خواندنِ اثرِ یک نویسنده و نقد آن، بهترین هدیه است

       

    مجله اینترنتی اسرار نامه

 

         حسن کی‌قبادی در شهرستانی چون سبزوار که حتی مرکز استان نیست ـ زندگی می‌کند و اما توانسته در سال‌های اخیر کتاب‌هایی چاپ کند که در سطح ملی مورد توجه قرار گرفته‌اند. از او تا کنون رمان‌های «۴۲ روز کچل»، «شاخه‌های روز» و «روزگار بوسه و خون» توسط نشر‌های معتبر چاپ و منتشر شده‌اند. یکی از رمان‌های او با نام «رقص خرس» توسط نشر صاد منتشر شد و این روز‌ها در حالِ عرضه به علاقه‌مندان حوزۀ کتاب و داستان است.

       کی‌قبادی ضمن گله‌مندی از وضعیتِ بازارِ کتاب و مطالعه گفت: سال‌هاست که به نوشتن پرداخته‌ام و تا الآن چندین کتاب چاپ کرده‌ام. آثار من به دلایلی به درستی معرفی نشده‌اند و به دست افراد کمی رسیده‌اند. لذا فکر می‌کنم معرفی خود و دوستان و علاقمندان، تأثیر مثبتی در روند حمایت از این اثر هنری خواهد داشت.

         وی افزود: رمان کوتاه «رقص خرس» یکی از آثار بنده و از نوشته‌های محبوب من است. به نظر من اگر چنین کتاب‌هایی به درستی توزیع شوند، دایرۀ مخاطبان قابل توجهی خواهند داشت. از بازخورد‌هایی که تاکنون به من رسیده دریافته‌ام که چنانچه این کتاب به دست مخاطب برسد، او را راضی خواهد کرد؛ بلکه شاید ترغیب شود که دیگر آثار بنده یا کتاب‌های دیگران را نیز مطالعه کند.

         وی همچنین بر ارزش نقد اثر تأکید کرد و گفت: خواندنِ اثرِ یک نویسنده و نقد آن، بهترین هدیه است.

       رمان «رقص خرس» در ۱۱۷ صفحه توسط نشر صاد منتشر شده و موضوع آن روایتی اجتماعی و متفاوت از روزگار ماست. برای تهیۀ این کتاب با ۱۰ درصد تخفیف و با مبلغ فقط ۱۰۵هزار تومان، می‌توانید به سادگی از طریق پیام دادن به این اکانت اقدام کنید:    @Hasan_kei                                                                            وحید ششتمدی

                                                                                                                                                                                               

 

 

                                                                                        

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما