زندگی نامه هنری شیوا خسرومهر بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران

وبسایت روزنامه ستاره صبح در تاریخ 23 بهمن 94 ضمن انجام مصاحبه ای با شیوا خسرومهر، زندگی نامه این هنرمند سبزواری سینما، تئاتر و تلویزیون ایران را به شرح زیر روایت کرده است:
 
شیوا خسرومهر یکی از بازیگران توانای سینما و تئاتر است که کارنامه خوبی در این عرصه دارد. از سال‌های کودکی و با حمایت و تشویق‌های پدرش که هنرمندی شناخته شده در عرصه تئاتر است، دلبسته این هنر شد و در دانشکده هنرهای زیبا به شکلی آکادمیک و حرفه‌ای به فراگیری این هنر پرداخت. شیوا خسرومهر اولین حضورش را بر صحنه تئاتر در سال  ۷۹ و در تله تئاتر «به سوی دمشق» به کارگردانی استاد سمندریان تجربه کرد.
 
از مجموعه فعالیت‌های او می‌توان به بازی در تئاترهای «کاوس خیابان هفدهم»، «مجلس نامه»، «انگشتری ژنرال ماسیاس»، «حریر سرخ صنوبر» و «در چشمان خیس اسماعیل» نام برد. خسرومهر فعالیت هنری خود را محدود به تئاتر نکرد و پس از مدتی به عنوان داستان‌نویس و بازیگری حرفه‌ای در سینما نیز شناخته شد.
 
اولین حضورش در سینما در سال ۸۱-۸۲ در فیلم سینمایی «عروس مهتاب» به کارگردانی خسرو ملکان رم خورد و تاکنون در فیلم‌ها و مجموعه‌های متعددی به ایفای نقش پرداخته است. فیلم‌های سینمایی همچون «کارناوال مرگ»، «سایه وحشت»، «امپراطور»، «ورود به صحنه جرم ممنوع»، «سنگ کاغذ قیچی»، «مخمصه»، «عروسی مهتاب» و «عشق فیلم» و سریال‌های «محله تهرونی‌ها»، «خط شکن»، «نرگس»، «یلدا»، «اسلحه سرد» و «قلب یخی» بخشی از کارنامه قابل قبول شیوا خسرومهر در عرصه بازیگری سینما و تلویزیون است.
 
منبع: ستاره صبح
 
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما