می ورزند.
به پاس فعالیت های ارزنده جنابعالی در جهت ثبت روز اول آبان به نام ابوالفضل بیهقی پدر نثر پارسی در تقویم رسمی کشور در کمال امتنان و افتخار این لوح سپاس تقدیم محضر گرانقدر حضرت عالی می گردد.
خداوند را شاکریم که با درایت، تدابیر و اقدامات شجاعانه جنابعالی و همکاران گرانقدرتان شاهد رشد و پیشرفت روزافزوزن شهرستان سبزوار در حوزه های فرهنگی می باشیم.
درود بر اندیشه و همت بلندتان که رضایت خالق و مخلوق را به همراه داشته است.
از درگاه احدیت، تداوم توفیق و موفقیت، سلامت و سعادت، مسألت دارد.
با ادای احترام
سمن یادبود ابوالفضل بیهقی پدر نثر فارسی

گفتنی است این سمن همچنین به طور همزمان تقدیرنامه های دیگری به رضا شجاع مقدم رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار و علی اصغر عنابستانی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با همین موضوع اهدا کرده است.

WhatsApp Image 2021-07-13 at 16.29.11 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما