دروغ بزرگی به نام بمب اتم / دلایلی که می تواند ثابت کند، بمب اتمی وجود خارجی ندارد

 
یادداشت پیش رو از سوی یکی از مخاطبان گرامی اسرارنامه به نام کرامت سلیمی به بخش نظرات این مجله ارسال شده وانتشارش به معنای تأیید یا رد محتوای آن از سوی مجله اینترنتی اسرارنامه نیست. اما از آنجایی که نویسنده در این یادداشت با آوردن چند استدلال نگاه متفاوت و جدیدی را به یکی از مهمترین موضوعات سیاسی جهان در یک قرن اخیر داشته، ارزش یک مرتبه مطالعه و فکر و تحقیق درباره درستی یا نادرستی آن را دارد.
 
مقاله ای در باره دروغ بودن سلاح هسته ای  :  
 
 در عالم مقیاس و درجه بندیها برای محور صداقت و راستی ," مثبت  بینهایت" همانقدر مذموم و ناپسند است  که" منفی بینهایت"
 
با سلام و عرض ادب و احترام 
 
نوشته را با این سوال اغاز میکنم که چرا هیچکس نمیتواند جامعه را اصلاح کند.
توزیع نامتقارن و ناعادلانه ثروت و قدرت در جهان علت بروز رفتارهای خشونت امیز
در جوامع مختلف می باشد.
واقعیت این است که زمانی می توان در جهت اصلاح جامعه گام برداشت که دروغهای ابرقدرتها رو شود تا نشان داده شود که این ابر قدرتها قدرت دروغین و پوشالی دارند و تنها با استفاده از عدم اگاهی وحتی نادانی جامعه قدرت دروغینشان را به جامعه باور می دهند  که اگر دروغهایشان رو شود تضعیف خواهند شد و  به دنبال ان قدرت طرفداران و سرسپردگان ابرقدرتها نیز کم خواهد شد .
 
از زمانی که نفت و گاز کشف گردید عده ای این منابع خدادادی را  که باید همه از ان بهره میبردند در انحصار خود و گروههای طرفدار خود گرفته  و بقیه را سرکوب کرده و دهان انها را بستند.
اما این رسم دیرینه تاریخ است که اگر دهانها بسته شود , دستها به سوی اسلحه خواهد رفت.
بنا به همین رسم قدیمی جنبشهای سیاسی و مسلحانه در نقاط مختلف جهان اغاز شد. اما صاحبان قدرت و صاحبان سرمایه   افراد مورد نظر خودشان را به عنوان مبارز و رهبر ازادیخواهان  به این جنبشها نفوذ داده و نتیجه این جنبشها  درگیری داخلی در همان جنبش  بود و یا اینکه در راستای منافع سردمداران جهانی عمل میکردند.
 
نمونه بارز این موضوع نلسون ماندلا ست  که سابقه وی را شرارت , عملیاتهای تروریستی و خیانت به یارانش تشکیل میداد اما رسانه های وابسته به قدرتهای جهانی از وی یک قهرمان ساختند که به خاطر سیاهان افریقا 27 سال زندان را تحمل کرده است.
 
امریکا برای حاکم شدن بر جهان دروغهای زیادی را  در راستای قدرت بلامنازع جهان بودن تحویل جهانیان داد و نمایش نامه های زیادی را اجرا کرد
 
وفیلمهای زیادی را ساخت تا به جهانیان وحشت از بمب اتم را القا کند . همچون بحران موشکی کوبا ,  بحران درگیری بین چین و شوروی و  از این نوع بحرانهای ساختگی. در حالی که شواهد و قرائن زیادی در دست است که بمب اتم وجود خارجی ندارد و فقط برای ترساندن مردم دنیا ان را عنوان می کنند .
 
همانطور که در کودکی ما را از چیزهایی همچون  "" اقا گرگه میاد میخوردت" ,  "هاپو " , "بچه خورک" و این جور چیز ها میترساندند که هیچکدام واقعی نیست  و فقط برای کنترل بچه بود  ابرقدرتها نیز برای ترساندن و کنترل ملتها  دروغهایی همچون  بمب اتم ,  هارپ  , سلاح نوترونی , یوفو,  مثلث برمودا  و اینجور چیزها را مطرح کردند.
دلایل علمی  متعددی  برای اثبات دروغ بودن بمب اتم وجود دارد که  در اینجا نمیتوان ارائه داد. اما به  تعدادی از  دلایل غیر علمی اشاره میکنم:
 
در جنگ جهانی دوم  بین شصت  تا صد میلیون انسان فقط بر اثر شرایط جنگی کشته شدند (به غیر از کسانی که در اثر گرسنگی و بیماری درگذشتند و امار انها معلوم نیست) اما رسانه های جهانی این موضوع را رها کرده و فقط به دویست هزار کشته هیروشیما وناکازاکی اشاره میکنند و هر ساله در ژاپن به یاد انها یک دقیقه سکوت میکنند. و واقعا" مشخص نیست که انها چگونه کشته شدند.کسی به معنای واقعی و شهودی چیزی ندیده است و اصلا" چرا امریکا بجای مناطق جنگی و ضربه به نیروهای  نظامی   و ترساندن نظامیان   باید دو شهر گمنام  و غیرنظامی ژاپن را بمباران  اتمی  کند و اطلاعات ما در این مورد و سایر موارد,  اطلاعات رسانه ای است. و رسانه ها هر چیزی  را که بخواهند به خورد ملتها می دهند و هالیوود هم که استاد صحنه سازی و تاریخ سازی است. وجالب است که هیروهیتو امپراطور ژاپن بعد از این قضایا تا پایان عمرش  بر ژاپن حکومت کرد و خود را تازیانه خدا می خواند.
 
اگر آزمایش های اتمی  برای محیط زیست زیان اور است کشورهای مختلف چگونه به خود اجازه می دهند  در خشکی  و دریا انها را انجام دهند .
 
امریکایی ها  به قول خودشان اولین ازمایش هسته ای را در سال 1945 انجام دادند  و شوروی نیز در سال 1949  یعنی 4 سال بعد از ازمایش امریکا.  شوروی در جنگ جهانی دوم به کلی نابود شده بود و علاوه بر جنگ با المان  دچار جنگ داخلی نیز گردیده بود به طوری که استالین رهبر شوروی از ارسال گندم و سایر مواد غذایی و دارویی به بعضی از استانها خودداری کرد و طبق گفته تاریخ نویسان حدود 10 میلیون نفر فقط در اکراین مردند. چطور چنین کشور گرسنه و ویرانی  میتواند 4 سال بعد از امریکا که  در طی جنگ تقریبا" دست نخورده و سالم مانده بود  چنین سلاحی که در ان زمان فوق سری بود بسازد.
 
حقارتهایی که به کشور روسیه در سرنگونی  جت جنگی اش توسط کشور ضعیفی مثل ترکیه وارد شد نشان از ان دارد که روسیه ابر قدرت نیست  و چیزی به نام سلاح هسته ای در اختیار ندارد  . چرا که اگر چنین سلاحی داشت به پشتوانه این سلاح  باید کشور ترکیه را گوشمالی مناسبی می داد  نه اینکه فقط واردات گوجه فرنگی را از ترکیه ممنوع کند. روسیه حتی جرات نکرد و یا اینکه توانایی فنی و نظامی لازم را نداشت که مقابله به مثل کند و یک یا چند هواپیمای ترکیه را سرنگون سازد. ترکیه برای تحقیر بیشتر  روسیه اعلام کرد که جت جنگی روسیه 17 ثانیه در اسمان ترکیه بوده و به همین دلیل  انرا سرنگون کرده است.
 
بیست سال حضور نظامی امریکا در کشور ویتنام که نه نفت و گاز دارد و نه محصول ارزشمند دیگری که به درد امریکا بخورد و به بهای جان ده ها هزار و شاید هم صدها هزار نفر سرباز امریکایی تمام شد  دلیل دیگری بر رد سلاح هسته ای می باشد . چرا که اگر سلاح هسته ای داشت  بیست سال طول نمی کشید. امریکا وقتی در توجیه جنگ ویتنام کم اورد  به بهانه جلوگیری از نفوذ کمونیسم  انرا چند ملیتی کرد و خروجی اینکار باعث بوجود امدن گروه های خطرناکی همچون خمر های سرخ شد که در کشورهای کامبوج, لائوس و خود ویتنام میلیونها نفر را قتل عام کردند. 
 
همچنین کودتای سال 91 میلادی شوروی  که منجر به فروپاشی این کشور گردید  دلیل دیگری بر غیر واقعی واقعی بودن ابرقدرتی این کشور بود . کودتایی که به نظر ساختگی می رسید. چرا که در راس این کودتا که معاون رییس جمهور  گنادی یانایف , وزیر دفاع  دیمتری یازف  ,  وزیر کشور  بوریس پوگو  و رییس  کا گ ب  ولادیمیر کوریوچکوف که قدرتمندترین افراد ان زمان بودند قرار داشتند  چطور شکست خوردند . حتی بعد از دستگیری هم اعدام نشدند.
 
در سال 92 یا 93 میلادی میخاییل گورباچف رییس جمهور وقت شوروی که بعد از کودتای ساختگی همکارانش  عملا" قدرتی نداشت و یلتسین امور را کنترل می کرد کاسترو را خائن به بشریت خواند . واعلام این موضوع از سوی گورباچف میتواند اشاره ای به همکاری مخفیانه  کاسترو با امریکا در راه انداختن بحران ساختگی  وجود 80 موشک اتمی شوروی در خاک کوبا در سال 1962 میلادی   باشد که در طی این بحران ساختگی  امریکا چند ماه   دنیا را در ترس و وحشت نگاه داشت.بعد از این واقعه  نیز جان کندی رییس جمهور امریکا ترور شد.
 
همچنین خروج ذلت بار شوروی از افغانستان و  نداشتن هیچ نقشی در معادلات قدرت در طی جنگ خلیج فارس نشان از بی قدرتی شوروی دارد.
 
 فاجعه عراق و سوریه نتیجه اعتماد  احمقانه ملتها به ابرقدرتی شوروی بود که فکر میکردند شوروی توان مداخله دارد اما نمیدانستند که شوروی حتی قادر نیست  مشکلات داخلی خودش را حل کند و از پس تعدادی چریک چچنی فاقد پشتیبانی هوایی  نیز بعد از چند ماه جنگ پر تلفات به سختی بر امد و هنوز هم از ناحیه انها مورد تهدید است.
 
امریکا مدعی است که بیست هزار بمب اتمی در اختیار دارد . ایا این ادعا منطقی است . ایا میتوان به افراد اعتماد کرد و این تعداد بمب اتمی را در صورت  وجود در اختیار افراد در پایگاه ها و زیر دریایی ها قرار داد . واین خطر وجود ندارد که  ممکن است افرادی تعدادی از این سلاح ها را در اختیار گرفته و برعلیه خود امریکا به کار ببرند و از دولت امریکا اخاذی کنند و خواستار سهیم شدن در قدرت شوند.
 
همانطور که در یک سریال امریکایی (فصل 7 سریال 24 )  عده ای از امریکایی ها در منطقه ای در  20 کیلومتری واشنگتن به نام استارک وود  با در اختیار گرفتن تعدادی موشک شیمیایی و تهدید به حمله به شهرهای امریکا خواستار  سهیم شدن در ساختار قدرت و ورود افراد انها در  مراکز تصمیم گیری  راهبردی  از جمله پنتاگون هستند.  که البته  همانطور که انتظار می رفت قهرمان سریال  موضوع را حل کرد شبیه سازی این موضوع در یک سریال نشان میدهد که اگر چنین سلاح هایی وجود داشته باشد   تولید و پخش انها در مناطق مختلف چقدر خطرناک است و بیشتر  از اینکه برای  امریکاییها امنیت را به ارمغان  بیاورد  باعث ایجاد احساس نا امنی میشود.
 
کلیپ هایی از انفجار گاز مایع در اینترنت وجود دارد که نحوه انفجار انها با انفجارهایی که اتمی  وانمود میشوند کاملا" شباهت دارد  و چه بسا امریکا چندهزار تن گاز مایع را همراه با هوای فشرده کافی منفجر میکند ,  انفجار عظیمی رخ میدهد و با استفاده از عدم اگاهی ملتها وانمود میکنند که این انفجار با یک تا سه کیلوگرم اورانیم غنی شده انجام شده است. و متاسفانه مردم دروغهای بزرگ را راحت تر باور میکنند.
 
با یک جستجوی ساده در اینترنت کلیپ انفجار هفت تن گاز مایع در چین را ببینید  وبا کلیپ انفجار های اتمی مقایسه کنید تا شباهتها را ببینید.
 
 اوایل مرداد ماه امسال  (مرداد 1395)  نیز  یک مخزن گاز در 28  کیلومتری  بندر گناوه منفجر شد  و شدت انفجار به حدی بود که مردم شهر گناوه صدای ان را شنیدند و نیروهای هلال احمر  اعلام کردند که   به دلیل دما و حرارت بالا  امکان نزدیک شدن تا یک کیلومتری محل انفجار وجود ندارد. 
 
در این محل ها به علت حرارت زیاد ناشی از گاز  تا شعاع چندین کیلومتر تمامی گونه های گیاهی  وریشه انها از بین میرود و دیگر در این منطقه گیاهی سبز نمی شود. عکسهایی که در اینترنت قرار گرفت  صحنه های بسیار وحشتناکی را نشان می دهد  و مخصوصا" در تعدادی  از عکسها صحنه های  درخشان با رنگهای متنوع  اما ترسناک اسمان  همان تصویری را تداعی میکند که به عنوان پرتوها و  تشعشعات ناشی از انفجار  اتمی وانمود میکنند.
 
امریکا برای باور بیشتر مردم جهان سریال ها و فیلمهای زیادی در موضوع بمب اتم ساخت که بیشترین مانور انها بر روی سریال 24 می باشد که حدود یک دهه برای ایجاد ترس بیشتر از بمب اتم  با این سریال مردم دنیا را سرگرم کردند .سریالی که تماما" خیالبافی و سوپرمن سازی می باشد.و از لحاظ زمانی امکان انجام این همه کار در 24 ساعت  وجود ندارد.
 
حدود 5 سال پیش  در فوکوشیمای ژاپن یک سونامی مشکوک رخ داد و نیروگاه اتمی ان نیز منفجر شد . اما عملا" هیچ تخریب وحشتناکی  توسط این نیروگاه رخ نداد و با ان همه اب و گل روان محیط زیست الوده نشد.و تمام تخریبها توسط همان سیل مشکوک ایجاد شد. شهر فوکوشیما یکی از مهمترین شهرهای اقتصادی ژاپن است  که دارای کارخانه های تولید لوازم منزل ,  کامپیوتر ,  و اتوموبیل سازی بود که همه انها در سونامی مشکوک از بین رفت و عملا" رقیب تجاری اروپا و امریکا   حد اقل برای چندین سال از صحنه خارج شد.
 
هم اکنون نیروگاه فوکوشیما بازسازی شده و مردم در همانجا زندگی می کنند.
 
ایجاد مصنوعی سونامی  امکان پذیر می باشد.
 
در واقع نیرو گاه هسته ای در کار نیست . موضوع از این قرار است که  در هر کجا از کره زمین اگر چاهی عمیق حفر کنیم ( بالای سه کیلومتر) کف چاه داغ است . دو چاه حفر میکنند و بین انها را به طریقی تخریب می کنند تا  U  شکل شود از یک چاه  اب میریزند و از چاه دیگر بخار اب با فشار بیرون می اید  که با ان توربین ها را به حرکت در میاورند و برق تولید میکنند  و برای بازدهی بالا  بخار به اب گرم تبدیل شده و مجددا" به چاه بر میگردد و چرخه تکرار میشود. که به ان انرژی زمین گرمایی میگویند .
 
برای راحتی کار و بازده بالا نیروگاه ها را نزدیک مناطق اتش فشانی میسازند تا هم چاه با عمق کمتری حفر کنند و هم به مواد مذاب نزدیکتر است و دما ی بیشتری به اب داده میشود. و در واقع منظور از انرژی هسته ای   , هسته زمین است نه هسته اتم. و ابر قدرتها در این زمینه اطلاعات غلط میدهند.
 
اگر نیروگاه های هسته ای خطرناکند و برای محیط زیست زیانبارند چرا در مناطق خطرناکی مثل کوه های اتش فشانی ساخته میشوند .  حدود 6 ماه پیش یک نیروگاه اتمی ژاپن که در نزدیکی کوه اتش فشانی قرار داشت منفجر شد اما هیچ اتفاقی نیفتاد. و همینطور منفجر شدن چند نیروگاه اتمی در امریکا و بلژیک در ماه های اخیر  دلالت بر غلط بودن اطلاعات داده شده در مورد این نیروگاه ها میباشد  و واقعیت چیز دیگریست .و اگر دقت کنید ابر قدرتها به هر کشوری که خودشان بخواهند اجازه استفاده از انرژی زمین گرمایی را میدهند. چرا که اگر همه کشورها بخواهند از این انرژی عظیم و تمام نشدنی استفاده کنند کنترل کشورهای جهان  مخصوصا" کشورهای جهان سوم از دست انها خارج میشود.
 و خلاصه میکنم که بمب اتم همان اقا گرگه دوران کودکی ماست.
 
 اگر این موضوع  لو برود  که بمب اتم  یک خالی بندی بیشتر نیست و وجود خارجی ندارد  امریکا از درون فرو خواهد پاشید چرا که مردم امریکا تا به حال فکر میکردند که کشورشان یک ابر قدرت است  و از اینکه سالها فریب خورده اند  باعث میشود که احساس خریت کنند و حس بی اعتمادی به دولت امریکا  بوجود می اید و بین انها اختلاف شکل میگیرد.
 
نوشته طولانی شد و ممکن است باعث خستگی و سر رفتن حوصله شما گردد.
 
امیدوارم این نوشته اولین میخ را بر تابوت دروغ بودن بمب اتم بکوبد .و در عین حال بر تابوت سایر دروغهایی از این دست.
 
این نوشته را با سخن وینستون چرچیل نخست وزیر اسبق انگلستان به پایان می برم که:
 
حقیقت انقدر با ارزش است که باید ان را در حصاری از دروغها پوشاند.
 
            با ارزوی سلامتی و شادکامی برای شما
 
نویسنده : کرامت سلیمی
نظرت را بنویس
comments

یه بنده خودم

در وجود بمب اتمی و سلاح هسته ای که شکی نیست، فقط اینکه چرا شما سعی دارید اون رو دروغ جلوه بدید جای تعجب داره بزرگگگواااررر

کرامت سلیمی

با سلام و احترام خدمت شما دوست گرامی منظورم از اینکه گفته بودم در اینجا نمی توان دلایل علمی را ارائه داد این بود که مقاله فوق را از بعد سیاسی و اجتماعی ان مورد بررسی قرار داده ام و قصد داشتم دلایل علمی ان را جداگانه ارائه دهم که هم مقاله خیلی طولانی نشود و هم مدیر محترم سایت اجازه این کار را بدهند . و بعد از مدتی مقاله علمی را خدمتشان فرستادم و ایشان ان را در سایت قرار دادند. لینک قسمت دلایل علمی: http://www.asrarnameh.com/pages.php?id=14830

مهدی

دلایل علمی متعددی برای اثبات دروغ بودن بمب اتم وجود دارد که در اینجا نمیتوان ارائه داد. اما به تعدادی از دلایل غیر علمی اشاره میکنم:...یه سوال دارم.این که شما در این قسمت از مقاله گفتید دلایل علمی رو نمیتونید ارائه بدید،میخواستم بدونم که چرا نمیتونید ارائه بدید؟اگه به جای دلایل غیر علمی،فقط به دلایل علمی اکتفا میکردید بهتر میتونستید مردم رو قانع کنید.هم مقاله خلاصه تر میشد و هم مردم راحت تر باور میکردند.این که شما دلایل علمی رو نمیتونید ارائه بدید دلیلش اینه که دلیل هیچ دلیل علمی ندارید که ارائه بدید.

کرامت سلیمی

عنوان مقاله: برجام یک موضوع داخلی ایران یا سناریویی نوشته شده برای ایجاد چند دهه جنگ و بحران وعقب مانده نگاه داشتن منطقه خاور میانه --------------------------------------------------------------------------------------------- دروغ برای پنهان کردن حقیقت خلق می شود ، حقیقت در تاریکی دروغ گم می شود و در تاریکی هر ظلمی ممکن می شود. ظلم عامل گسترش تاریکیست اما دشمن تاریکی روشناییست و حقیقت همان روشناییست دانستن حقیقت راه نجات ملتها و رفتن به سوی عدالت اجتماعی و دنیای بدون جنگ است براستی این برجام چیست که قصه ان تمام نمی شود و چرا سرنوشت مردم ایران به این موضوع گره خورده است. و چرا فقط برای ایران اجرا می شود و چرا برای کشوری مثل پاکستان که به اصطلاح یک کشور اسلامیست اجازه دادند به بمب به اصطلاح اتمی برسد و هیچ سر و صدایی هم نشد. و همینطور در مورد کشورهای هندوستان ، برزیل ، آفریقای جنوبی و ... که به قول خودشان حتی به بمب به اصطلاح اتمی دست یافتند نیز هیچگاه داستان برجام یا داستان مشابهی اجرا نشد. اگر موضوع انرژی هسته ای صحت داشته باشد و کشور ایران نیز به دنبال این انرژیست این یک موضوع داخلیست و کلمه برجام و موضوع برجام توسط دولت اقای روحانی و در سال 2015 میلادی یعنی 4 سال پیش مطرح شد که البته هنوز نسخه فارسی برجام رونمایی نشده است. اما می بینیم که تقریبا" تمامی کشورهای جهان در موضوع برجام درگیرند و داستان برجام و ورود یا خروج کشورها از برجام تمامی ندارد و عجیب است که کشورهای مختلف ، مستقل از موقعیت جغرافیایی و سیاسی و دوری یا نزدیکی به ایران مدام در مورد این موضوع نظر می دهند. مثلا" جدیدا" اقای ظریف چند بار به کشور ژاپن سفر کردند تا ژاپن در تحریمها با امریکا همسویی نکند اما همین کشور ژاپن که دو شهر این کشور با بمبهای به اصطلاح اتمی نابود شد و قاعدتا" باید از امریکا نفرت داشته باشند و طرف ایران را که در مقابل قاتل صدها هزار ژاپنی ایستاده است بگیرد ،دست اقای ظریف را با سردی فشردند و کشور ژاپن در مورد تحریمها در جبهه امریکا قرار گرفت و نخست وزیر ژاپن از اقای ظریف خواستند که ایران از برجام خارج نشود. و همینطور بارها و بارها کشورهای اروپایی مخصوصا" فرانسه ، انگلیس و المان از ایران خواسته اند که از برجام خارج نشود.و معلوم نیست چه نقطه ضعفی دارند که سعی می کنند با قاطعیت ایران را تحریم نکنند و همواره دوپهلو حرف می زنند. و شاید از لو رفتن یک موضوع می ترسند .چیزی که اقای عباس عراقچی معاون اقای ظریف به ان اشاره کردند. اقای عراقچی گفتند که برجام یک توافقنامه امنیتی است و صبر ایران هم نامحدود نیست. به خوبی می توان بوی تهدید را از این سخنان اقای عراقچی استشمام نمود. در صورتی که در رسانه ها برجام یک موضوع داخلی ایران برای دستیابی به انرژی به اصطلاح هسته ای عنوان می شود نه یک توافقنامه امنیتی که می تواند امنیت اروپا و مناطق دیگری از جهان را تهدید کند. نقطه ضعف اروپا در این توافقنامه امنیتی چیست که دولتمردان ایرانی روی ان دست گذاشته اند. موضوع جالب و تا حدی خنده دار نیز این است که کشورهای آفریقایی نیز در موضوع برجام درگیرند. طی یک سال اخیر 54 کشور افریقایی دو بار در کشور اتیوپی در نشست مشترکی تحت عنوان اتحادیه افریقا اعلام کرده اند که از برجام خارج نمی شوند و حاضرند برای حفظ برجام هر کاری انجام دهند. فکر نمی کنید که حضور کشورهای آفریقایی در برجام و حمایت اتحادیه افریقا از برجام یک حرف بی معناست. اتحادیه افریقا چگونه می خواهد از برجام حمایت کند. دولتهای افریقایی نه قدرت نظامی دارند و نه قدرت اقتصادی. و اصلا" در مسائل سیاسی و نظامی جهان دیده نمی شوند و کسی اهمیتی به انها نمی دهد. دولتهایشان هم با کودتا و تحت حمایت غرب بر سر کار امده اند و جز کشتار مردم بی دفاع افریقایی کاری بلد نیستند. از عمر برجام حدود 4 سال می گذرد و سوال این است که اولا" برجام و معنی ورود یک کشور به برجام چیست و ثانیا" برجام یک موضوع داخلی ایران است و کشورهای آفریقایی چه موقع وارد برجام شدند که هیچکس در دنیا نفهمید و معنی خروج کشورهای آفریقایی از برجام چیست و اگر خارج شوند و یا خارج نشوند چه اتفاقی می افتد. کشور به اصطلاح ابرقدرت روسیه که هیچگاه اثار و نشانی از ابرقدرتی این کشور در هیچ منطقه ای ازجهان دیده نشده است نیز از ایران خواسته است که از برجام خارج نشود و خود کشور روسیه نیز اعلام کرده است با وجود خروج امریکا از برجام ، کشور روسیه از برجام خارج نمی شود. و مدام می بینیم که اقای سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه کشور روسیه با چهره ای نگران و مضطرب در نشستها و مصاحبه های رسانه ای اعلام می کنند که روسیه به برجام پایبند است و از ان خارج نمی شود. این موضوع جای سوالات زیادی دارد. ایا کشور به اصطلاح ابرقدرت اتمی روسیه و کشورهای گرسنه و ضعیف افریقایی موقعیت یکسانی در موضوع برجام دارند ایا کشور مثلا" قدرتمند روسیه بابد با کشور افریقایی اوگاندا که بیشتر مردمش در زیر درختان و لابلای بوته ها زندگی می کنند در مورد برجام موضع یکسانی اتخاذ نمایند. همچنین ترامپ رییس جمهور امریکا اعلام کرد روسیه به این دلیل از برجام خارج نمی شود چون برای روسیه توافق خوبیست. این حرف جای کلی بررسی و تفسیر دارد و بیشتر نشان می دهد که به نوعی ترامپ به این حقیقت اشاره می کند که روسیه برای حفظ قدرت و اعتبارش از هر نظر ( سیاسی، اقتصادی و حتی نظامی ) کاملا” به امریکا وابسته است و از خود قدرتی ندارد. یک موضوع دیگر که نمی خواهیم ان را زیاد بشکافیم و به ان بپردازیم این است که رهبران کشورهای درگیر مسائل هسته ای تماما" به دنبال موضوعات زنانگی هستند. و معلوم است که انقدر بی خیال هستند که فقط به عیش و نوش و هوسبازی می پردازند. می بینیم که هر از گاهی سرو کله یک خانم پیدا می شود و مدعیست که ترامپ وی را ازار جنسی داده است و موضوع در تمام رسانه های جهان سریعا" منتشر می شود و یا اقای پوتین مدام در سواحل زیبای روسیه و همینطور کشورهای اروپایی با زنان و دختران زیبا و جذاب در حال تفریح است. و همینطور از اقای کیم جونگ اون رهبر کره شمالی عکسها و فیلمهایی در رسانه ها منتشر می شود که نشان می دهد رهبر کره شمالی در میان تعداد زیادی زن و دختر قرار دارد و در حال خوشگذرانیست. یک نکته بسیار مهم که رسانه ها به ان نمی پردازند و از روی ان می گذرند این است که ترامپ رییس جمهور امریکا اعلام کرد که پذیرش برجام منجر به سقوط اقتصاد امریکا خواهد شد . چرا ترامپ این موضوع را در رسانه ها اعلام کرد. ایا این صحبت ترامپ به فریبکاریها و بی صداقتی دولتها نسبت به مردمشان اشاره نمی کند. و ایا این موضوع نشان نمی دهد که کشور امریکا و سایر به اصطلاح ابرقدرتها مثل اتحادیه اروپا و کشور روسیه یک نقطه ضعف بزرگ دارند و به دروغ وجهه یک ابرقدرت را به خود گرفته اند.و همچنین ایا این صحبت ترامپ نشان نمی دهد که در مذاکرات ظاهرا”اتمی دولتها در واقع اخاذیهای مالی و اقتصادی از دولت امریکا صورت می گیرد و امریکا دیگر قادر به تمکین خواسته همه کشورها نیست. چرا فقط امریکا از موضوع اتمی ایران نگران است اما روسیه که همسایه ایران است نه تنها نگران نیست بلکه کمک هم می دهد و دانشمندان به اصطلاح اتمی روسیه هم برایشان اهمیتی ندارد و به رییس جمهور روسیه در این مورد نامه نمی نویسند اما امریکا که هزاران کیلومتر از کشور ما دور است هم دولتش نگران است و هم دانشمندان به اصطلاح هسته ای امریکا در نامه ای به اوباما وترامپ روسای جمهور امریکا خواستار ان شدند که توافق هسته ای با ایران را امضا کند. و خلاصه اینکه چرا ترامپ که رییس جمهور کشور ابرقدرت بلامنازع جهان است برای مقابله با یک کشور جهان سومی مثل ایران در میان کشورهای جهان به دنبال دستی برای فشردن می گردد. و اصلا" چراغ هدایتی که در طی تمام تاریخ ، راهبر جنگهای بشریست کدام است. اگر نگاهی به پشت سر خود و به تاریخ بیندازیم می بینیم که طی 80 سال اخیر امریکا در هیچ جنگی به دنبال پیروزی سریع نبوده است و همه جنگها را دو تا سه دهه کش و قوس داده است مثل جنگ کره که 4 سال فقط بمباران ان طول کشید اما چند دهه است که مردم کره شمالی در فقر و فلاکت زندگی می کنند. کره شمالی انقدر اوضاع اسفباری دارد که هر ساله اتحادیه اروپا مقداری از ذرت هایی را که به چهارپایانشان میدهند به عنوان کمکهای انسان دوستانه برای مردم کره شمالی می فرستند تا از گرسنگی نمیرند. جنگ ویتنام نیز 20 سال طول کشید. انهم در کشوری که نه نفت و گاز دارد و نه محصول ارزشمند دیگری که به درد آمریکا بخورد و به بهای جان ده ها هزار و شاید هم صدها هزار نفر سرباز آمریکایی تمام شد. جنگ امریکا با عراق به صورت نظامی و جنگی 13 سال طول کشید و 29 سال است که امریکا در عراق حضور نظامی دارد. جنگ بالکان و جنگهای افریقا نیز اینچنین بود و سالها طول کشید. چرا امریکا باید هر از گاهی در منطقه ای از جهان ببری کاغذی بسازد و به بهانه هایی همچون ازادسازی یک ملت ، مقابله با تروریسم و بهانه هایی از این دست جنگ طولانی مدتی که خودش ان را کنترل و اداره می کند راه بیندازد . ایا امریکا در مورد ایران مدل مشابهی را پیاده خواهد نمود و کشور ایران را نیز چند دهه در بحران و نهایتا" جنگ نگاه خواهد داشت. بدون شک حقیقت در ذات دروغهاییست که در رسانه ها منتشر می شود. اما چرا مردم نمی توانند حقیقت را پیدا کنند. قدرتمندان جهان برای گمراه نمودن ملتها و انحراف اذهان انها برای نرسیدن به حقایق ملتها را درگیر عشق و نفرت نسبت به موضوعات مختلف می کنند. زیرا عشق و نفرت هردو یک ویژگی مشترک دارند و انهم اینکه باعث می شوند افراد دیدگاه درستی نسبت به موضوعات و مسائل مختلفی که می بینند نداشته باشند و نتوانند حقیقت و واقعیت را از دروغها تشخیص دهند. متاسفانه تعداد زیادی از رسانه ها برای انحراف اذهان از رسیدن به حقیقت موضوعات مبتذل و پیش پا افتاده و یا حتی موضوعات ظاهرا” علمی ، اگاهی دهنده ، هنری و… را منتشر می کنند. تعداد زیاد سایتها و کانالهای سرگرم کننده اعم از جوک ، فیلم ، سرگرمی و … باعث پنهان شدن حقیقت در لابلای دروغها می شود.. انسانها با باورها و عادتهایشان و همچنین رؤیاهایشان زندگی می کنند و از حقیقت فرار می کنند و این باعث می شود که صاحبان قدرت و سرمایه ملتها را به هر شکلی که اراده کنند کنترل و مهندسی نمایند. و دروغها را در لباس حقیقت به انها باور دهند. فرار از حقیقت انسانها باعث شده تا به جای ریشه یابی واقعی مشکلات و بحرانها ی جهانی مخصوصا" جنگها همواره به دنبال یک ناجی و قهرمان بگردند تا انها را نجات دهد. بیشتر انسانها در شرایط فعلی جهان همچون دختر بچه ای شده اند که در رؤیاهایش انتظار دارد فردی با اسب سفید بیاید، غول ستمگر را بکشد و با اوازدواج نماید و خوشبختش کند. صاحبان قدرت و صاحبان سرمایه در جهان برای حفظ موقعیتشان همواره به دنبال بحران سازی در جهان می باشند. بحرانهایی که کنترل و هدایت این بحرانها در اختیار خودشان است. گاهی جنگ جهانی ، گاهی جنگ منطقه ای و نیابتی ، گاهی رواج قحطی، گرسنگی و بیکاری و گاهی رواج تروریسم ان هم تروریسم دولتی که خطرناکترین نوع تروریسم است و .... به نظر می رسد که تقریبا” تمامی ارتشهای دنیا مستقیما" از پنتاگون دستور می گیرند و در واقع چیزی که به عنوان ۷۰۰۰ پایگاه نظامی آمریکا عنوان می شود همین ارتشها و مکانهای نظامیست که در حدود ۲۰۰ کشور چهان پراکنده اند و اسلحه و سیستمهای مخابراتی و سایر امکانات را در اختیارشان قرار می دهد.و درجه اهمیتشان برحسب موقعیت جغرافیایی فرق می کند و با کمک همین ارتشها امریکا قادر است در هر منطقه ای که اراده کند جنگ و درگیری ایجاد نماید. شما چی فکر می کنید . ایا واقعا" موضوعی مثل برجام برای ایجاد بحران در کل منطقه خاور میانه ابداع نشده است تا وقت و انرژی و سرمایه مردم این منطقه تلف شود و چند دهه دیگر با شرایط جنگی و اضطراب و فقر و فلاکت زندگی کنند. ایا برجام در ارتباط با معامله بزرگ قرن نیست. ایا معنی واقعی برجام این نیست: دولتها توافق کرده اند که در موضوعات اساسی توافق نکنند.

کرامت سلیمی

با سلام از کجا می دانید که بمباران هیروشیما و ناکازاکی به خاطر وجود تسلیحات بوده است. چرا حدود 60 شهر ذیگر ژاپن هم بعد از بمباران شکل ویرانی و سوختگیهایشان دقیقا" شبیه این دو شهر می باشد.( در اینترنت جستجو کنید). ازجمله توکیو پایتخت ژاپن که به قول رسانه ها حدود 500000 نفر در این شهر کشته شدند. اما نامی از توکیو نیست. معنی کارشناس از نظر شما چیست؟ یک کارشناس باید بتواند در مورد یک موضوع واقعی مدارک و اسناد را نشان دهد. از نوشته شما چنین استنباط می شود که شما خودتان را متخصص و کارشناس می دانید و به قول خودتان بنده را فاقد دانش و مبانی این موضوع. چرا تصور می کنید شما یک متخصص و کارشناس هستید و صلاحیت دارید در قبول یا رد موضوع بمب اتمی اظهار نظر کنید اما بنده صلاحیت ندارم؟ ویژگیهای متخصص و کارشناس بودن خودتان را بیان کنید. شما به عنوان یک کارشناس توضیح دهید چرا انچه انفجار های اتمی وانمود می شوند ، دقیقا" مشابه انفجارات گازی و یا سایر مواد منفجره می باشد. همچنین توضیح دهید جنس قارچ اتمی از چیست و در نهایت چه سرنوشتی پیدا می کند. صحبت از عدم تخصص بنده در مورد این موضوع بی معنیست. کلمه تخصص در مورد طراحی ، ساخت و یک سری عملیاتها کاربرد دارد. برای ایرادگیری از یک موضوع نیازی به تخصص نیست. فقط باید تضادها و دروغها را رو کرد. مثل اینکه بنده دستگاهی را به شما معرفی کنم و مدعی شوم که چنین قابلیت خاص دارد و شما بعد از رویت دستگاه این قابلیتها را مشاهده نکنید و بنده را متهم به فریبکاری و دروغگویی نمایید و بنده هم به جای اثبات ادعاهایم بدون فکر و با عصبانیت به شما بگویم که شما چه تخصصی دارید؟ یکبار یک دکترای فیزیک هسته ای با بنده تماس گرفت و گفت که در باره راست یا دروغ بودن موضوع انرژی هسته ای و بمب اتمی باید یک متخصص هسته ای نظر بدهد نه شما. و گفتند که بنده در این زمینه چه تخصص دارم که اظهار نظر می کنم. پاسخ دادم که چطور انتظار دارید که که یک دانشمند به اصطلاح هسته ای و یا در سطحی پایینتر فارغ التحصیلان هسته ای این موضوع که بمب اتم دروغ است را قبول کند. این فرد سالها درس خوانده و درست یا غلط این موضوع را پذیرفته و منافع و معیشت زندگیش با این مسائل گره خورده و اگر معلوم شود که این موضوع دروغ است ان فرد بدبخت خواهد شد. پس به نفعش است که با دروغگویان این قضایا همسو باشد تا از نان خوردن نیفتد. مثل اینکه شما بروید پیش یک دعا نویس و فالگیر و از وی بخواهید که در مورد دروغ بودن دعانویسی و فالگیری صحبت کند و در نهایت قبول کند که دعا نویسی و فالگیری خرافات است. اگر عده ای ساده لوح دعانویسان را باور نکنند این دعانویسان و فالگیران از نان خوردن می افتند . پس سعی میکنند بیشتر در باور این اراجیف و موهومات تلاش کنند. بنده فقط دلایلی اورده ام که نشان می دهد بمب اتمی یک فریبکاری و خالی بندیست. و بیان این موضوع نیازی به تخصص ندارد. وقتی موضوعی دروغ باشد مطرح نمودن کلمه تخصص در مورد ان کاملا" بی معناست. و اگر این صحبت بنده را خودستایی ندانید بر روی تمام مباحث شیمی ، فیزیک و ریاضیات تسلط کامل دارم و با فکر و منطق موضوع دروغ بودن سلاح اتمی را مطرح نموده ام. در ضمن سازمان انرژی اتمی در بولتن خبری این سازمان مقاله دروغ بودن وجود سلاح اتمی و خیالی بودن ان را منتشر نموده است: لینک بولتن خبری: https://www.aeoi.org.ir/portal/file/?271451/-__-%D8%B3%D9%87-%D8%B4%D9%86%D8%A8%D9%87-1397.7.17-(1).pdf اگر کمترین اعتقادی به وجود بمب اتمی داشتند هیچ اهمیتی به مقاله بنده نمی دادند. یکی از اشنایان بنده دکترای انرژی هسته ای دارد . و هم اکنون در زمین کشاورزی کار می کند. و یا یک فوق لیسانس فیزیک هسته ای که داشت مسافر کشی می کرد و می گفت چنان از دنیا بیزار شده که گاه فکر خودکشی به سرش می زند. شما می توانید قبول کنید که برای افرادی کلی هزینه شود و سالها درس بخوانند و بعد از فارغ التحصیلی در کارهای خدماتی ، اداره اب و فاضلاب ، مسافرکشی ، تدریس خصوصی و... فعالیت کنند. ویا تعدادی از انها را به عنوان کارگر برای ترمیم اماکن مذهبی به عراق ببرند.( این صحبت یکی از نمایندگان مجلس می باشد). در رشته های دانشگاهی مربوطه ذهن افراد را پر می کنند از موضوعاتی مثل تبدیل جرم به انرژی طبق فرمول بی معنای E=M*C^2 ، معادلات سرکاری شرودینگر که جز معادله مربوط به اتم هیدروژن که با فرض مدل کروی اتم هیدروژن و صرفنظر از هامیلتونیان هسته حل می شود ( نه مولکول هیدروژن که غیرقابل حل است)در هیچ مورد دیگری قابل حل نیست چون در زرادخانه توابع ریاضی هنوز تابعی که بتواند شرایط مناسب و لازم را برای حل این معادلات ارائه دهد بوجود نیامده است. حتی برای نوشتن معادلات شرودینگر و یا دیگر معادلات بجای حروف معمولی و متداول در ریاضیات از حروف پیچ و خمدار یونانی استفاده می کنند تا به پیچیدگی و پیشرفته بودن معادله بیفزایند و دیده اید که بر روی علامت H اپراتور هامیلتونیان یک کلاه هم قرار می دهند تا معادله با ابهت تر و با عظمت تر به نظر برسد. و همچنین ذهن شما را پر می کنند از مفاهیم دیگری مثل معادلات مستقل از مختصات لاگرانژ و اصل عدم قطعیت هایزنبرگ که هیچ مفهومی از ان قابل استنباط و استنتاج نیست تا حسابی مغزتان خسته شود و گیج و منگ شوید . کسانی که مدعی هستند این مطالب را درک می کنند یا مزدورانی هستند که به انها پول داده می شود تا با تبلیغ این مطالب ، در راستای منافع قدرتهای جهانی عمل کنند و یا افرادی نادان هستند که سعی می کنند خود را متفاوت با دیگران نشان دهند. و یا مکانیک کوانتومی و سیستمهای بس ذره ای و از این گونه موضوعات من در اوردی و غیر کاربردی . شاید محصلین رشته های هسته ای و رشته های مرتبط در طول تحصیل احساس دانشمند بودن بکنند و زمانی که معادلات شرودینگر و اپراتورهای تبدیل را می نویسند کلی ژست بگیرند اما وقتی فارغ التحصیل می شوند دیگر چنین احساسی نخواهند داشت چون جایی متولی اشتغال انها نیست و دچار دلشوره و نگرانی می شوند . چند مدت پیش تعدادی از فارغ التحصیلان هسته ای و همچنین اخراجیهای سازمان انرژی اتمی طبق گزارش رسانه ها به شکلی خوار و زار و ترحم برانگیز در مقابل مجلس و دیگر نهادها تحصن کردند و حتی در نامه ای به رییس جمهور از ایشان خواستند که نگذارند که فراموش شوند. این را هم بدانید که اولین دانشمندی که نظریه نسبیت انیشتین را رد نمود ، نیکلا تسلا کاشف برق متناوب بود. و دلیلش هم این بود که این مبحث هیچ کاربرد عملی ندارد و خیلی از مفاهیم ان غیر قابل فهم و فقط بازی با کلمات می باشد. شاید بی ربط به نظر برسد اما پیشنهاد می کنم مقاله بنده در باره برجام را در لینک زیر بخوانید. yon.ir/crJgu در این مقاله سعی نمودم نشان دهم که خروج از برجام ایران یعنی افشای دروغ بودن بمب اتمی توسط ایران.

کرامت سلیمی

با سلام از کجا می دانید که بمباران هیروشیما و ناکازاکی به خاطر وجود تسلیحات بوده است. چرا حدود 60 شهر ذیگر ژاپن هم بعد از بمباران شکل ویرانی و سوختگیهایشان دقیقا" شبیه این دو شهر می باشد.( در اینترنت جستجو کنید). ازجمله توکیو پایتخت ژاپن که به قول رسانه ها حدود 500000 نفر در این شهر کشته شدند. اما نامی از توکیو نیست. معنی کارشناس از نظر شما چیست؟ یک کارشناس باید بتواند در مورد یک موضوع واقعی مدارک و اسناد را نشان دهد. از نوشته شما چنین استنباط می شود که شما خودتان را متخصص و کارشناس می دانید و به قول خودتان بنده را فاقد دانش و مبانی این موضوع. چرا تصور می کنید شما یک متخصص و کارشناس هستید و صلاحیت دارید در قبول یا رد موضوع بمب اتمی اظهار نظر کنید اما بنده صلاحیت ندارم؟ ویژگیهای متخصص و کارشناس بودن خودتان را بیان کنید. شما به عنوان یک کارشناس توضیح دهید چرا انچه انفجار های اتمی وانمود می شوند ، دقیقا" مشابه انفجارات گازی و یا سایر مواد منفجره می باشد. همچنین توضیح دهید جنس قارچ اتمی از چیست و در نهایت چه سرنوشتی پیدا می کند. صحبت از عدم تخصص بنده در مورد این موضوع بی معنیست. کلمه تخصص در مورد طراحی ، ساخت و یک سری عملیاتها کاربرد دارد. برای ایرادگیری از یک موضوع نیازی به تخصص نیست. فقط باید تضادها و دروغها را رو کرد. مثل اینکه بنده دستگاهی را به شما معرفی کنم و مدعی شوم که چنین قابلیت خاص دارد و شما بعد از رویت دستگاه این قابلیتها را مشاهده نکنید و بنده را متهم به فریبکاری و دروغگویی نمایید و بنده هم به جای اثبات ادعاهایم بدون فکر و با عصبانیت به شما بگویم که شما چه تخصصی دارید؟ یکبار یک دکترای فیزیک هسته ای با بنده تماس گرفت و گفت که در باره راست یا دروغ بودن موضوع انرژی هسته ای و بمب اتمی باید یک متخصص هسته ای نظر بدهد نه شما. و گفتند که بنده در این زمینه چه تخصص دارم که اظهار نظر می کنم. پاسخ دادم که چطور انتظار دارید که که یک دانشمند به اصطلاح هسته ای و یا در سطحی پایینتر فارغ التحصیلان هسته ای این موضوع که بمب اتم دروغ است را قبول کند. این فرد سالها درس خوانده و درست یا غلط این موضوع را پذیرفته و منافع و معیشت زندگیش با این مسائل گره خورده و اگر معلوم شود که این موضوع دروغ است ان فرد بدبخت خواهد شد. پس به نفعش است که با دروغگویان این قضایا همسو باشد تا از نان خوردن نیفتد. مثل اینکه شما بروید پیش یک دعا نویس و فالگیر و از وی بخواهید که در مورد دروغ بودن دعانویسی و فالگیری صحبت کند و در نهایت قبول کند که دعا نویسی و فالگیری خرافات است. اگر عده ای ساده لوح دعانویسان را باور نکنند این دعانویسان و فالگیران از نان خوردن می افتند . پس سعی میکنند بیشتر در باور این اراجیف و موهومات تلاش کنند. بنده فقط دلایلی اورده ام که نشان می دهد بمب اتمی یک فریبکاری و خالی بندیست. و بیان این موضوع نیازی به تخصص ندارد. وقتی موضوعی دروغ باشد مطرح نمودن کلمه تخصص در مورد ان کاملا" بی معناست. و اگر این صحبت بنده را خودستایی ندانید بر روی تمام مباحث شیمی ، فیزیک و ریاضیات تسلط کامل دارم و با فکر و منطق موضوع دروغ بودن سلاح اتمی را مطرح نموده ام. در ضمن سازمان انرژی اتمی در بولتن خبری این سازمان مقاله دروغ بودن وجود سلاح اتمی و خیالی بودن ان را منتشر نموده است: لینک بولتن خبری: https://www.aeoi.org.ir/portal/file/?271451/-__-%D8%B3%D9%87-%D8%B4%D9%86%D8%A8%D9%87-1397.7.17-(1).pdf اگر کمترین اعتقادی به وجود بمب اتمی داشتند هیچ اهمیتی به مقاله بنده نمی دادند. یکی از اشنایان بنده دکترای انرژی هسته ای دارد . و هم اکنون در زمین کشاورزی کار می کند. و یا یک فوق لیسانس فیزیک هسته ای که داشت مسافر کشی می کرد و می گفت چنان از دنیا بیزار شده که گاه فکر خودکشی به سرش می زند. شما می توانید قبول کنید که برای افرادی کلی هزینه شود و سالها درس بخوانند و بعد از فارغ التحصیلی در کارهای خدماتی ، اداره اب و فاضلاب ، مسافرکشی ، تدریس خصوصی و... فعالیت کنند. ویا تعدادی از انها را به عنوان کارگر برای ترمیم اماکن مذهبی به عراق ببرند.( این صحبت یکی از نمایندگان مجلس می باشد). در رشته های دانشگاهی مربوطه ذهن افراد را پر می کنند از موضوعاتی مثل تبدیل جرم به انرژی طبق فرمول بی معنای E=M*C^2 ، معادلات سرکاری شرودینگر که جز معادله مربوط به اتم هیدروژن که با فرض مدل کروی اتم هیدروژن و صرفنظر از هامیلتونیان هسته حل می شود ( نه مولکول هیدروژن که غیرقابل حل است)در هیچ مورد دیگری قابل حل نیست چون در زرادخانه توابع ریاضی هنوز تابعی که بتواند شرایط مناسب و لازم را برای حل این معادلات ارائه دهد بوجود نیامده است. حتی برای نوشتن معادلات شرودینگر و یا دیگر معادلات بجای حروف معمولی و متداول در ریاضیات از حروف پیچ و خمدار یونانی استفاده می کنند تا به پیچیدگی و پیشرفته بودن معادله بیفزایند و دیده اید که بر روی علامت H اپراتور هامیلتونیان یک کلاه هم قرار می دهند تا معادله با ابهت تر و با عظمت تر به نظر برسد. و همچنین ذهن شما را پر می کنند از مفاهیم دیگری مثل معادلات مستقل از مختصات لاگرانژ و اصل عدم قطعیت هایزنبرگ که هیچ مفهومی از ان قابل استنباط و استنتاج نیست تا حسابی مغزتان خسته شود و گیج و منگ شوید . کسانی که مدعی هستند این مطالب را درک می کنند یا مزدورانی هستند که به انها پول داده می شود تا با تبلیغ این مطالب ، در راستای منافع قدرتهای جهانی عمل کنند و یا افرادی نادان هستند که سعی می کنند خود را متفاوت با دیگران نشان دهند. و یا مکانیک کوانتومی و سیستمهای بس ذره ای و از این گونه موضوعات من در اوردی و غیر کاربردی . شاید محصلین رشته های هسته ای و رشته های مرتبط در طول تحصیل احساس دانشمند بودن بکنند و زمانی که معادلات شرودینگر و اپراتورهای تبدیل را می نویسند کلی ژست بگیرند اما وقتی فارغ التحصیل می شوند دیگر چنین احساسی نخواهند داشت چون جایی متولی اشتغال انها نیست و دچار دلشوره و نگرانی می شوند . چند مدت پیش تعدادی از فارغ التحصیلان هسته ای و همچنین اخراجیهای سازمان انرژی اتمی طبق گزارش رسانه ها به شکلی خوار و زار و ترحم برانگیز در مقابل مجلس و دیگر نهادها تحصن کردند و حتی در نامه ای به رییس جمهور از ایشان خواستند که نگذارند که فراموش شوند. این را هم بدانید که اولین دانشمندی که نظریه نسبیت انیشتین را رد نمود ، نیکلا تسلا کاشف برق متناوب بود. و دلیلش هم این بود که این مبحث هیچ کاربرد عملی ندارد و خیلی از مفاهیم ان غیر قابل فهم و فقط بازی با کلمات می باشد. شاید بی ربط به نظر برسد اما پیشنهاد می کنم مقاله بنده در باره برجام را در لینک زیر بخوانید. yon.ir/crJgu در این مقاله سعی نمودم نشان دهم که خروج از برجام ایران یعنی افشای دروغ بودن بمب اتمی توسط ایران.

aryan

جناب سلیمی مقاله تان رو در سایت دیگری به طور خلاصه مشاهده کرده بودم.تا طی سرچ در اینترنت به این صفحه برخورد کردم. وهمان مقاله را در اینجا یافتم.فقط درباره بمباران اتمی هیروشیما وناکازاکی نوشته اید.چرا این دوشهر گمنام را امریکایی ها بمباران کردند.اولا سیاست بمباران مکانهای شهری یا نظامی برای ترساندن مردم.یا استحکامات نظامی بر گرفته از سیاست فرماندهان وسیاستمداران جنگی هر کشوری است ودر دباره اینکه گفته اید امریکا چرتا هیروشیما وناکازاکی را بمباران کرده.علتش بسیار ساده است.به علت وجود کارخانجات تسلیحات سازی در این شهرها بوده.در مورد عدم وجود بمب اتمی هم شما کارشناس نیستید.از ظواهر امر معلوم است.شما کار رسانه ای انجام میدهید.پس به کار تحلیل ورسانه ایتان بپردازید.ودر کاری که تخصص ودانش مبانی انرا هم ندارید.وارد نشوید.هروقت شما توانستید من وخیلی ها دیگه رو به عنوان فارغ تحصیل رشته فیزیک با دلیل وسند مدرک علمی قانع کنید .من به حرف شما اعتماد پیدا میکنم.

کرامت سلیمی

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت سرکار خانم ریاحی مطلبی در باره مدیران نوشته ام و خدمتتان می فرستم. اگر امکان دارد ان را در صفحه اصلی قرار دهید. ممنون می شوم همکاری فرمایید. در پناه حق باشید ایا می دانید که مدیر مخفف ۴ کلمه مردم آزار،دورو،یاوه گو و ریاکار است. ایا می دانید که در کشور ما مدیر نه تنبیه می شود و نه برکنار می شود وفقط از سازمانی به سازمان دیگر می رود.(اصل بقای مدیران) ایا می دانید که مدیران هوش بالایی در طراحی سیستم های خبرچینی و خبرکشی درون سازمانی دارند،مظلوم نما، بزرگ کننده مشکلات محیطی و بدل انداز هستند ایا می دانید خیلی از مدیران به جای مخ با مخچه فکر می کنند. ایا می دانید که هر مدیر فردی نادانتر و نفهم تر از خودش را به عنوان زیردست انتخاب می کند تا نسبت به ان فرد احساس برتری کند. ایا می دانید که بند فوق عامل عقب ماندگی صنایع و ناکارامدی سازمانهاست. ایا می دانید که مهمترین وظیفه یک مدیر به جان هم انداختن پرسنل یک سیستم است. ایا می دانید که مدیران تعمدا" به طور مداوم از خود انرژی منفی ساطع می کنند که ظاهرا” جایی انها را اموزشهای اینچنینی می دهند تا محیطهای کاری را ازار دهنده کنند ایا می دانید که مدیران خوششان نمی اید کسی نظری بهتر از نظر مدیر ارائه دهد و اگر کسی چنین کاری را انجام دهد مورد خشم و غضب مدیر قرار می گیرد. ایا می دانید مدیران جز مقدمات ناچیز از سیستم تحت امر خود هیچ اطلاعی ندارند و در عین حال همیشه طلبکار از عالم و آدم و دائما" نالان هستند . ایا می دانید که بزرگترین ارزوی یک مدیر زندگی در امریکا،کانادا ،استرالیا و یا کشورهای اروپاییست. ایا می دانید که بزرگترین عامل ایجاد بیکاری و رکود مدیران هستند. ایا می دانید که مدیران از پیشرفت سازمانشان وحشت دارند ، و نگران وضعیت خودشان می شوند. ایا می دانید که مدیران هدفشان از شناخت نخبگان ایجاد مشکل و ناراحتی برای انهاست تا در اثر ازار و اذیت ، نخبگان مجبور به ترک سیستم شوند و خیال مدیر برای باقی ماندن در پست مدیریت راحت شود. ایا می دانید که بیشتر مدیران همانند دون کیشوت به هر چیزی که ببینند با چشم شک و بدبینی نگاه می کنند و اگر از یک موضوع و یا یک شخص خوششان نیاید به آن موضوع یا شخص حمله می کنند ایا می دانید که خیلی از مدیران بدلیل ظرفیت پایین ذهنی خود، تمایل بالایی به کارهای سطحی با تعداد بسیار زیاد و ویترین چینی از این کارهای کم عمق دارند . لذا از پژوهش و تحقیقات، ارتباط بین صنعت و دانشگاه ، برنامه ریزی ، نظارت و پاسخگویی و مواردی از این جنس، بیزارند و هر کسی که به تحقیقات اصیل و مستند منجر به پیشرفت سازمان بپردازد چنان با کارشکنی و سنگ اندازی روبرو می شود که از این کارش پشیمان شود. ایا می دانید که بیشتر مدیران کارهای بنیادین را به بهانه هایی نظیر تکراری بودن و عدم اولویت برای سازمان، نبود بودجه ،وجود محققین ارزان تر برای انجام کار و مواردی همانند، خوابانیده و مجری را منزوی و بایکوت کرده و علاوه بر اینها،چنان به حوزه مالی و حقوق و دستمزد فرد فعال در سازمان، لطمه می زنند که در معرض خطر اخراج قرار گیرد. ایا می دانید که بیشتر مدیران به بهانه افزایش عملکرد سازمانی، بشدت به دنبال افزایش اختیارات سازمانی شان برای سرکوب و آزار نیروهای زیر مجموعه خود بوده و می خواهند که اختیار حقوق و مزایا و قرارداد کاری نیروها به طور مطلق در ید قدرت آنها باشد، تا هر موقع اراده کنند هرکس را که خواستند به راحتی اخراج نمایند. ایا می دانید که هر مدیر علی الظاهر تابع محض و بی قید و بند مقام بالادستی خود بوده و تا زمانی که جریان قدرت مقام بالادستی برقرار باشد، فرمانبرداری می کند.اما با کاهش یا حذف جریان قدرت، اولین طغیان کننده بر علیه مقام بالادستی، خودش خواهد بود. ایا می دانید اکثریت قریب به اتفاق مدیران توانایی سلوک واقعی شان با دیگران کم بوده و آستانه تحمل پذیری پایینی دارند،منافع فردی و برداشت های شخصی در اولویت کارشان قرار دارد، توان همسویی با برنامه های عمیق میان مدت و بلند مدت را ندارند،و آمادگی عجیبی برای تامین منافع فردی حتی به قیمت نابودی سازمانی و از بین رفتن پتانسیل های نیروی انسانی سازمان در آنها دیده می شود، ایا می دانید که مدیران از تحقیق،نظارت،آموزش و برنامه ریزی گریزانند، تمایل شدید به همکاری با کوتوله های سازمانی را دارند، ایا می دانید که مدیران بشکل تیمی وباندی کار می کنند، تیم وباند آنها دارای سلسله مراتب مطلق(طبقه ای) است،علی الظاهر با ظاهری حق به جانب و خیرخواهانه ورود کرده و قصد اصلاح امور را دارند،انسان های دغدغه مند به نظر می رسند ، آنها مثل آهن ربا همدیگر را جذب کرده و با ساخت مجموعه الجزایر پراکنده ، مستقل و در عین حال مرتبط با یکدیگر،پهنه های ساختاری، سازمان های گوناگون و در کل عرصه نظام های اداری و مدیریتی را آلوده می نمایند. ودر اخر اینکه ایا می دانید مدیران با پسورد زیر وارد سازمانها و صنایع می شوند: انکس که نداند و نداند که نداند در پست ریاست تا ابد الدهر بماند

nima_b

واقعا مسخره بود! باورم نمی شه این همه وقت دارید که همچین مطالبی رو بنویسید و روشون هم تاکید داشته باشید خط به خط! واقعا برام باور نکردنی بود تو قرن 21!شاید می خواید خودتون رو جزو افراد موفق که نظریه های باور نکردنی ارائه دادن جا بدید!نوشته های شما رو می شه تو سبک ژول ورن جا داد!موفق باشید!

کرامت سلیمی

چرا فکر می کنید باورکردنی نیست. به جای کنایه ، عملا" نشان دهید که چنین سلاحی وجود دارد. یک زمان می گفتند میخاییل گورباچف رهبر ابرقدرت به اصطلاح اتمی شورویست . اما جدیدا" مطلبی را در باره اقای گورباچف در رسانه ها قرار داده اند که در حال تبلیغ پیتزاست. yon.ir/1Ub49 به نظر شما می توان باور کرد که چنین فردی واقعا" رهبر یک کشور مثلا" ابرقدرت بوده و کیف سیاه کنترل سلاحهای به اصطلاح اتمی را در دست داشت. در ضمن در سال 93 میلادی همین اقای میخائیل گورباچف رهبر شوروی ، کاسترو را خائن به بشریت معرفی نمود. اعلام این موضوع از سوی گورباچف میتواند اشاره ای به همکاری مخفیانه کاسترو با امریکا در راه انداختن بحران ساختگی وجود 80 موشک اتمی شوروی در خاک کوبا در سال 1962 میلادی باشد که در طی این بحران ساختگی امریکا چند ماه دنیا را در ترس و وحشت نگاه داشت.بعد از این واقعه نیز جان کندی رییس جمهور امریکا ترور شد. و الا چه خیانتی می تواند از سوی کاسترو رهبر کشور کوچک و بی اهمیت کوبا صورت گرفته باشد و انفدر این خیانت بزرگ باشد که اقای گورباچف چنین حرفی بزنند. کلیپ دیگری از انفجار انبار مهمات روسیه که کاملا" شبیه انفجار اتمیست را قرار می دهم https://www.aparat.com/v/V3t6l در هنگام انفجار در بعضی از عکسهای منتشر شده در رسانه ها مردم در حال تماشای انفجار هستند. تمام انفجارات قارچی شکل هستند و هرچه جرم ماده انفجاری بیشتر باشد ، قارچ بزرگتری ایجاد می گردد.

کرامت سلیمی

کلیپ زیر نشان می دهد که سلاح اتمی مطلقا" وجود خارجی ندارد و فقط برای ایجاد رعب و وحشت در دل ملتها عنوان می شود: https://www.youtube.com/watch?v=3iTpi-0kI20&t=9s

کرامت سلیمی

کانال کوچه در سایت یوتیوب مقاله دروغ بودن وجود سلاح اتمی را در قالب فیلم قرار داده است که اگر تمایل داشتید ان را ببینید. پیروز باشید. لینک کانال: https://www.youtube.com/watch?v=3iTpi-0kI20&t=9s

کرامت سلیمی

سازمان انرژی اتمی در بولتن خبری این سازمان مقاله دروغ بودن وجود سلاح اتمی را منتشر نموده است: لینک بولتن خبری: https://www.aeoi.org.ir/portal/file/?271451/-__-%D8%B3%D9%87-%D8%B4%D9%86%D8%A8%D9%87-1397.7.17-(1).pdf

کرامت سلیمی

ترامپ : برجام یک جوک بود. لینک خبر: yon.ir/s7qnk

کرامت سلیمی

ترامپ گفته است برای حفظ توافق هسته ای 150 میلیارد دلار به تعدادی از افراد ایرانی در زمان اوباما پرداخت شده است. وقتی یک کشور به اصطلاح ابرقدرت چنین مبلغی را به افرادی از یک کشور به صورت محرمانه می پردازد معنی ان این است که ان کشور به اصطلاح ابرقدرت یک نقطه ضعفی دارد که افرادی به این نقطه ضعف پی برده و با استفاده از این نقطه ضعف از ان کشور به اصطلاح ابرقدرت اخاذی نموده اند. دلیلی که ترامپ این موارد را افشا می کند این است که می خواهد راه اخاذی را ببندد و به احتمال زیاد ترامپ خود به این نقطه ضعف در اینده ای نزدیک اعتراف خواهد کرد. هیچ معنایی ندارد که یک ابرقدرت پنهانی به افرادی از یک کشور جهان سومی باج بدهد.

کرامت سلیمی

ترامپ: انفجار برج های دوقلو به خاطر برخورد هواپیما نبوده است! لینک خبر: yon.ir/JLtme سالها افرادی با ارسال مقالاتی به رسانه ها اعلام نمودند که حقیقت قضایای 11 سپتامبر ان چیزی نیست که گفته می شود و حقیقت اصلی را پنهان می کنند. بالاخره ترامپ رییس جمهور امریکا اعتراف کرد که قضیه 11 سپتامبر تحریف شده است و واقعیت چیز دیگریست. ترامپ به دنبال افشای یک سری حقایق است و به همین دلیل رسانه ها و نهادهای امنیتی امریکا و در راس انها شرکت گوگل با ترامپ در افتاده اند و حتی ممکن است ترامپ را برکنار و حتی ترور نمایند. شاید در اینده ای نزدیک ترامپ به دروغ بودن سلاح اتمی نیز اعتراف نماید و فصل جدیدی در روابط بین الملل اغاز شود.

کرامت سلیمی

اصرار مقامات امریکایی برای دیدار با مقامات کشورمان و تکرار این درخواست توسط مقامات امریکایی نشانه داشتن یک نقطه ضعف در دولت امریکاست . این موضوع نشان می دهد که امریکا با دروغ و حقه بازی و با کمک کشورها و سازمانهای هوچی گر خود را ابرقدرت جا زده است و در عمل امریکا یک ابرقدرت دروغین و تو خالی است. امریکا که حدود 8 دهه با تکیه بر سلاح دروغین و خیالی بمب اتمی در دنیا با ایجاد رعب و وحشت فرمانروایی کرد اکنون به ذلت و حقارت افتاده است و دیگر قادر نیست با تکیه بر دروغهای اینچنینی کشور ایران را تهدید به حمله نظامی نماید و اعتبار تهدیدهای امریکا از بین رفته است.زیرا در عمل قادر نیست چیزی به نام سلاح اتمی را به عنوان اسلحه برتر رونمایی کند.اگر چنین سلاحی داشت حد اقل یک عدد از ان را در سوریه استفاده می کرد تا هم موقعیت استراتژیک بهتری داشته باشد و هم حساب را به دست تمام جهانیان بدهد که امریکا از بکار بردن این سلاح ابایی ندارد. ان چیزی که به عنوان بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی عنوان می شود یک دروغ بزرگ بوده است. از انجا که خانه های مردم هیروشیما و ناکازاکی عمدتا" از چوب وپلاستیک بود و تراکم خانه ها هم زیاد بود با بمباران وسیع ناپالم این دو شهر از بین رفت و با استفاده از نبود رسانه های ازاد و ناآگاهی ملتها وانمود به نابودی این دو شهر با سلاحی خیالی به نام بمب اتمی نمودند و متاسفانه مردم دروغهای بزرگ را راحتتر باور می کنند. ( در جنگ جهانی دوم حدود 65 شهر ژاپن همانند هیروشیما و ناکازاکی سوختند و از بین رفتند از جمله توکیو پایتحت ژاپن با حدود پانصدهزار کشته، اما نامی از انها برده نمی شود و رسانه ها فقط چسبیده اند به دو شهر گمنام هیروشیما و ناکازاکی). در صورت اقدام امریکا برای حمله نظامی به ایران مقامات سیاسی، مذهبی و نظامی کشورمان دروغ بودن سلاح اتمی را به صورت گسترده لو خواهند داد و با این کار طومار امپراطوری دروغین امریکا و همینطور ابرقدرت دروغین و خالی بند روسیه و همچنین اتحادیه اروپا در هم پیچیده خواهد شد.

کرامت سلیمی

لینک زیر را بخوانید و منصفانه قضاوت کنید و نظر دهید: http://mizanpress.ir/fa/news/450425/%D8%A7%D8%AB%D8%B1%D8%A7%D8%AA-%D8%B6%D8%A7%DB%8C%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%87%E2%80%8C%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D8%AD%D9%84-%DA%A9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D9%81%D8%B1%D9%86%DB%8C%D8%A7-%D8%B9%DA%A9%D8%B3 لینک کوتاه: yon.ir/UthGH مگر نمی گفتند ضایعات هسته ای خیلی خطر ناکند و باید در کیلومترها زیر زمین ( مثلا” چاه های نفت خشک شده ) نگهداری کنند. حتی روی سگ ولگرد هیچ اثری ندارد.

کرامت سلیمی

ترامپ چه حقیقتی را می خواهد افشا نماید که موجب وحشت دولت پنهان امریکا شده است. به طوری که ممکن است وی را همچون جان اف کندی ترور نمایند و یا حد اقل برکنار کنند؟ انتشار اخباری مثل افشای روابط غیر اخلاقی ترامپ نشان می دهد که دولت پنهان امریکا می خواهد با این شیوه و تحت فشار قرار دادن ترامپ وی را از افشای یکسری حقایق و واقعیتها منصرف نمایند اما ترامپ نمی خواهد سکوت کند و به همین دلیل با رسانه ها و نهادهای امنیتی در افتاده است. تلاش ترامپ برای انحلال پیمان ناتو و تعطیلی تعدادی از پایگاههای نظامی مثل پایگاه نظامی امریکا در اینجرلیک ترکیه نشان از افول قدرت امریکا و رخ دادن یک سری تحولات در سطح بین المللی دارد.

کرامت سلیمی

به نظر شما اروپا چه نقطه ضعفی دارد که در مقابل ایران خیلی ضعیف عمل می کند و انها باید به ایران باج بدهند. لینکهای زیر را بخوانید: yon.ir/CWkZo yon.ir/rTNEQ و همینطور به نظر شما نقطه ضعف امریکا و روسیه ( 2 تا به اصطلاح ابرقدرت ) در مقابله با ایران چیست. چرا قادر نیستند با تهدید نظامی و توسل به قوه قهریه ایران را از سوریه خارج کنند. اگر به روانشناسی چهره اعتقاد داشته باشید ترس و نگرانی خاصی در چهره مقامات روسی،امریکایی و اروپایی مخصوصا" اقای سرگئی لاوروف و خانم ها موگرینی و مرکل به خوبی نمایان است. که نشان از داشتن یک نقطه ضعف و ترس و وحشت از لو رفتن یک موضوع مهم می باشد. معنی نوشته فوق این است که اگر ایران از لحاط اقتصادی چنان تحت فشار قرار گیرد که کشور ایران دچار مشکل شود مقامات ایرانی یک موضوع را لو خواهند داد که لو دادن این موضوع می تواند به فروپاشی امریکا ، روسیه ، و اتحادیه اروپا منجر شود. معنای خروج از برجام ایران چیزی جز افشای غیر واقعی بودن سلاح دروغین و خیالی اتمی نیست. تمام کشورهایی که با دروغ سلاح خیالی بمب اتمی درگیرند و در واقع با کمک این دروغ در بین ملتها رعب و وحشت ایجاد می کنند و بر انها حکومت می کنند از خروج ایران از برجام (یا به معنای واقعی لو دادن دروغین بودن سلاح اتمی توسط ایران) وحشت دارند.

کرامت سلیمی

لینک زیر نیز دست انداختن ملتها را نشان می دهد. yon.ir/t0ACv

کرامت سلیمی

برای شناخت بیشتر دنیای سیاست و به تمسخر گرفتن ملتها خبر زیر را بخوانید: کمدین سابق، نخست وزیر اسلوونی شد «مارجان سارک» کمدین، بازیگر و شهردار پیشین در اسلوونی روز جمعه با حمایت شکننده نمایندگان پارلمان به عنوان نخست وزیر جدید این کشور برگزیده شد. لینک خبر: yon.ir/gfyWx

کرامت سلیمی

این هم دلیل دیگری بر غیر واقعی بودن انرژی هسته ای: اگر این موضوع واقعی بود و اهمیت داشت چنین رفتاری با اساتید و دانشگاه ها نمی شد. ماجرای عجیب اخراج ۳ استاد نخبه/ گفتند تحقیقات موشکی و هسته‌ای به درد ما نمی‌خورد! لینک خبر: yon.ir/nH48y

کرامت سلیمی

دوست گرامی جناب نوید بنده فقط از روی رفتار سیاسی یک کشور به این نتیجه نرسیده ام. وقتی صاحبان قدرت با باور دادن دروغهایی همچون بمب اتمی ، بمب نوترونی ، هارپ و دروغهایی مشابه با فضای رعب و وحشت ایجاد می کنند و ملتها را به بردگی می گیرند باید موضوعی مثل بمب اتمی از همه ابعاد مورد بررسی وراستی آزمایی قرار گیرد تا تا از برخورد پرتو افکار و اندیشه های متفاوت و درخشش انها جوهر حقیقت اشکار گردد. ایا اوضاع اشفته و اسفبار کنونی جهان و رخ دادن وحشتناکترین بحرانهای اقتصادی و معیشتی نباید ما را وادار کند تا دروغهای مافیای قدرت را فاش نماییم تا وادار شوند روش منصفانه تری با ملتها در پیش بگیرند. اگر چیزی به عنوان سلاح هسته ای وجود داشت نه اساتید اخراج می شدند ، نه فارغ التحصیلان هسته ای تحقیر می شدند و به حال خود رها می شدند ، نه چاه اراک پر می شد،و نه امریکا انقدر خوار و ذلیل می شد که دیگر تهدیدات نظامیش بی اعتبار شده و کسی اعتنایی به این تهدیدات نمی کند. چند روز پیش ترامپ حرف جالبی به پوتین زد: ترامپ به پوتین گفت که روسیه از برجام خارج نمی شود چون برای روسیه توافق خوبیست. این حرف جای کلی بررسی و تفسیر دارد و بیشتر نشان می دهد که به نوعی ترامپ به این حقیقت اشاره می کند که روسیه برای حفظ قدرت و اعتبارش از هر نظر ( سیاسی، اقتصادی و حتی نظامی ) کاملا" به امریکا وابسته است و از خود قدرتی ندارد. اگر به روانشناسی چهره اعتقاد داشته باشید ترس و نگرانی خاصی در چهره مقامات روسی مخصوصا" اقای سرگئی لاوروف به خوبی نمایان است. شاید حق با اقای دکتر حسن عباسی باشد که گفته اند: روزنامه ها و سایتها از طریق وزارت ارشاد تحت فشار و تهدید هستند که نباید در باره موضوع انرژی هسته ای چیزی بنویسند. عباسی در ادامه خطاب به تحلیل گران بخش فنی حوزه هسته ای گفت: این انرژی هسته ای که الان دست ما است نداشتنش بهتر از داشتنش بود، حداقل در بحث امنیتی مثل الان در خطر نمی افتادیم اگر این توافق ریگی به کفشش نیست چرا دولت خفقان ایجاد کرده است چرا از وزارت ارشاد ابلاغ می کنند که هیچ کس حق ندارد در این زمینه حرف بزند و هر چه وب سایت و روزنامه منتقد است می کشانند دادگاه و هر کسی هم در این دولت سخنرانی می کند برایش پرونده تشکیل می دهند؟ چرا دولت واهمه دارد؟ چرا همه را به صلابه کشیده اند. پس مجبوریم شک کنیم حتما اتفاقی افتاده است. دوست گرامی ایا خبر فوق نشان دهنده یک نوع کلک و حقه بازی در موضوع انرژی هسته ای نیست. همچنین اقای فریدون عباسی رییس سابق سازمان انرژی هسته ای نیز گفته اند که شهید مصطفی احمدی روشن شهید هسته ای نبوده اند و اصلا" ایشان دانشمند هسته ای نبوده اند و کار بازرگانی می کرده اند. و ترور بقیه شهدای هسته ای نیز ترور کور بوده است.

کرامت سلیمی

جناب دانشجو شما همان فردی هستید که با نام مرتضی در سایت زمین تخت کامنت گذاشته اید. مشخص است که خیلی درون نا ارام و اشفته ای دارید.فیلم بازی نکنید و بیشتر از این خودرا فریب ندهید. شما حتی نمی دانستید که دستگاه شمارشگر گایگر دقیقا" چه کارهایی انجام می دهد و کار این دستگاه را فقط اندازه گیری اشعه گاما در واحد زمان می دانستید ( که شدت اشعه در واحد زمان اصطلاح غلطیست )و بعد از راهنمایی کردن شما و قرار دادن توضیحات لازم در مورد دستگاه در اخرین کامنت حرفتان را عوض کردید و وانمود کرده اید که می دانستید کارهای این دستگاه چیست. یعنی شما با اینکه مدعی هستید شغلتان در ارتباط با این دستگاه است اما فقط به عنوان یک اپراتور نا اگاه و بی اطلاع از کار این دستگاه به صورت طوطی وار و تقلیدی با ان کار می کنید. پس تفاوت شما با یک سرپرست معمولی و یا کارگر که به صورت روتین و بدون اطلاع از عملکرد دستگاه کار می کنند چیست. این توضیح را به شما بدهم که شدت یک کمیتیست که در یک لحظه اندازه گرفته می شود و معنایی ندارد بگوییم شدت اشعه در واحد زمان. ان چیزی که در واحد زمان اندازه گیری می شود مقدار ان کمیت است نه شدت ان. ممکن است در یک پدیده شدت ثابت و یا متغیر باشد. پس بدانید شما هنوز حتی این مفاهیم را درست درک نکرده اید و بر اساس حفظیات نظر می دهید. سعی کنید با دقت بیشتری مطلعه کنید و بدنبال حفظ کردن هم نباشید بلکه بدنبال فهم درست و کامل مطالب و موضوعات باشید. شما از مفهوم نیمه عمر یک تصور من دراوردی غلط دارید و اگر مجددا" توضیحات خودتان را در باره نیمه عمر بخوانید باعث خجالت و سرشکستگیتان خواهد شد. اگر نیمه عمر چیزی غیر از نصف شدنهای متوالی در هر مدت زمان نیمه عمر باشد قابل فرمول بندی نخواهد بود. از یک طرف می گویید موضوع اتفاقیست و از طرف دیگر می گویید در هر زمان مشخص تعداد انها نصف می شود. البته نمی خواستم به کامنت شما که نشان از لجبازی و بی منطقی شما دارد جوابی بدهم. شما حق دارید که از نادانی و بیفکری خودتان عصبانی باشید. اما چون احتمالا" شما در رشته ای تحصیل کرده اید که اراجیف و دروغهای هسته ای را در مغزتان ریخته اند و از اینکه میبینید سالها کلاه سرتان رفته و مطالب دروغین را حفظ کرده اید و عمرتان بیهوده هدر رفته و از این بابت عصبانی هستید جهت ترغیب شما به پیدا کردن راه درست و با فکر حرف زدن این کامنت را قرار می دهم. این شما هستید که قادر نیستید پاسخ سوالها را بدهید. بنده فقط با یک سری استدلال منطقی این موضوع را زیر سوال بردم و هیچ ادعای دیگری ندارم .

دانشجو

دوستان عزیز یکی از سایتهایی که نویسنده این مقاله به آن ارجاع میکنن ای سایت هستhttp://flatearthfarsi.com/?p=3277 وقتی به اونجا مراجعه کردم در قسمت کامنتها تنها نقد نسبتا علمی که به این مقاله شده بود رو دیدم(چون حداقل اینجا هر چی دقت کردم نقد علمی ای وجود نداشت) نویسنده این مقاله با توجه به ادعا ها و هیایوی زیادی که درباره کشف علمی!!! خودش داره نتونسته از مطالب علمی مقاله خودش در مقابل سه چهار سوال ساده یکی از خواننده ها دفاع کنه!!!! من خودم بعد از مقداری تحقیق مختصر درباره موارد مورد جدل نویسنده مقاله و خواننده مذکور متوجه اشتباهات فاحش نویسنده شدم.منظورم محکوم کردن نویسنده و پیروزی خودم نیست( اگه نویسنده الان سریع نیاد بنویسه شوپنهاور چی گفته😄) حرفم اینه که دوستان گلم.... اول تحقیق کنید و بعد نتیجه بگیرین... اونوقته که نظرتون حائز ارزش و احترام خواهد بود. موفق باشید

کرامت سلیمی

واقعا" ساده انگاریست که تصور نماییم اقای دکتر ولایتی با 73 سال سن برای مذاکرات اقتصادی به روسیه رفته باشند. مذاکرات اقتصادی در حد وزرای کابینه است و در همین سطح مسائل اقتصادی حل خواهد شد. ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه است اما با یکی از مقامات کشورمان که همتا و هم قطار ایشان نیست وارد مذاکره شده اند و مجبور شده اند با ایشان ملاقات نمایند و این موضوع نشان دهنده این است که کشور روسیه ان ابرقدرتی که رسانه ها ان را جلوه می دادند نیست و در حقیقت روسیه نیز همانند امریکا با دروغ و حقه بازی و با کمک سازمانها و کشورهای هوچی گر خود را ابرقدرت جا زده است و در عالم واقعیت نه امریکا و نه روسیه هیچکدام ابر قدرت واقعی نیستند و هیچکدام سلاحی به عنوان سلاح هسته ای در اختیار ندارند و فقط برای ترساندن ملتها وانمود به داشتن چنین سلاحی می کنند. نقطه ضعف امریکا و روسیه همین موضوع می باشد یعنی ترس از افشای دروغ در اختیار داشتن سلاحی به نام بمب اتمی. که اگر این دروغ افشا شود منجر به فروپاشی امریکا ، روسیه و اتحادیه اروپا خواهد شد. اگر روسیه در شرایط فعلی به کشورمان پشت کند و با تحریمهای امریکا در باره کشورمان با امریکا همسویی نماید مقامات کشورمان چاره ای جز افشای این دروغ بزرگ یعنی غیرواقعی و خیالی بودن بمب اتمی نخواهند داشت. و این یعنی پایان دوران حکومت ابرقدرتهای دروغین. و سفر دکتر ولایتی به روسیه می تواند برای تهدید روسیه به افشای این دروغ باشد . چرا که با ادامه شرایط فعلی و بد تر شدن اوضاع اقتصادی راه دیگری برای کشورمان باقی نخواهد ماند. دلیلی که دکتر ولایتی شخصا" به روسیه رفته اند این است که در شرایط فعلی مقامات کشورمان نمی خواهند بوسیله رسانه ها به روسیه پیام دهند و نمی خواهند جنگ رسانه ای بین دو کشور شروع شود و روسیه روی واقعی خود را نشان دهد. صهیونیستها تلاش نمودند در روسیه حکم بازداشت اقای دکتر ولایتی را صادر نمایند اما اقای پوتین می دانند که اندک بی احترامی به دکتر ولایتی چه تبعات سنگین و غیرقابل جبرانی برای روسیه دارد و به نظر می رسد دکتر ولایتی به گونه ای روسیه را تهدید نموده اند که اقای پوتین تصمیم گرفته اند یکبار دیگر به کشورمان سفر نمایند و این سومین سفر ولادیمیر پوتین رییس جمهور یک کشور به اصطلاح ابرقدرت است که در سالهای اخبر به کشورمان انجام می گیرد. روسها مردمی غیر قابل اعتماد هستند و وقتی تحت فشار قرار بگیرند به هرجایی که بشود پشت می کنند و ضربه می زنند. تاریخ گواه این موضوع است. ( جنگ فالکلند، جنگ خلیج فارس و عدم حمایت از عراق در طی بمباران مردم بیدفاع این کشور ، سقوط کشورهای اروپای شرقی و انحلال پیمان ورشو ، سقوط کشورهای افریقایی و عربی و کشتار فلسطینیها و .....)

نوید

جناب سلیمی شما از رفتار سیاسی یک کشور به نتیجه علمی می‌رسید؟ در قرن حاضر هیچ کشوری خواهان جنگ نیست اعلام اعداد و ارقام مربوط به ادوات جنگی فقط و فقط عامل بازدارنده هست و بس. بنده مخالف این نیستم که در بحث قدرت بمب اتم و شعاع تخریبی دروغ هایی گفته شده ولی نمیشه به کل همه چیز رو پوچ خوند، به فرض که صحبت شما درست بمب اتمی وجود ندارد چه دلیلی وجود داره که آقا این بمب رو حرام میدونن چه دلیلی داره که همین الان ایران به اسرائیل حمله نمیکنه؟ پدیده های علمی رو چطور توجیه میکنید؟ ستاره ها رو چی؟ تشعشات اونا رو چی؟ بنده از این لحاظ گفتم که مقاله علمی نیست علم مثل یک خیمه بزرگ هست هر ستونش که بیافته تمام این خیمه میریزه شما وقتی بمب اتم رو رد میکنید قوانین کشف شده ذرات زیر اتمی رو رد میکنید قوانین مربوط به اتم رو رد میکنید و الی ماشالله....تمام این موارد نیاز به رد دارن شما هیچگونه صحبتی راجب این مسائل انجام ندادید. علم امروز در پی اثبات خداس علم امروز کفر نیست بنده به شما جسارت نمیکنم ولی میدونم که این شیوه و این نوع مقاله برای رد یا حتی تایید این مسئله به هیچ عنوان کافی نیست. در بحث اینکه به رسانه ها نمیشه اعتماد کرد که هیچ شکی وجود نداره ولی شما راه جایگزینی دارید؟ مسلما خیر بنده عذرخواهی میکنم درباره بقیه مسائل صحبتی نکردم بیشتر سیاسی بودن و حوصله بنده از این بحث خارج هست یاعلی

Sadegh

آره من هم به همین نتیجه رسیده ام که ملتها رو خر می کنند و حتی به اعتقاد من خیلی از مطالب سازمان ناسا و هوا و فضا دروغ محض است

کرامت سلیمی

دوست عزیز جناب نوید با سلام منظور شما از علم چیست. چرا هر چیزی غربیها بگویند علمیست اما مقاله امثال بنده غیر علمیست. اتفاقا" مقاله بنده کاملا" علمیست و بر اساس محاسبات ریاضی و فیزیکی استوار است. در این مقاله تضادها و تناقضات مربوط به سلاح غیر واقعی و خیالی بمب اتمی تجزیه و تحلیل و بررسی شده است. در مورد بعضی از موارد ی که در کامنتتان اشاره کرده اید باید بگویم که کجا گفته ام روسیه باید به ترکیه حمله هسته ای می کرد. شما مطالب را درست نمی خوانید و هرچه دلتان بخواهد برداشت می کنید و می گویید. در قضیه سقوط جت جنگی روسیه توسط ترکیه بیشترین تحقیر و ذلت به کشور روسیه وارد شد و روسیه نتوانست هیچ اقدامی انجام دهد و تلافی نماید. لزومی ندارد با فرض وجود سلاح هسته ای به کشور ترکیه حمله هسته ای کند. روسیه ای که مدعیست پیشرفته ترین سیستمهای ضد موشکی را دارد باید بتواند یک یا چند هواپیملی ترکیه را سرنگون نماید. اما عملا" این کار صورت نگرفت . چون روسیه چنین توانی ندارد و بیشتر چیزهایی که در باره ابرقدرتی این کشور گفته می شود بزرگنمایی کردن قدرت بوسیله تبلیغات دروغین می باشد. و هیچگاه دولت ترکیه به خاطر این واقعه از دولت روسیه عذر خواهی نکرد و این سرنگونی جت جنگی روسیه را اقدامی درست می دانستند. جالب اینکه قرار است روسیه سامانه موشکی S-400 را که یکی از پیشرفته ترین سیستمهای ضدهوایی روسیه است در اختیار کشور ترکیه و همینطور متحدان ترکیه مثل عربستان سعودی قرار دهد. این موضوع جای سوالات زیادی دارد. ترکیه عضو استراتژیک پیمان ناتو می باشد و قاعدتا" باید پیشرفته ترین سیستم ضدهوایی سازمان ناتو در این کشور مستقر باشد و نیازی نباشد که سیستم ضدهوایی رقیب ناتو یعنی روسیه به این کشور داده شود. ضمن اینکه غربیها سیستمهای ضد موشکی خود را نسبت به سیستمهای روسی بسیار پیشرفته تر می دانند و مدعی هستند که همیشه چند قدم از روسها جلو تر می باشند. همچنین دولت امریکا به دولتهای اکراین و بلاروس نیز کمک تسلیحاتی نمود و چنین موضوعاتی نشان می دهد که قضایا ان چیزی نست که در ظاهر به جهانیان نشان می دهند و دولتهای جهانی روابط پنهان و دور از چشم ملتها دارند. به نظر می رسد که تقریبا" تمامی ارتشهای دنیا مستقیما" از پنتاگون دستور می گیرند و در واقع چیزی که به عنوان ۷۰۰۰ پایگاه نظامی امریکا در دنیا عنوان می شود همین ارتشها و مکانهای نظامیست که در حدود ۲۰۰ کشور جهان پراکنده اند و اسلحه و سیستمهای مخابراتی و سایر امکانات را در اختیارشان قرار می دهد.و درجه اهمیتشان برحسب موقعیت جغرافیایی فرق می کند و با کمک همین ارتشها امریکا قادر است در هر منطقه ای که اراده کند جنگ و درگیری ایجاد نماید. و در این میان سپاه پاسداران به عنوان یک نهاد نظامی استثنایی وبه قول فرمانده محترم سپاه متفاوت با سایر ارتشهای جهان می باشد و محاسبات امریکا را به هم ریخته است . و تنها نهاد نظامیست که از طریق سازمانهایی مثل بسیج و نهادها های فرهنگی وابسته به سپاه با مردم کشورش ارتباط دارد و چنین ارتباطی در هیچکدام از سازمانهای نظامی در جهان نظیر ندارد. شکست نظامی تروریستهای وابسته به امریکا و اروپا در کشورهای عراق و سوریه که تا بن و دندان مسلح بودند و وحشتناکترین اعمال غیر انسانی را نسبت به مردم بیدفاع و بی گناه عراق و سوریه انجام دادند افتخاری بزرگ و فراموش نشدنی در کارنامه سپاه پاسداران می باشد و برای همیشه در یاد و خاطره ها باقی خواهد ماند. به این سوال جواب دهید که غربیها سلاحی به نام هارپ را عنوان نمودند که می تواند امواج ویرانگر را به شکل دقیق به هر جایی بفرستند و انجا را نابود کنند. چرا از این سلاح برای نابودی رهبران سوریه و عراق و یا هرجای دیگری که مخالفشان هستند استفاده نکردند. در مورد اشاره شما به مخرب نبودن نیروگاه فوکوشیما به عرضتان می رسانم که قبلا" در سال ۱۹۸۶ داستان چرنوبیل ساخته شد و چنان از اثرات ویرانگر ان و الوده شدن نیمی از اروپای شرقی و قسمتی از اروپای غربی سخن گفتند که باید حد اقل دهها میلیون نفر الوده شده باشند و خیلی زود بمیرند. اما هیچ اتقاقی نیفتاد و هیچ فیلم مستندی از انجا نشان داده نشد. هدفشان فقط ایجاد ترس و وحشت بود. اگر این داستان راست بود باید برای نیروگاه فوکوشیما نیز داستان مشابهی تعریف می کردند اما رشد فکری ملتها و امکانات رسانه ای فعلی اجازه دروغ پردازیهای اینچنینی را به انها نمی دهد. در حال حاضر مردم فوکوشیما بدون هیچ دغدغه ای نسبت به الودگیهای به اصطلاح هسته ای در این شهر زندگی می کنند. در مورد روسیه به قضیه دیگری نیز اشاره می کنم: زمانی که ترامپ اعلام کرد می خواهد به سوی سوریه موشک شلیک نماید مقامات روسی اعلام کردند که نه تنها موشکها را سرنگون خواهند کرد بلکه مبدا شلیک موشکها را نیز هدف قرار خواهند داد. اما ایا چنین اتفاقی رخ داد و روسیه اقدامی انجام داد و مبدا شلیک موشکها را مورد حمله قرار داد. حتی حملات موشکی اکثرا" در تاریکی شب انجام می شود تا رسانه های ازاد نتوانند فیلم و مستندات تهیه کنند و ابرویشان نرود و هرکدام از طرفین هر دروغی بخواهد می گوید. ترامپ مدعیست تمام موشکها به هدف خورده اند و روسیه نیز مدعیست بیشتر موشکها را هدف قرار داده و سرنگون کرده است. و چون در تاریکی چیزی معلوم نیست ، مشخص نمی شود که چه کسی راست و چه کسی دروغ می گوید. اما انجام عملیات در شب و هنگام تاریکی نشان می دهد که طرفین دروغ می گویند و در مورد قدرتشان بزرگنمایی می کنند. شما به گونه ای در مورد مسائل اظهار نظر می کنید که گویا در هنگام ازمایشهای به اصطلاح اتمی در انجا شخصا" حضور داشته اید. مثلا" می گویید که الودگی هسته ای در برخی موارد اصلا رخ نداده مثل بمب تزار که شوروی ازمایش کرد. با استناد به چه شواهد و مدارکی چنین اظهار نظری می کنید. اطلاعات رسانه ای در این موارد اعتباری ندارند چون رسانه ها هرچه را که بخواهند به خورد ملتها می دهند. چون می دانند امکان پیگیری و راستی آزمایی مسائل یا وجود ندارد و یا کار بسیار سخت و نزدیک غیرممکن می باشد. دنیا با دروغ اداره می شود و باور دروغها باعث می شود که به راحتی ملتها به بردگی گرفته شوند. اثار این دروغها و اطلاعات غلط در همه جا پیداست. در دروس دانشگاهی ، خیلی از کتب ظاهرا" علمی ، اقتصاد،اشتغال، تجارت،صنعت،ورزش،بانک ،هنر و .... نظریه " توهم توطئه " نیز توسط استکبار جهانی و ایادی سرسپرده انها مطرح شد تا اگر افراد و یا نهادهایی اقدام به کشف و بیان حقایق نمودند و دست ابرقدرتهای دروغین را رو کنند به توهم توطئه و حتی دیوانگی متهم شوند. در پناه حق باشید.

احمدرضا ملکی

سلام. بسیار جالب بود و تامل برانگیز. مطالب شما، همه تخصصی و مستند بود اما نیاز به تحقیق و بحث تخصصی و اصطلاحاً چکش کاری داره. ایکاش اساتید مطرح فیزیک کشور به این مبحث ورود پیدا کنند و کاش جرات هم ورود داشته باشند. چون همیشه با طرح موضوعات خارق العاده ( خارج از عادت) افرادی که انعطاف و تسلط علمی کافی ندارند بشدت جبهه میگیرند. با شناختی که ما از جریان سلطه جهانی در ابعاد دیگه (فرهنگی، اقتصادی، تاریخی و ...) داریم، این موضوع کاملاً همخوانی داره!! اما اثباتش یا ردش بماند با اهل فن. صرف نظر از رد یا قبول موضوع، کسی که سوال یا مساله خوبی مطرح میکنه که چالش برانگیزه خود همین مطلب با ارزشه . خیلی ممنون استاد سلیمی

نوید

با یه مقاله غیر علمی و4-5 عکس .علم فیزیک،کوانتوم زحمت چند نسل از بزرگترین دانشمندان جهان رو زیر سوال میبرید؟اونم با این استدلال های بسیار شکننده کره شمالی تسلیم شد به دلایل بسیار ساده وقتی رهبر یک کشور طرز فکرش مثل شما باشه نتیجش میشه همین که ابر قدرت بودن یک کشور رو در بمب اتم میبینه.چی شد؟فشار اقتصادی کمر این کشور رو شکوند،اگه قرار بود در هر جنگی از بمب اتم استفاده بشه بنده و شما اینجا نبودیم که بخوایم راجب این مسائل صحبت کنیم. شما یک لحظه نگاه کنید ببینید امریکا به عنوان تنها استفاده کننده از بمب اتم در جنگ چقدر منفور هست.بمب اتم عامل بازدارنده هست هیچ کشوری خواهان استفاده از اون نیست و نخواهد بود. چه لزومی داشت که روسیه به ترکیه حمله هسته ای انجام بده. با تحریم بسیار ساده توریستی ترکیه رو به عذرخواهی مجبور کرد ابر قدرت یعنی این جناب سلیمی این چه منطقی هست که شما دارید؟سونامی شد و انفجاری رخ نداد؟مگه قراره توی نیروگاه هسته ای که هدفش تامین برق هست اورانیوم با خلوص 99 درصد غنی سازی کنن که انفجار رخ بده؟کدوم نوع ماده انفجاری هست که شعاع تخریب به این بزرگی داشته باشه؟شما چند تن گاز میخواید منفجر کنید که قارچی چند کیلومتری ایجاد کنه؟ الودگی هسته ای در برخی موارد اصلا رخ نداده مثل بمب تزار که شوروی ازمایش کرد. در کل جناب سلیمی داستان نظریه توئطه وقتی مطرح شد که خیلی افراد در سراسر جهان شروع به بیان چنین نظریاتی کردن یکی میگفت زمین تخته دارن به ما دروغ میگن کی رفته فضا رو ببینه؟یکی میگفت گنبد اسمان وجود داره ما اصلا نمیتونیم از اسمان خارج بشیم یکی میگه خورشید دور زمین میگرده یکی میگه ماه نمیچرخه همیشه ثابته یکی میگه زمین مرکز جهانه یکی میگه جهان رو فراماسون ها کنترل میکنن یکی میگه نه یهودیا کنترل میکنن اون یکی میگه نه عزیزان همرو شیطان پرستا کنترل میکنن یکی مثل شما میفرمایید بمب هسته ای دروغه،این صحبت ها وقتی مطرح میشه که شما اعتمادتون به همه کس و همه چیز رو از دست میدید نظرات شما دوستان قابل اثبات نیست و قابل رد توسط خودتون هم نیست نتیجه میشه اینکه اعلام میکنن این نظریات ***توهم توطئه**نامیده میشن.

کرامت سلیمی

خبر منتشر شده زیر ثابت می کند که خیلی از رویدادها یک نمایشنامه در جهت ایجاد رعب و وحشت در دل ملتهاست و سناریو از قبل نوشته شده است. http://www.tabnak.ir/fa/news/793630/%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A2%D8%B2%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B4%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%AA%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D8%B1%D9%87-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D9%88-%D8%B1%DB%8C%D8%AE%D8%AA سایت آزمایش‌های اتمی کره شمالی فرو ریخت تازه ترین گزارش ها که مورد تایید دانشمندان اتمی قرار گرفته است نشان می دهد سایت آزمایش اتمی کره شمالی پس از انجام ۵ آزمایش هسته ای در این منطقه فرو ریخته است. به گزارش ایرنا برخی از تحلیلگران بر این باورند که یکی از علت هایی که ‘کیم جونگ اون’ رهبر کره شمالی را بر آن داشته است تا از تعهد کشورش برای ‘توقف آزمایش های اتمی’ سخن بگوید، ریزش همین کوه بوده است. اگر کره شمالی سلاحی به نام بمب اتمی داشت اینقدر تحقیر نمی شد. کره شمالی در راستای سیاست امریکا برای ایجاد ترس در دل ملتها عمل نمود و حالا باید داستان جدید دیگری ساخته شود.

کرامت سلیمی

قرار شد در 20 فروردین 1397 از یک باطری اتمی رونمایی کنند که 50 سال به طور مداوم برق تولید می کند و در گوشی، لپ تاپ ، صنایع و بیابانهای دور افتاده کاربرد دارد. مطمئنا" هیچگاه چنین چیزی رونمایی نخواهد شد و فقط عوام را فریب می دهند.

شاهین

سلام و خسته نباشید این مقاله رو هر کسی اولا باید شعورش الهی باشه و به حقیقت قدرت زیبایی اله زیبای رسیده باشه باید بخونه تا به سخنان اقای سلیمی برسه اقای سلیمی اولا افرین و ممنون واقعا ممنونم که تو کشورمون هستن ادمهای عاقل ویکتا پرستی مثل شما اقا جان این بمب اتم و یا این سلاحهای حشتناک که کل دنیا و این جهان زیبارو میخوان از بین ببرند اولا خدا چنین علمی رو عمل نکرده و نخواهد هم گذاشت این افکار همش از ارزشها و امیال مغرورانه ابلیس که دشمن کل همه موجودات زنده و زیباست نه تنها بمب اتم وبلکه سفر به ماه هم دروغه تازگی‌ها دیگه دروغ های بزرگی رو می‌خواهند به مردم جهان بخوانند اون هم سفر در زمان وای وای بر ما انسانها اقا مطمن باشید اگه این ابر قدرتهای این سلاحها رو داشتن به هیچ کسی رحم نمی‌کردم در دو جنگ جهانی وحشی گری های این متمدنهای تازه به تمدن رسیده رو دیدیم شصت الی صد میلیون نفر همدیگرو به چه طرز وحشیانه قتل عام کردن نیروهای متفقین از جمله این شوروی های بیشرف فقط میگفتن باید به تمامی زنان و دختران المانی تجاوز کنیم حتی به دختر بچه های کودکستانی که زیر تجاوز بمیرن واین تجاوزها رو این بیشرف ها کردن من که ایرانیم بعضی از این عکسهای تجاوزهای این شوری های بیشرف زنا زاده رو دیدم بخدای از روی غیرت گریه ام گرفت چون المانی ها از ما هستن و یک مرامی که داشتن هیتلر به تمامی ارتشش گفته بود هر غلطی میکنید بکنید ولی به هیچ کس تجاوز جنسی حق ندارین اگر این بیشرف شوروی های صلاح اتمی داشتن بخدای بعد از ده سال الی بیست سال المان شرقی تحت کنترل این کمونیستهای یهودی تبار روسی بودن بخدای نه با هواپیما بلکه پنهانی می‌بردند وانفجارش میکردن المانی ها که دیدن همه قدرت ابر قدرتها دورغه با تمامی اون تجاوزها و فشار ها دوام اوردن چون می‌دیدند که امریکایی‌ها و روس‌ها و انگلیسی ها امدن که تازه از دانشمندان المانی دانش و علم یاد بگیرن المانی ها هم مفتی هیچ دانشی رو ندادند و با دادن دانش‌های نسبتا قدیمی‌تر طلا و دلار کافی رو از ابر قدرتها گرفتن و زیر زمینی پنهانی المانی رو ساختن که هیچکسی متوجهش نبود و در بهترین فرصت و در حال فروپاشی شوروی یک پاتک جانانه به جهان دوباره زدن که همه ابر قدرتها جهان نیروهاشونو ورداشتن وپا بفرار گذاشتن واین پاتکو ایران هم در هشت سال جنگ ارتش ایران به‌جهان یک‌سیلی نه بلکه یک‌ مشت مرگبار به همشون زدیدیم اینجا دیگه جاش نیست حرفهام طولانی اگه بگم چه ارتشی و چه علم و چقدر طلا و جواهرات داریم که بزودی با یک امدن این یوسف گمگشته بازهم به کل جهان خواهیم گفت بمب اتم چیه ایران چیه صبر داشته باشین ایرانیان عزیز جانان عزیز ای ایرانی بدان که تو از نسل ملایکه های زیبا هستی نترس صاحب داری نترس

کرامت سلیمی

اشاره کتایون ریاحی به دروغ بودن سلاح اتمی و فریب ملتها در برنامه دورهمی در سایت اپارات کلیپ مربوطه را ببینید. yon.ir/VJJX2

احمد

خواهش می کنم که با این دروغ ها ترس خود از این بمب را نریخته و به مردم دروغ نگویید.با تشکر.

کرامت سلیمی

برادر عزیز جناب احمد با فکر نظر دهید نظر شما بیمعناست. مقاله بنده ایرادگیری از ادعاهای مدعیان داشتن چنین سلاحیست و دروغ یا راست در باره ان معنایی ندارد. شما دلایل و اسنادی ارائه دهید که ثابت کند این سلاح وجود دارد. قرار است در 20 فروردین ماه سال 1397 از یک باطری اتمی در کشورما رونمایی شود که بنا به ادعای مسئولین سازمان انرژی اتمی قادر است 50سال برق تولید کند و در موبایل، لپ تاپ ، صنایع و در روستاها و مکانهای بیابانی دور افتاده که فاقد برق هستند کاربرد دارد. مطمئن باشید که هیچگاه چنین چیزی رونمایی نخواهد شد و فقط عوام را فریب می دهند. منتظر بمانید. ضمنا" زمانی شما می توانید به کسی بگویید دروغ نگو ید که حرف راست یا حقیقت برای شما و یا دیگران محرز و مسلم باشد و شما یا دیگران بتوانید اسناد و مدارکی برای حقیقت داشتن و راست بودن ان موضوع ارائه دهید.

کرامت سلیمی

موضوع زیر با یک تناسب ساده برای هر کسی قابل درک است و از روی ان می توانید برای خیلیها حتی دانشمندان به اصطلاح هسته ای موضوع بمب اتمی را به چالش بکشید: در مورد بمب اتمی تزار که ادعا میکنند معادل 100 میلیون تن, تی ان تی قدرت داشته است یک سری سؤال پیش می اید. بنا بر اظهارات خودشان .بمب هیروشیما دارای 60 کیلو گرم اورانیم غنی شده بود که بنا به گفته خودشان قدرت این بمب معادل 15 هزار تن , تی ان تی بود. پس برای بمب 100 مگاتنی باید چیزی حدود 400000 کیلو گرم اورانیم (چهارصد هزار کیلوگرم اورانیوم غنی شده ) نیاز می باشد. باز طبق گفته خودشان از هر تن فلز اورانیوم طبیعی 7 کیلو گرم اورانیوم غنی شده به دست می اید. پس برای تهیه 400 تن اورانیوم غنی شده تقریبا" 57000 تن فلز اورانیوم مورد نیاز هست.( که برای تهیه این مقدار فلز اورانیوم طبیعی هم باید میلیونها تن خاک را مورد استفاده قرار داد) ایا منطقی و معقول است که بتوان 400 تن اورانیوم غنی شده را برای انفجار یک بمب استفاده کرد. و چگونه می خواهند چنین بمبهایی را حرکت دهند. اصلا" بمبی که فقط 400 هزار کیلوگرم اورانیوم غنی شده داشته باشد با بقیه متعلقات ان وزنی خواهد داشت که با هیج وسیله ای قابل مدیریت و کنترل نیست. درمورد بمب اتمی این موضوع مطرح بود که با چند کیلوگرم اورانیوم یا پلوتونیوم قادرند معادل میلیونها تن تی ان تی قدرت انفجار داشته باشند نه صدها تن. تضاد درگفته ها و محاسبات و غیر معقول بودن اعداد و ارقام می تواند بهترین دلیل برای رد این موضوع باشد.

مانی

سلام الان نمیدونم وجود داره یا نه ولی از روی این توضیح الانتون معلومه ------------ یعنی اون تزار همجوشیه که نگفتین یا----- بعد اگه همجوشیم نباشه تو قسمت ریاضیش اشتباه گفتین من حساب کردم هرچهارکیلو اورانیوم یک مگا تن قدرت داره پس برای 300 مگا تن 1200 کیلو اورانیوم میخوادکه شما فرمودید 400 تن یعنی 333 بربر بیشتر در ضمن خود بمب تزار 20 تن وزن داره و این 1200 کیلو برای بمب اورانیومه که اگه همجوشی باشه بسیار کمتر میشه یک توضیح هم برای دوستان هزار کیلو یک تن است و هزار تن یک مگا است

کرامت سلیمی

چرا باید کشورهای افریقایی نگران موضوعی مثل برجام باشند و همه انها با ترس و نگرانی در یک جا جمع شوند. علت ان این است که منافع دولتهای افریقایی که تماما" دیکتاتور و زورگو هستند در خطر است. چون اگر دروغ بمب اتم رو شود امریکا تضعیف خواهد شد و دیگر ابرقدرت نخواهد بود ودولتهای افریقایی که دست نشانده ابرقدرتها هستند تضعیف خواهند شد و سقوط خواهند کرد. به همین خاطر تاکید دارند توافق هسته ای حفظ شود تا امریکا در ظاهر ابرقدرت باقی بماند و انها با تکیه بر قدرت دروغین امریکا مردم افریقا را بیشتر سرکوب کنند و بیشتر در قدرت ماندگار شوند.

کرامت سلیمی

مطلب زیر ظاهرا" بی ربط به نظر می رسد اما یک حقیقت اساسی در ان نهفته است. https://www.isna.ir/news/96110904825/%D8%AD%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%AA%D8%AD%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D9%87-%D8%A2%D9%81%D8%B1%DB%8C%D9%82%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D8%B1%D8%AC%D8%A7%D9%85 حمایت اتحادیه آفریقا از برجام در سی امین نشست سالانه رهبران کشورهای آفریقایی که روز یکشنبه در آدیس آبابا، مقر اتحادیه آفریقا برگزار گردید، بر حمایت آفریقا از برجام تاکید شد.

کرامت سلیمیسایت

یک کانال تلگرامی نظامی نیز مقاله دروغ بودن وجود سلاح اتمی را منتشر کرد. این کانال بسیار سختگیر است و کمتر چیزی را قبول می کند. اگر چنین بمبی وجود داشت این سایت نباید اهمیتی به این مقاله بدهد. @MilitaryMissileArticlesBooksMMAB

کرامت سلیمی

این هم لینک راننده کامیون مدعی ساخت بمب اتمی: http://tabnakbato.ir/fa/news/95911/%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D9%85%D8%A8-%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D9%85%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D8%AF

جلال

فقط توی کشور ماست که یک نفر میگه بمب اتم وجود نداره!!!!بابا بس کنید این مسخره بازی ها را،عده ایی پوک‌مغز هم در کشور پیدا شدن که میگن زمین تخته وخورشید بدور زمین میچرخد!!!!

کرامت سلیمی

صحبت شما از روی عصبانیت است و معلوم است از درون نا ارام هستید . یک راننده کامیون در اروپا مدعیست می تواند بمب اتمی بسازد، رسانه های ما با اب و تاب و توضیح و عکس ان را منتشر کرده اند و هیچکس هم نه به این شخص توهین کرد و نه مسخره اش کرد. حال بنده بدلیل اینکه گفته ام چنین سلاحی وجود ندارد و واقعا" هم وجود ندارد باید باعث عصبانیت شما و عده ای دیگر شود. از توهین شما هم ناراحت نمی شوم چون خودم می دانم که پوک مغز نیستم. شما هیچ دلیلی ندارید که چنین سلاحی وجود دارد و فقط به حرف رسانه ها استناد می کنید. بعضی هم فقط چسبیده اند به قضیه هیروشیما و ناکازاکی که بدون انکه تحقیق کنند انچه را گفته شده می پذیرند و نمی خواهند فکر کنند که نابودی شهرهای هیروشیما و ناکازاکی که عمدتا” از چوب و پلاستیک بودند با یک بمباران معمولی یا بمباران ناپالم هم امکانپذیر است و برای ایجاد احساس وحشت در دل ملتها وانمود به نابودی این دو شهر با یک سلاح خیالی به نام بمب اتمی کرده اند. . در حال حاضر هیروشیما و ناکازاکی دو شهر پیشرفته کشور ژاپن هستند و میلیونها نفر در این دو شهر زندگی می کنند، در صورتی که به ما گفته بودند اثار بمباران اتمی برای هزاران سال باقی می ماند. برای این موضوع چه توضیحی دارید. امریکا اگر چیزی به عنوان سلاح اتمی داشت کافی بود یک عدد در سوریه، عراق یا کره شمالی بکار می برد تا حساب را دست همه بدهد. و اینقدر با تهدیدهای تو خالی و تکراری تحقیر نشود. در حال حاضر هیچ کشوری به تهدیدهای امریکا اعتنا نمی کند و تهدید های امریکا دیگر هیچ اعتباری ندارد. یکبار ترامپ اعلام کرد که پذیرش برجام منجر به سقوط اقتصاد امریکا خواهد شد و همین نشان می دهد که در مذاکرات ظاهرا”اتمی دولتها در واقع اخاذیهای مالی و اقتصادی از دولت امریکا صورت می گیرد تا دولتها دروغ وجود بمب اتمی و خیالی بودن ان را فاش نکنند و امریکا در ظاهر ابرقدرت باقی بماند. در واقع کره شمالی با وانمود به انجام ازمایش اتمی قصد اخاذی از امریکا را دارد . همانطور که عربستان ، اوگاندا و سودان نیز جدیدا” خواستار انرژی هسته ای هستند و در واقع می خواهند از امریکا اخاذی کنند. در بیشتر موارد ترس نتیجه عدم اگاهیست. چراغ هدایت جامعه باورهاییست که در ذهن افراد وجود دارد و تا دروغهایی همچون بمب اتمی ،بمب هیدروژنی، و دروغهایی مشابه در باور و ترس از این باورها در دل ملتهاست اوضاع جهان روز به روز بدتر و شرایط زندگی مشکلتر می شود و فقر و بیکاری و گرسنگی دامنه وسیعتری پیدا می کند. این هم لینک راننده کامیون مدعی ساخت بمب اتمی: yon.ir/xOpaP

کرامت سلیمی

با سلام و احترام خدمت جناب برومندی ضمن تشکر از همکاری شما در ادامه انتشار مقاله بنده اگر امکان دارد لینک مقاله دلایل علمی دروغ بودن سلاح اتمی را هم در همین صفحه قرار دهید تا بازدیدکنندگان ان را هم مطالعه نمایند. پیروز باشید.

کرامت سلیمی

در پاسخ به خبر زیر http://www.farsnews.com/13960918001304 رونمایی از باتری اتمی در سال آینده رئیس سازمان انرژی اتمی از رونمایی از باتری اتمی در 20 فروردین 1397 خبر داد و گفت: پس از تکمیل و طی مراحل آزمایشی، امیدواریم 20 فروردین ماه سال آینده (1397) از این باتری رونمایی کنیم. جواب: چنین چیزی هیچگاه رونمایی نخواهد شد چون وجود ندارد و فقط عوام را فریب می دهند. اگر امکان ساخت باتریهایی با طول عمر 50 سال بود هیچگاه امریکا و اروپا محتاج نفت نبودند. اگر حرف اقای صالحی صحت داشته باشد هر خانواده باید بتواند با خرید تعدادی از این باتریها برای همیشه هر جقدر بخواهد برق مصرف نماید و هیچ پولی هم نپردازند. سوال اساسی این است که اگر این باطری دائما" در حال تولید برق است اگر از برق ان استفاده نشود چه اتفاقی خواهد افتاد. اگر تعداد زیادی از این باتریها در یک فروشگاه فروش نروند و بدون مصرف باقی بمانند ایا مانند یک بمب الکترو مغناطیس عمل نخواهد کرد. ضمن اینکه هیچ فرد عاقلی (در صورت وجود چنین باطری) از ترس تراوش مواد رادیواکتیو از ان استفاده نخواهد کرد. وهمینطور خطر استفاده تروریستها از این باطریها نیز وجود دارد و چگونه می خواهند ان را کنترل کنند. یکی از معاونان سازمان انرزی اتمی نیز در یک سخنرانی ادعا کردند که از این باتریها در موبایل و لپ تاپ می توان استفاده کرد و هیپگاه برقشان تمام نمی شود. پس طبق گفته خودشان باتریهای قوی هستند که می توانند 24 ساعته لپ تاپ را روشن نگاه دارند. پس با نصب تعدادی از این باتریها بر روی یک اتوموبیل برقی می توان دائما" با ان حرکت کرد و دیگر نیاز به بنزین نیست و محیط زیست هم از این نظر مشکلش حل می شود. و همینطور برق منازل وصنعت و ...... لینک زیر را ببینید : yon.ir/c4fsb

کرامت سلیمی

با سلام و احترام سایت وزارت دفاع نیز مقاله دروغ بودن سلاح هسته ای را منتشر کرده است . اگر بمب اتمی وجود داشت سازمانی مثل وزارت دفاع که به تمام مسائل اشراف دارد توجهی به این مقاله نمی کرد. http://www.siyasi.ir/index.php/%D9%85%D9%82%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3%DB%8C/23230-%D8%A8%D9%85%D8%A8-%D8%A7%D8%AA%D9%85-%D9%87%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D9%82%D8%A7-%DA%AF%D8%B1%DA%AF%D9%87-%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9%DB%8C-%D9%85%D8%A7%D8%B3%D8%AA.html

رامین

با سلام و تشکر فراوان از جناب سلیمی در مورد سوخت کشتی ها و زیر دریایی ها( که به ظاهر سوخت اتمی دارند) بنده احتمال میدم از سوخت هیدروژنی استفاده میکنن که دریا یک منبع تمام نشدنی برای این نوع سوخت هستش. متاسفانه سازمانهای ماسونی اجازه نمیدن بشر از منابع پاک (مثل داروهای طبیعی، انرژی پاک ،غدای پاک و...) استفاده کنند و توسط سوخت ها و غذاهای ناپاک محیط درونی و بیرونی بدن ما رو آلوده کردند. اخیراً یک مخترع ایرانی تونسته این انرژی رو در تولید گاز خانگی و سوخت اتومبیل به کار ببره ولی متاسفانه هنوز مجوز تولید انبوه رو به ایشون نمیدن. برای اطلاعات بیشتر به لینکهای زیر مراجعه کنید: http://www.aparat.com/v/msrxL https://telegram.me/absooz شرکت متفکران ایده های انرژی نو البرز🇮🇷 ☎️ روابط عمومی شرکت ارتباطات مردمی: t.me/absooz1 t.me/absooz2 t.me/absooz3 t.me/absooz4 IT مسئول وَ جَعَلْنَا مِنَ الْمَاءِ کلَّ شَیءٍ حَی ز آب زنده بود خلق و ز آب نیست گریز. آب آبادانی است.

k---s

مراحل روشنفکری در کشورهای متمدن 1-تحصیلات عالی 2-مدارک معتبر 3-مطالعات گسترده 4-اطلاعات عمومی بالا 5- شناخت جامعه 6-تالیف کتاب 7-نوشتن مقاله 8-نظریه های تایید شده 9-سفر به نقاط مختلف دنیا 10-شخصیت و انسانیت بالا 11- احترام به تمامی مذاهب و عقاید مراحل روشنفکری در ایران: 1- کشیدن سیگار و خوردن قهوه 2-مخالفت با دین ومذهب 3-خواندن جملاتی چند از نیچه و لنین و ... 4-طلاق گرفتن 5- گوش کردن موزیک خارجی 6-سفرهای مكرر به تایلند 7-نگهداری از سگ یا گربه 8-مخالفت با چيزي كه بقيه موافقند 9-موافقت با چيزي كه بقيه مخالفند 10-شیفتگی به نژادهای غربی 11-ناسزا به نژادهای شرقی 12-بیخبری از رخدادهای روز و اطلاع دقیق وعجیب از جزئیات تاریخ باستان

کرامت سلیمی

جوابی دیگر برای جناب جلال ببینید چگونه دولت چین ابروی کره شمالی را برد. چین: لرزش در کره‌شمالی زمین لرزه طبیعی بوده است به گزارش افکارنیوز، مرکز لرزه نگاری چین روز شنبه اعلام کرد لرزشی که در کره شمالی رخ داده ، آزمایش هسته ای نبوده و از مشخصه های زمین لرزه طبیعی برخوردار بوده است. http://www.afkarnews.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%B3%DB%8C%D8%A7%D8%B3%DB%8C-3/663739-%DA%86%DB%8C%D9%86-%D9%84%D8%B1%D8%B2%D8%B4-%D8%AF%D8%B1-%DA%A9%D8%B1%D9%87-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D8%B2%D9%85%DB%8C%D9%86-%D9%84%D8%B1%D8%B2%D9%87-%D8%B7%D8%A8%DB%8C%D8%B9%DB%8C-%D8%A8%D9%88%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B3%D8%AA

جلال

آقای سلیمی کره شمالی بیشتر روی حمایت چین حساب باز کرده که یه سری اقداماتی را انجام میده،کره شمالی وایران هیچ موقع نمیتوانند خطری برای آمریکا داشته باشند ،حتی اگر بمب اتم هم داشته باشند ،آمریکا کافی است سیستم مخابراتی کره شمالی را از کار بیندازد اون موقع تمام تسلیحات کره هیچ کارایی نخواهند داشت،در مورد ایران هم همینطور است،البته جمهوری اسلامی منافع زیادی برای غرب دارد ودر حقیقت مجری سیاست های اونا در منطقه است.در باره قدرت آمریکا همین بس که بیست روز ارتش صدام را که از پا در آورد ،این درحالی است که ............ به قصد نابودی صدام نتوانست هشت سال آنرا از پا درآورد.

کرامت سلیمی

کدام حمایت. چین حتی توانایی ندارد در مورد خودش تصمیم بگیرد ، چه برسد برای دیگران اقدام کند. حتی پایه گذار سیستم کمونیستی چین ( مائو) از حمایت امریکا و اروپا برخوردار بود و حدود هفتاد میلیون نفر را قتل عام نمود و دولت چین همیشه در کنار گروههای تروریستی و جنایتکار در جنوب شرقی اسیا بوده است، مثل پول پوت، خیوسامفان ، شاهزاده سیهانوک و ... که همگی این افراد میلیونها نفر از مردم کامبوج را کشتار نمودند. و اخیرا" در مورد کشتار مردم برمه نیز هیچ واکنش و عکس العملی از دولت چین نمی بینید. هیچ کشوری حاضر نیست کشور مجاورش هسته ای شود (در صورت واقعی بودن وجود سلاح اتمی) و نگران ان نباشد که هر چقدر روابط دو کشور خوب باشد و به هم اعتماد داشته باشند ان کشور به دنبال افزایش قدرت و توان خود نباشد. همسایه ها همیشه از هم بدشان می اید و سعی در تضعیف هم دارند و در اکثر نقاط دنیا همسایه ها با هم اختلاف مرزی و یا عقیدتی دارند و گاها" بطور مستقیم با هم وارد درگیری مسلحانه می شوند و یا جنگ نیابتی راه می اندازند. ارتش صدام حسین با کمک امریکا و دولتهای عربی تشکیل شد و بعد از مدتی همین ارتش به یک خطر بزرگ برای عوامل بوجود اورنده ان شد و هر ان ان احتمال داشت تمامی کشورهای نفت خیز را اشغال نماید و همانطور که در طی نوشته در مورد همسایه ها عرض کردم باعث نگرانی همسایگانش گردید و با یک ائتلاف عربی_غربی این ارتش نابود گردید. همچنین امریکا اگر به معنای واقعی ابرقدرت بود دلیلی نداشت که برای حمله به کشورهای ضعیف مثل عراق، سوریه، لیبی و از این به بعد کره شمالی به اتحاد و هماهنگی با کشورهای دیگر محتاج شود. هیچگاه چیزی به نام جنگ هسته ای صورت نخواهد گرفت، چون به معنای واقعی چیزی به عنوان سلاح هسته ای وجود خارجی ندارد و فقط برای ایجاد رعب و وحشت در دل ملت ها آن را عنوان می کنند و متاسفانه مردم دروغ های بزرگ را راحت تر باور می کنند. قرار نبود که کشور ما وارد جنگ با عراق شود که بخواهد ان را از پا در اورد بلکه این جنگ همانطور که از نامش پیداست (جنگ تحمیلی) به کشور ما تحمیل شد.

کرامت سلیمی

با سلام خدمت دوستان عزیز جلال و دیبا بیان حقایق و واقعیات نیاز به ملزومات و شرایط خاص خود دارد. زمانی می توان حقیقتی را علنا" و در مقیاس جهانی فاش کرد که فاش کننده انقدر قدرت و توانایی داشته باشد که بتواند هم ان را به جامعه بقبولاند و هم بتواند در برابر تهدیدها و تهاجمات از خود دفاع کند فاش کردن این مسئله توسط مقامات کشور به این اسانیها نیست . زیرا باعث فروپاشی نه تنها امریکا بلکه روسیه ، چین و بسیاری از دولتهای جهانی خواهد شدو بی نظمی شدیدی برجهان حاکم خواهد شد. و شاید امریکا سعی می کند با باج دادن به بعضی از کشورها از افشای این دروغ جلوگیری کند. فاش شدن این دروغ ممکن است موجب انجام رفتار جنون امیز از سوی دولت امریکا و طرفدارانش شود . اصرار دولت امریکا برای بازرسی از مکانهای نظامی و همچنین درخواست امریکا برای برچیدن پایگاههای موشکی کشورمان نشان می دهد که امریکا درشرایط فعلی توان و قدرت حمله به کشورمان را ندارد و قدرتش پوشالیست. تا به حال چندین نفر از مسئولان سیاسی و نظامی کشورمان امریکا را ببر کاغذی خوانده اند. و این نشان می دهد که انها واقعی نبودن وجود سلاح اتمی را می دانند. ترامپ قادر به لغو برجام نیست و مدام مانند احمقها حرفهای ابلهانه و گاها" در تضاد با هم می زند و گاه به نظر می رسد که ترامپ به جای مخ با مخچه فکر می کند. ترامپ رییس جمهور امریکا یکبار اعلام کرد که پذیرش برجام منجر به فروپاشی اقتصاد امریکا خواهد شد. و همین مسئله نشان می دهد که کشورهایی مثل کره شمالی به دنبال اخاذی از امریکا هستند و با وانمود به انجام ازمایش اتمی سعی می کنند خود را قدرت اتمی جلوه دهند ودولت امریکا هم نمی تواند بگوید که سلاح اتمی وجود ندارد ، چون ابروی دولت امریکا در گرو عدم افشای این دروغ بزرگ است. نترسیدن کشور گرسنه و بدبختی مثل کره شمالی از یک ابرقدرت مثلا اتمی همچون امریکا معنایش این است که امریکا یک ابرقدرت واقعی نیست و چیزی به عنوان سلاح اتمی در اختیار ندارد و با دروغ و حقه بازی و با کمک کشورها و سازمان های هوچی گر خود را ابرقدرت جا زده است و کره شمالی با استفاده از این نقطه ضعف امریکا و تهدید به افشای این دروغ می خواهد از دولت امریکا اخاذی کند و هر از گاهی وانمود می کند که می خواهد ازمایش اتمی جدیدی انجام دهد . قبلا طوری از خطرات و ویرانگری بمب اتمی صحبت می کردند که اگر کشوری بتواند به بمب اتمی دست پیدا کند آن کشور به یک قدرت اتمی تبدیل می شود، اما کاخ سفید اعلام کرده که کره شمالی که اخیرا چند ازمایش به اصطلاح اتمی را انجام داده را به عنوان قدرت اتمی به رسمیت نمی شناسد و این نشان دهنده این است که امریکا که خود این قضیه دروغین را بوجود آورده، نمی گذارد کره شمالی با ترفند خود امریکایی ها از انها اخاذی. امریکا اگر به معنای واقعی ابرقدرت بود دلیلی نداشت که برای حمله به کشورهای ضعیف مثل عراق، سوریه، لیبی و از این به بعد کره شمالی به اتحاد و هماهنگی با کشورهای دیگر محتاج شود. هیچگاه چیزی به نام جنگ هسته ای صورت نخواهد گرفت، چون به معنای واقعی چیزی به عنوان سلاح هسته ای وجود خارجی ندارد و فقط برای ایجاد رعب و وحشت در دل ملت ها آن را عنوان می کنند و متاسفانه مردم دروغ های بزرگ را راحت تر باور می کنند. . از سال 2006 تا کنون حدود 12 سال است که کره شمالی مدعی داشتن سلاح اتمیست و مدام امریکا را تهدید می کند اما هیچگاه نه امریکا ، نه روسیه ، نه چین و نه کره شمالی هیچ درگیری حتی جزیی نداشته اند. مگر می شود 12 سال چندین کشور در حالت تهدید باقی بمانند اما هیج چیز رخ ندهد. جالب است در طی این سالها در رسانه های مختلف عکسهایی از رهبر کره شمالی منتشر می شود که در میان تعداد زیادی زن و دختر قرار دارد و در حال خوشگذرانیست. جدیدا کشور گرسنه و افریقایی اوگاندا که بیشتر مردمش در زیر درختان و لابلای بوته ها زندگی می کنند مدعیست که به دنبال انرژی هسته ای است. (به دنبال باج گیری و اخاذی از امریکاست تا دروغ بمب اتم را فاش نکنند) اکثر اطلاعات ما ، اطلاعات رسانه ایست و رسانه ها هر چیزی را که بخواهند به خورد ملتها می دهند و در باور این اطلاعات به ملتها نهایت تلاششان را می کنند. حقیقت ان چیزی نیست که گفته می شود و یا نوشته می شود بلکه حقیقت همان چیزیست که می خواهند ان را مخفی کنند. ایا شما می دانید در حال حاضر هیروشیما و ناکازاکی دو شهر پیشرفته کشور ژاپن هستند و میلیونها نفر در این دو شهر زندگی می کنند، در صورتی که به ما گفته بودند اثار بمباران اتمی برای هزاران سال باقی می ماند. برای این موضوع چه توضیحی دارید. همانطور که حدود 80 سال هولوکاست را همه باور داشتند اما سرانجام دکتر احمدی نژاد به عنوان سیاستمداری که به تمامی نیرنگها و ترفندهای صاحبان قدرت اشراف دارند این دروغ بزرگ را افشا نمودند و هولوکاست به یک افسانه کهن تبدیل شد. در مورد دانشمندان هسته ای واقعیت این است که دولت امریکا افرادی را به عنوان دانشمند اتمی استخدام نموده که کار انها این است که یک ژست عجیب وغریب به خود بگیرند و موضوعاتی از قبیل انرژی هسته ای , کوانتوم و .... را واقعی جلوه دهند و ترس و وحشت از بمب اتم و دیگر موضوعات دروغین را پیوسته در دنیا ایجاد کنند. بقیه دولتها هم یاد گرفته اند و وانمود می کنند دانشمند اتمی دارند و دولت امریکا مجبور است دندان روی جگر بگزارد و چیزی نگوید و احتمالا" حق السکوتی هم به انها بدهد. ضمن اینکه همه افراد قبل از هر موضوعی به منافع شخصیشان فکر می کنند وگاه با اینکه به حقا یق و واقعیاتی پی می برند اما به خاطر منافعشان از ترس یا سکوت می کنند و یا نقابی به چهره می زنند و خود را همسو با دروغگویان می کنند . چطور انتظار دارید که که یک دانشمند به اصطلاح هسته ای و یا در سطحی پایین تر فارغ التحصیلان رشته های هسته ای این موضوع که بمب اتم دروغ است را قبول کنند و شروع به افشاگری کنند. این افراد سالها درس خوانده و درست یا غلط این موضوع را پذیرفته و منافع و معیشت زندگیشان با این مسائل گره خورده و اگر معلوم شود که این موضوع دروغ است ان افراد بدبخت خواهند شد. پس به نفعشان است که با دروغگویان این قضایا همسو باشد تا از نان خوردن نیفتند. مثل اینکه شما بروید پیش یک دعا نویس وفالگیر و از وی بخواهید که در مورد دروغ بودن دعانویسی و فالگیری صحبت کنید و در نهایت قبول کند که دعا نویسی و فالگیری خرافه است. اگر عده ای ساده لوح دعانویسان را باور نکنند این دعانویسان و فالگیران از نان خوردن می افتند . پس سعی میکنند بیشتر در باور این اراجیف و موهومات تلاش کنند. . به این موضوع هم اشاره می کنم که استاد دانشگاه تهران اقای دکتر حسن عباسی گفته اند که شهید احمدی روشن دانشمند هسته ای نبوده اندوشهادت بقیه ترور کور بوده است و شهدای به اصطلاح هسته ای همه از همکاران دکتر عباسی بوده اند.خودتان در اینترنت در این باره جستجو کنید. به موضوعات دیگری هم اشاره می کنم که در ظاهر با این موضوع بی ربط است اما می تواند به روشن شدن ذهن شما و نزدیک شدن به حقیقت کمک کند: چند سال پیش دکتر احمدی نژاد در یک مصاحبه زنده تلویزیونی بانکها را عامل مشکلات اقتصادی کشور دانستند و مدتی پیش نیز در یک نشست مسئولان بانکها که صدا و سیما قسمتی از ان را پخش نمود اقای روحانی رییس جمهور کشورمان که صحبت خودشان پخش شد فرمودند که بانکها خودشان را به کوچه علی چپ زده اند. این نشان می دهد که با وجود اینکه رییس جمهور دومین مقام عالی کشور می باشد اما اختیارات زیادی در مورد بانکها ندارند و خودشان دل پر از دردی از بانکها دارند و در عمل قدرت بانکها از رییس جمهور بیشتر است. و الا اگر رییس جمهور در مورد بانکها اختیاراتی داشتند به رسانه ها متوسل نمی شدند. در مناظره های تلویزیونی اقای مهندس جهانگیری گفتند که گاهی می خواهیم کاری را انجام دهیم اما در این میان فرد قدرتمندی پیدا می شود و اجازه نمی دهد. یک زمان از پایه گذار دانشگاه تهران اقای حسابی به عنوان پرفسور در رسانه ها یاد می شد و تا می توانستند برای این فرد داستان سازی نموده و بزرگشان می کردند اما یکبار هفته نامه امید جوان موارد مطرح شده در باره ایشان را خالی بندی خوانده و گفته شد که ایشان شاگرد انیشتین نبوده اند و هیچ توانایی علمی قابل ملاحظه ای نیز نداشته اند. همچنین ایرج حسابی فرزند پرفسور حسابی یکی از اعضای قدرتمند اتاق بازرگانی می باشد که تمام تصمیمات اصلی اقتصادی و بازرگانی در این اتاق گرفته می شود. و تقریبا" ترکیب ان ثابت است و به هیچ جایی هم پاسخگو نیستند و زور دولت هم به انها نمی رسد. . اصغر فرهادى، انوشه انصاری و پروفسور فیروز نادری را به نمایندگى از خود و فیلم «فروشنده» براى شرکت در مراسم اسکار به آکادمى معرفى کرد. همین موضوع نشان می دهد که یک جایی تمامی این افراد را کنترل می کند و الا یک کارگردان سینما مثل اقای فرهادی چه قدرت و امکاناتی دارد که بتواند این افراد را به مراسم دریافت جایزه اسکار ببرد. معلوم است که خانم انصاری و اقای نادری هنرپیشه هایی هستند که نقششان را در سازمان فضایی ناسا انجام می دهند. اگر اقای نادری توانایی ساخت مریخ نورد را دارد چرا از ایشان در صنایع موشکی و نظامی استفاده نمی کنند. اصلا" اقای فرهادی و هنرپیشگان با کدام پول و با کدام حمایت به امریکا و کشورهای اروپایی می روند و انها هم تحویلشان می گیرند و با انها همکاری می کنند. به ما گفته شده که طلا پشتوانه پول است و معادل با میزان موجودی طلا پول در بانکها و بازار است . کل پول ایران 1200 تا 1300 تریلیون تومان می باشد که اگر به طور متوسط قیمت هر کیلو طلا را 130 میلیون تومان در نظر بگیریم باید معادل با ان حدود 10000 تن طلا در کشور موجود باشد . اما حتی در امریکا با بودجه 4 تا 5 هزار میلیارد دلاری که حدود 15 برابر بودجه کشور ماست کل طلای موجود در این کشور به 10000 تن نمی رسد. کل طلای موجود در تمام کشورهای جهان چیزی بین 150 تا 170 هزار تن می باشد اما پولهای چاپ شده از لحاظ ارزش چند برابر این طلا است. پس فقط اعداد و ارقام الکی و گمراه کننده ارائه می دهند و ذهن افراد را با حساب و کتاب غیر واقعی پر می کنند و دست می اندازند. در دهه 90 میلادی امپراطوری شوروی از هم پاشید و بنا به گزارش رسانه ها بیش از صد هزار نفر از دانشمندان به اصطلاح اتمی این کشور به کشورهای دیگر پناهنده شدند. چرا دولتهای روسیه و امریکا مانع از فرارشان نشدند. اگر به معنای واقعی سلاح هسته ای وجود داشت ،دولت امریکا از فرار این دانشمندان نگران می شد و با هر هزینه ای که لازم می شد انها را نابود می کرد تا دشمنان امریکا نتوانند به سلاح اتمی دست یابند. اگر این موضوع هسته ای واقعیت داشته باشد باید کشورهایی که این دانشمندان را جذب نمودند موفق به ساخت سلاح هسته ای و یا حداقل نیروگاه هسته ای می شدند. 72 سال از انفجار اتمی ادعا شده می گذرد و در این مدت با توجه به پیشرفت تکنولوژی و نرم افزارها باید طراحی و ساخت این نیروگاهها و سلاحها اسانتر شده باشد و نیازی نباشد که سالها افراد جهان سومی در دانشگاه موضوعات سنگین و خسته کننده را حفظ کنند و بعد از فارغ التحصیلی هیچ توانایی عملی نداشته باشند و شغلی برایشان وجود نداشته باشد و برای لقمه نانی به هر جایی که بشود التماس کنند و تحقیر شوند. اگر سلاح هسته ای وجود داشت باید فقط عده کمی اسرار ساخت ان را بدانند نه صدهزار نفر فقط فراری از روسیه باشند و چند برابر ان در کشورهای اروپایی و امریکا و چین و هند و..... ول بگردند. اگر قرار بود این موضوع فرار صد هزار دانشمند اتمی صحت داشته باشد لزومی نداشت موضوع فرار انها به عرض همه دنیا برسد. می توانستند همانطور که ده ها سال سکرت و محرمانه بود بی سروصدا انها را به کشورهای دیگر منتقل کنند و کنترل رسانه ها هم که در دست خودشان است و لزومی نداشت در رسانه ها جار و جنجال به پا کنند. ضمنا" اگر ده ها هزار بمب اتمی ساخته شده ، پس به اندازه کافی تولید شده و وجود صدها هزار دانشمند اتمی در سیستمهایشان چه ضرورتی دارد و ایا عقل و منطق قبول می کند که دولتهای امریکا و اروپایی به صدها هزار نفری که دیگر هیچ استفاده ای ندارند حقوق و مزایا و امکانات بدهند و کلی هم هزینه صرف مسائل امنیتی انها شود. می دانید چه هزینه ای دارد. میدانید اگر انها واقعا" دانشمند اتمی باشند بیکار بودن انها چه خطر بزرگی برای جهان است .ممکن است به ذهنتان خطور کند که همه که بمب نمی سازند ،خیلی از انها در نیروگاهها کار می کنند. جواب این است که برای کار در هر جایی فقط کافیست تعدادمحدودی متخصص وجود داشته باشد و اکثریت افراد فقط اپراتور و کارگر هستند که به صورت روتین و مشخص اموری را طبق برنامه انجام می دهند و دانشمند اتمی نه انرژی و توان و نه اعصاب و حوصله امور کارگری را دارد.حتی متخصصین (در هر اموری) تحمل حضور در کنار یکدیگر را ندارند و سعی در حذف و نابودی یکدیگر دارند و این موضوع بسیار مهم است و همیشه کارفرمایان برای کنترل متخصصین مشکلات زیادی دارند و با شیوه های روانشناسی این موضوع را کنترل می کنند و در اکثر موارد با سرکوب و تحقیر افراد عمل می کنند. تصور کنید یک یا چند دانشمند اتمی ( در صورت وجود داشتن بمب اتم و واقعی بودن این دانشمندان ) تحقیر شوند و در صدد انتقامجویی برایند خودتان تصور کنید چه انتقام وحشتناکی خواهند گرفت . سیاستمداران در عین حال که با هم کار می کنند اما شدیدا" از هم نفرت دارند و کاملا " به هم بی اعتمادند و در دلشان به هم فحش و ناسزا می گویند و از هر فرصتی برای تحقیر یکدیگر استفاده می کنند.(مثل مناظره های تلویزیونی) سیاستمداران با وجود اینکه افراد زیادی در اطرافشان می گردند اما شدیدا" احساس تنهایی می کنند. به نظر شما چطور سیاستمداران بدبین امریکایی و یا هر کشور دیگری در چنین فضای نفرت و بی اعتمادی می توانند به افرادی اعتماد کنند و ده ها هزار بمب اتمی را در صورت وجود در پایگاههای زمینی و در زیر دریاییها در اختیار افراد قرار دهند و از این موضوع نترسند که یک زمان تعدادی از این سلاحها در دست رقیبان و دشمنانشان افتاده و با ان سلاحها انها را تهدید کنند . به نظر شما ایا سازندگان این سلاحهای ادعا شده کودن و احمق بودند که اسرار ساخت ان را فاش نمایند. اینها فقط ابزارهایی برای ترساندن ملتها و ایجاد رعب و وحشت در دل ملتهاست و مطلقا" وجود خارجی ندارند. یک مطلب دیگر اینکه در کشور ما مجلاتی مثل دانستنیها و دانشمند خیلی به مسائلی همچون بمب اتم ،هارپ ،مثلث برمودا ، سفر به ماه و اینجور موضوعات پرو بال دادند و مطلب نوشتند و همزمان با ان در دیگر کشورها نیز مجلاتی با اسامی مشابه و یا مترادف این موضوعات را منتشر می کردند، حتی در کشورهای فقیر و گرسنه افریقایی. حتی در دانشگاهها نیز مطالبی که تدریس می شود اکثرا" هیچ ارزش علمی و عملی ندارند وبیشتر فارغ التحصیلان دانشگاهها در عمل هیچ کار آیی ندارند و با هزار ناله و التماس به دنبال کار می گردند و همه جا تحقیر می شوند و اکثرا" در کاری نامرتبط با تحصیلاتشان مشغول به کار می شوند برای دو سوال زیر پاسخی بیابید : 1-اگر سلاحهای اتمی خیلی خطرناک و ویرانگرند چرا فوق سری باقی نماند و اسرار ان را فاش کردند وحتی در کتابها و مجلات و سایتهای اینترنتی نوشته شده است. . ایا به نظر شما این کار عاقلانه است . ایا هیچ حیله و کلکی در کار نیست و در پی نخود سیاه فرستادن نیست. 2- اگر به فرض چنین سلاحهایی وجود داشته باشد ایا می توان به افراد اعتماد کرد و هزاران عدد از این سلاحها را در دست افراد مختلف در پایگاههای زمینی و زیردریاییها گذاشت تا مثلا" امنیت امریکا و روسیه و یا کشورهای مدعی داشتن این سلاحها را تامین کنند در سال 2015 جت جنگی روسیه توسط ترکیه سرنگون شد و در این مسئله نهایت تحقیر به دولت روسیه وارد شد و روسیه تنوانست هیچ اقدام متقابلی انجام دهد و حالا در سال 2017 روسیه حاضر است پیشرفته ترین سامانه ضد هواییش را به کشور ترکیه بفروشد.این موضوع ابرقدرتی روسیه را زیر سوال می برد و نشان می دهد قضایا و حقایق ان چیزی نیست که در ظاهر مشاهده می کنیم و بیشتر چیزهایی که می بینیم نمایشنامه هاییست که از قبل برنامه ریزی شده و سناریو ان نوشته شده است. همچنین سایت بسیج کرمان و سایت بسیج کل کشور که یک سازمان نظامی هستند و از خیلی مسائل خبر دارند این مقاله را منتشر نمودند yon.ir/G6gqg بی تردید فریبکاری قویترین سلاح در زرادخانه قدرتمندان است و در هر زمانی صاحبان قدرت و مقام برای تسلط بیشتر بر جامعه به انواع ترفندها و نیرنگها متوسل می شوند در پایان این را به عنوان یک واقعیت می گویم که رهبر انقلاب محور وحدت و یکپارچگی می باشند و اگر افراد جامعه چه مردم عادی و چه بعضی از مسئولان نادان از این محور فاصله بگیرند دشمنان ،کشورمان را به جولانگاه تروریستهایی خطرناکتر از طالبان و داعش تبدیل خواهند کرد. انتظار ندارم کسی مجاب شود . اکثر انسانها هنگام مباحثه بدون اعتنا به حقیقت به دنبال پیروزیند. نوشته را با ابیاتی از ایرج میرزا به پایان می برم سیاست پیشه مردم حیله سازند نه مانند من و تو پاک بازند تماما حقه باز و شارلاتانند به هر جا پاش افتاد آنند به هر تغییر شکلی مستعدند گهی مشروطه، گاهی مستبدند سیاست پیشگان در هر لباسند بخوبی همدگر را می شناسند همه دانند زین فن سودشان چیست به باطن مقصد و مقصودشان چیست اگر داخل شوند اندر سیاست برای شغل و کار است و ریاست از آن گویند گاهی لفظ قانون که حرف آخر قانون بود "نون" در پناه حق باشید.

جلال

آقای سلیمی شما اصلا به سؤال من جواب ندادی؟استدلال های شما مضحک است،پرسش من این است که اگر از دید شما بمب اتمی دروغ است ،پس این همه مذاکره هسته ای برای چیست؟شعار حکومت ایران مبنی بر انرژی هسته ای حق مسلم ماست ،دروغ است؟؟پس چرا آقای خامنه ای یا یکی از مسؤلین جمهوری اسلامی نمیاند بگن اصلا بمب اتم وانرژی اتمی وجود نداره تا ما بدنبالش باشیم؟؟؟

دیبا

باسلام خدمت نویسنده محترم جناب سلیمی وسایت محترم البته بحث رد یا قبول این مقاله نیست ساختار شکنانه و بسیار جالب است ومن در این عقیده ایشون که دولتها در دل ملتها ترس ایجاد میکنن تا کارهای خودرا توجیه کنن کاملا" موافقم فقط سوالی از ایشون دارم که با وجود اینکه شما ومن نوعی اگر فرض کنیم تنها افرادی نیستیم که از این موضوع مطلعیم (موضوع متن ) که بمب اتم وانرؤی هسته ای دروغی بیش نیست چرا دانشمندان جهان وسازمان انرژی اتمی از دست یافتن ایران به انرژی هسته ای نگرانن وچرا از قدرت یافتن ویا مسلح شدن ایران به انرژی هسته ای واهمه دارن آیا در بین کشورهای منطقه ویا کشورهای همسایه وحوزه خلیج فارس دانشمند ویا دانشمندانی وجود ندارد که پی به عدم وجود تسلیحات هسته ای ببرند وآنرا دروغی بیش ندانند شاید جواب شما این باشه که دقیقا" به همون دلیلی که آمریکا ویا روسیه تونستن قدرت پیدا کنن ایران هم بتونه بخاد با اسم بمب اتم به قدرت برسه ولی این دلیل منطقی نیست وباورش سخته حداقل هر کشوری یه دانشمند اتمی که باید داشته باشه که بتونه راست رو از دروغ تشخیص بدهد وحقیقت رو در اختیار دولتش قرار بده اگر بمب وانرژی هسته ای کذبه چراهمسایه ها وکشورهای دیگه از دستیابی ایران به بمب اتم واهمه دارن ؟چرا اینقدر جلسات مهم وضروری در مورد این مسئله تشکیل دادن ؟

جلال

آقای سلیمی شما دریک نوشته ای از آیت الله خامنه ای دریک نوشته ای تجلیل کرده ای که دریک منطقه ناآرام ایران را آرام نگه داشته است.اگربمب اتم وجود ندارد چرا باید رهبر شایسته ایران ازدید شما بخاطر چیزی که وجود ندارد تن به تحریم هایی بدهد که خسارت آن بالغ بر هشتصد ملیارد دلار است؟

کرامت سلیمی

با سلام خدمت شما پاسخ دادن به این سوال نیاز مند توضیحات زیادیست که وقت و انرژی زیادی می طلبد. اما به طور خلاصه عرض کنم که عامل تحریمها مواضع رهبر انقلاب نیست و نتایج برجام این موضوع را اثبات می کند. در واقع صاحبان قدرت جهانی طوری برنامه ریزی و عمل می کنند تا کشورهای نفت خیز و یا دارای معادن در گرفتاری و تنگدستی به سر برند وتا می توانند بین افراد تفرقه می اندازند و متاسفانه با کمک رسانه هایشان علی الخصوص ماهواره تاثیرات مخربی بر روی فرهنگ و روابط اجتماعی ملتها می گزارند. شکی نیست که در کشور ما افراد مسئول و سازمانهایی خواسته یا نا خواسته همسو با استکبار جهانی حرکت نموده و در راستای منافغ انها عمل می کنند. پدیده هایی همچون حقوقهای نجومی ، رواج اشرافیگری و فسادهای وحشتناک مالی و اداری و همینطور بیکاری جوانان نتیجه همسویی افراد و سازمانهایی با استکبار جهانیست. در حال حاضر بزرگترین معضل کشور مدیریت اجرائیست. خیلی از افراد بدون انکه توانایی مدیریت و اداره کردن سیستمها را داشته باشند مدیر شده اند و در واقع در کشور ما افراد موفق می شوند مدیر شوند اما تبدیل به مدیر موفق نمی شوند. بنده در یک مراسم مذهبی رفته بودم و مسئولانی هم به ان مراسم امده بودند . فردی در کنار باغچه نشسته بود و به خودش گل می مالید و بعد از مدتی ان فرد مدیر قسمتی از یک واحد صنعتی شد. این شکل مدیر شدن باعث رواج ریاکاری و فریبکاری می شود و قطعا" چنین مدیرانی کارایی و اثربخشی لازم را ندارند. راه حل مشکل تحریم کشور ما تغییر مواضع یا لحن مسئولان طراز اول کشور نیست وهمانطور که در ابتدا اشاره کردم نتایج برجام اثبات کننده این موضوع است. تا زمانی که سازمانی به معنای واقعی برای نظارت و کنترل مدیران وجود نداشته باشد وتا زمانی که برای مدیران ناکارامد و خاطی تنبیه و اخراج وجود نداشته باشد حتی اگر تحریمها رفع شود مشکلات کشور ما رفع نخواهد شد. مقاله ای نوشته ام با عنوان " بیشتر مدیران ایرانی مثل دون کیشوت هستند" که در سایتهای متعددی منتشر شد مثل سایت نسیم توسعه، سایت ظفرمند ،سایت مناظره و .... که در عین حال در همین کامنت ان را برایتان قرار می دهم: بیشتر مدیران ایرانی مثل دون کیشوت هستند! در بین مدیران اصل بقای مدیریت برقرار است ، بدین صورت که مدیر نه برکنار می شود و نه تنبیه می شود بلکه از سازمانی به سازمان دیگر می رود. عامل بدبختی کشور ما نه برجام است و نه مواضع نظامیان و نه مواضع رییس جمهور بلکه عامل بدبختی کشور ما مدیران ریاکار و فریبکاری هستند که در ظاهر خود را تابع رهبر نشان می دهند اما در عمل دشمن رهبرند و به نظر می رسد که بعصی از سازمان ها و نهادها نه اعتنایی به سخنان رهبر دارند و نه رییس جمهور را در عمل به رسمیت می شناسند و انطور که خودشان تشخیص دهند و منافع و مصالحشان اقتضا کند عمل می کنند. بنده حدود بیست سال است که در صنعت مشغول به کار هستم و آنچه مخصوصاً از مدیران مشاهده کرده ام این است که مدیران مدام از خود انرژی منفی ساطع می کنند که ظاهراًجایی انها را اموزش های اینچنینی می دهند تا محیط های کاری را آزار دهنده کنند . خیلی از مدیران بدلیل ظرفیت پایین ذهنی خود تمایل زیادی به انجام کارهای سطحی در مقیاس بالا و ویترین چینی از کارهای کم عمق دارند لذا از پژوهش و تحقیقات و همچنین ارتباط بین صنعت ودانشگاه ، برنامه ریزی ، پاسخگویی و نظارت بیزارند و هر کسی که به کاری تحقیقاتی برای پیشرفت صنعت بپردازد چنان با کارشکنی و سنگ اندازی روبرو می شود که از این کارش پشیمان می شود کارهای مهم و مفید برای سیستم را به بهانه هایی همچون تکراری بودن، عدم اولویت برای سیستم ، نبود بودجه و وجود مجریان و روشهای ارزانتر خوابانیده و ان شخص منزوی و بایکوت شده و علاوه بر اینکه از نظر مالی به حقوقش لطمه می زنند در معرض خطر اخراج نیز قرار می گیرد. اکثر مدیران از دانش مدیریت و تخصص در سیستمی که اداره آن را بر عهده دارند جز مقدمات ناچیز اطلاعی ندارند و فقط خیلی خوب ژست می گیرند و خیلی هم خود بزرگ بین، بدجنس و حسودند و به بهانه ایجاد نظم و انضباط جو خفقان و سرکوب ایجاد می کنند و با این فضا هر کسی را که بخواهند حذف می کنند و وای به حال کسی که در معرض پرتوهای منفی دید انها قرار گیرد. به همین دلیل صنایع ما رو به پیشرفت نیست و نمی توانند متناسب با رشد جمعیت اشتغال ایجاد کنند و حتی به سمت ورشکستگی می روند و یا عمداً به سمت ورشکستگی سوق داده می شوند. مدیران در سیستم هایی که کار می کنند فقط به دنبال افزایش اختیاراتشان برای سرکوب و آزار نیروهای زیر مجموعه خود هستند و می خواهند که اختیار حقوق و مزایا و قرارداد کاری نیروها به طور مطلق در اختیارشان باشد تا هر موقع اراده کنند هر کس را که خواستند به راحتی اخراج کنند. اکثر مدیران ایرانی روحیات و خصوصیاتی مانند دون کیشوت دارند و به هر چیزی که ببینند به چشم یک خطر نگاه می کنند و اگر از یک موضوع و یا یک شخص خوششان نیاید به ان موضوع یا شخص حمله می کنند . مدیران به شکل تیمی عمل می کنند و تیم انها دارای سلسله مراتب مطلق طبقه بندی شده می باشد و علی الظاهر با ظاهری حق به جانب و خیرخواهانه ورود کرده و قصد اصلاح امور را دارندو خود را دغدغه مند جلوه می دهند اما در نهایت همچون گروههای مافیایی پهنه های ساختاری،سازمانهای گوناگون و در کل عرصه های نظام اداری و مدیریتی را الوده می کنند. هر مدیر علی الظاهر تابع محض و بی قید و بند مقام بالادستی خود است و تا زمانی که جریان قدرت برقرار است فرمانبرداری می کنند و با کاهش یا حذف قدرت اولین طغیان کننده برعلیه مقام بالادستی خودش خواهد بود. از انجا که خیلی از مدیران از دانش مدیریت و اطلاعات فنی ناچیزی از سیستم تحت مدیریت خود برخوردارند برای پوشاندن این عیب و نقصشان مشاوران و زیردستان ضعیف و حقیر را به کار می گیرند تا نسبت به آنها احساس برتری کنند و بکار گیری این روش در نهایت به سقوط و ورشکستگی سیستم می انجامد. برای اینکه به مدیران بر نخورد یک مثال مستند می زنم: اپراتوری نیاز به تخصص ندارد مثل صنایع ما که مثلاً در صنعت الومینیوم یک فوق دیپلم دامپروری بدون داشتن هیچ دانشی در باره تولید فلز در خط تولید فلز الومینیوم در کنار یک فوق لیسانس متالورژی کار می کند و حتی یکبار این فوق دیپلم دامپروری در سال ۱۳۸۳ به عنوان پژوهشگر برتر در صنعت الومینیوم به سازمان ایمیدرو معرفی شد و از دست معاون وزیر لوح تقدیر گرفت. بعدها همین فوق دیپلم دامپروری ادامه تحصیل داد و لیسانس متالورژی گرفت و حالا مدعی متخصص بودن در صنعت الومینیوم هست. در صورتی که جای این فوق دیپلم دامپروری در پرواربندی یا سازمان گوشت، سازمان غله و اینجور جاهاست اما به راحتی وارد یک صنعت مهم فلزی شده و از دست معاون وزیر لوح تقدیر می گیرد. یک فوق دیپلم دامپروری تخصصش در امور گوسفندان است و باید در مواردی مثل کیفیت گوشت و یا نوع پشم گوسفندان اظهار نظر کند. در بین مدیران اصل بقای مدیریت برقرار است ، بدین صورت که مدیر نه برکنار می شود و نه تنبیه می شود بلکه از سازمانی به سازمان دیگر می رود. بیشتر مدیران تنها به فکر ثروت اندوزی و ارزوی زندگی در امریکا، کانادا، استرالیا و کشورهای اروپایی هستند و برای رسیدن به این آرزویشان از هیچ ناجوانمردی و حتی خیانت و حق کشی دریغ نمی کنند و بیشتر انها بعد از پایان کارشان در کشورهای ذکر شده زندگی می کنند و دروغ می گویند که تابع رهبر انقلاب هستند و در این مورد خیلی ریاکارانه رفتار می کنند و رفتارهای استکباری و اشرافی گرانه انها دلیلی بر صحت گفته های بنده است و عملاً با رفتارهایشان به دل رهبر انقلاب و مردم درد می گزارند و شرم و حیایی هم از اعمال و رفتارشان ندارند و متاسفانه از طریق نهادهایی نیز حمایت می شوند. اینها تنها بخشی از خصوصیات مدیران به ظاهر ساده و عدالت طلب می باشد و همه جا هم حضور دارند. در کشور ما به معنای واقعی رسالت هیچکدام از نهادهای نظارتی و امنیتی مبارزه با فساد اقتصادی و مبارزه با ظلم و تبعیض نیست و همین موضوع باعث سوء استفاده مدیران می شود . هیچکدام از قوا ی سه گانه و سازمان هایی نظیر سازمان بازرسی کل کشور در مبارزه با فسادهای مالی و اقتصادی موفق نبوده اند و به نظر می رسد تنها راه ، ورود مستقیم رهبر انقلاب ایت الله خامنه ای به این مسائل می باشد تا با تشکیل سازمان موقت جدیدی که مستقیما” از ایشان دستور بگیرند به فسادهای مالی و اقتصادی خاتمه دهند

Erfan

بابا بمب اتم چیه شماهم .......... بمب اتم اصلا وجود خارجی نداره اون قضیه هیروشیما هم الان براتون توضیح میدم اونجا یه مردی بوده یه مدت خلی طولانی بوده که ....... حالا یهو ........ اینجوری شد آمریکای مستکبر هم اومد از این فرصت کمال استفاده رو برد و گفت ما بودیم تو قضیه ناکازاکی هم مربوط میشه به برادر همین آقا اونم مشکل روده داشته کلا ارثی بوده خلاصه اونم .......... انداختنش گردن آمریکا بدبخت تمام شد دیگه نبینم کسس بگه بمب ها چنتاشو دارم

حاجی

با این تخیلت چرا فیلم تخمی تخیولی نمسازی. دلایلت الکیه.من اگه یک کشور ابر قدرت باشم با یه کشور دیگه درگیر باشم.چرا به اون کشوره بمب اتم بزنم بعدش بیست سال صبر کنم اثر اورانیومش بره.بعدش انفجار مخزن گاز انفجار بمبای معمولی هم شبیه بمب اتمیه.یه سرچ ساده بزن دنبال کلیپای جنگ بگرد پیدا میکنی. می خوای دلیل بیاری دلیل علمی بیار

کرامت سلیمی

با سلام به این سخن ارتور شوپنهاور استناد می کنم که اکثر انسانها هنگام مباحثه بدون اعتنا به حقیقت به دنبال پیروزیند. از روی خشم و عصبانیت و توهین آمیز نظر دادن در مورد افراد می تواند نشانه درست بودن دیدگاه های آن فرد باشد هر حقیقتی که بیان می شود ابتدا به تمسخر گرفته می شود بعد به مرحله شک و تردید می رسد و در نهایت پذیرفته می شود. عصبانیت بعضی از دوستان غیرعادیست و معلوم است که وجدان آسوده ای ندارند و حتی اگر بتوانند به اعمال رذیلانه و دور از شرافت دست می زنند برای رسیدن به آرامش درونی بروند بامطالعه و تحقیق و به صورت علمی و خیلی منصفانه اظهار نظر کنند شخصی در جایی مطالبی را گفته بود که بسیار زیباست و انرا عینا" در اینجا می نویسم اگر حقیقتی را پذیرفته‏ ای که در ظرفیت پذیرش دیگران نیست یا هست اما بر ضد دیگران است منتظر باش تا هزینه این ایمان را بپردازی. منتظر تهمت‏ها و تمسخرها و اذیتها. منتظر طرد شدن‏ها و توطئه‏ ها. وقتی تو بزرگتر از ظرفیت نگاه دیگران باشی یا ظرفیت آنان از ظرف نگاه تو کمتر باشد این طبیعی است که آنها بدبینانه در تو تردید کرده و سعی نمایند تو را انکار کنند و زیر سؤال ببرند

حسن روحانی

زمین تخت است و کروی بودن آن هم توطعه ی استکبار است

کرامت سلیمی

شما فقط چیزی را که شنیده اید بیان می کنید. هیچوقت شخصا" چیزی را مشاهده نکرده اید. از این مراسمهای دروغین ونمایشنامه ای در همه جای دنیا برگزار می شود. فریبکاری قویترین سلاح در زرادخانه صاحبان قدرت می باشد.

محمداسکندری

سلام،واقعاً انسان از بعضی تحلیهای سطحی انگارانه و ناشی از یک نوع تشیویش ذهنی به همراه معلومات زیاد،که توانایی درک وتجزیه وتحلیهای مناسب آنها رابر اساس واقعیتها را ندارد متعجب می شود ،ذهنهای به شدت پریشان که هرچند از اطلاعات زیادی برخوردارهستند ولی توانایی ارتباط دادن مفاهیم ونتیجه گیری صحیح را ندارند ،جدا از اینکه بخواهیم جواب متن بالا را در ارتباط با بمب اتمی بدهیم (که بسیار هم خنده دار است )با استفاده از مطالب ونوع نتیجه گیری در متن ،باید کل مطالبی را که ایشان بر اساس آن همچون مطالعات تاریخی ،اکتشافات و... به استدلال پرداخته اند را هم توهم بپنداریم، فکر کنم این تحلیها بیشتر نمود دیدن یک فیلم سینمایی بر اساس خواست کارگردان باشد نه تحلیل واقعیتها.واقعا متاسفم برای ذهنهای پریشان.بدبختانه از این ذهنهای حشیشی زیاد هستند .

رهام

با سلام متاسفانه باید گفت که این متن از فقط از ذهن متوهمی همچون این دوستان بر میاد... برادر من این دوستان تازه به اینجا رسیدن که زمین تخته! کجایی کارید برادر

ایمان

البته منظورتون دیوید کاپرفیلد بود. دکاپریو هنرپیشه است. rnاستدلال هم بسیار قوی بود، چون یک تردست غربی جلوی دوربین دروغ میگوید، پس بقیه غربی ها هم جلوی دوربین دروغ میگویند.

امید

عجب تحلیل آبکی به درد نخوری . حالم بد شد.هر چیزی رو توی سایتتون نزارید

کرامت سلیمی

با سلام و احترام خدمت اقای برومندی یکی از سایتهای داخلی این مقالات را منتشر کرده وضمن حمایت از این مقالات مطالبی درخور توجهی را هم به ان افزوده که ارزش خواندن را دارد.توصیه میکنم حتما" مطالعه کنید. موفق باشید. http://flatearthfarsi.blog.ir/

سخایی

من که چیزی سر در نیاوردم ولی خدا کنه بمب اتم دروغ باشه اما اگه اونم به اون شکل دروغ باشه بالاخره دیدیم که بمبها و سلاحهایی دارن کشورهای ابرقدرت که قدرت تخریب بالایی داره. حالا از هر سازو کار علمی که میخوان استفاده کرده باشن دیگه مهم نیست وقتی این بمبها میتونه فجایعی مثل هیروشیما رو به بار بیاره چه فرقی میکنه اسمش اتمی باشه یا غیراتمی؟

محمد نیک دل

با سلام و سپاس از وقتی که برای پاسخ گذاشتید در مورد نیروی محرکه زیردریایی باید گفت که آن نمی تواند سوخت فسیلی و یا برق باشد. سوخت فسیلی احتیاج به اکسیژن دارد و باتری های زیر دریایی هم به وسیله دیزل شارژ می شوند که باز نیاز به اکسیژن دارد. به همین دلیل است که زیر دریایی های وطنی که با برق ذخیره شده در باتری کار می کنند مجبورند هر چند ساعت یک بار برای شارژ به وسیله دیزل به سطح آب بیایند. در مورد اینکه فرمودید نیروگاه هسته ای بوشهر در آن منطقه توجیه ندارد حتما می دانید که نیروگاه هسته ای ( که البته شما قبول ندارید ) احتیاج زیادی به آب دارد. یعنی در فرآیندی که در راکتور اتفاق می افتد نهایتا قرار است حرارت زیادی تولید شود تا آب به بخار تبدیل شود و توربین را بچرخاند و در انتها آب تقطیر و شیرین هم می شود. به هر حال آب زیادی در این فرآیند نیاز است که از دریا تامین می شود. درمورد ترور و شخصیت علمی دانشمندان هسته ای شاید نتوان به قطعیت سخن گفت. لیکن اگر صنعت هسته ای و غنی سازی را اگر انکار کنیم وجود جنگلی از سانتریفیوژ ها و سایت نطنز و سازمان انرژی اتمی، راکتور تحقیقاتی تهران، این همه دانشجو و فارغ التحصیل فیزیک هسته ای،رادیوداروها، چشمه های پرتودهی و بذرهای اصلاح شده ونهایتا کشمکش هسته ای بین ایران و قدرتهای دنیا را چطور می توان توضیح داد؟ بنده در حوزه های مهندسی هیچ دانش تخصیصی ندارم و یک فعال فرهنگی هستم که میل به دانستن دارم. ممنون از وقت شما و سایت اسرارنامه

کرامت سلیمی

با سلام شناورها چه کشتی ها و چه زیردریایی ها برای حرکت نیاز به انرژی کمی دارند .هر جسمی که بر روی اب قرار بگیرد از نیروی وزنش کاسته شده و سبکتر میشوند. شما در کنار ساحل قایق های معمولی را که در ساحل هستند به تنهایی کوجکترین حرکتی نمی توانید بدهید اما وقتی روی اب قرار بگیرند با دست هم راحت جابجا می شوند. کشتی های قدیمی فقط با یک بادبان و نیروی باد حرکت میکردند و حتی وارد اقیانوسها می شدند. در ضمن در مورد زیر دریایی میتوان برای سوزاندن سوخت از هوای فشرده استفاده کرد. نمی خواهم زیاد در این موارد بحث کنم اما اینها مسائل فنی پیچیده ای نیستند. در نظر داشته باشید که امریکا روزانه 19000000 بشکه نفت یعنی کمی بیش از سه میلیارد لیتر نفت مصرف می کند.و میلیاردها متر مکعب گاز و صدها هزار تن ذغال سنگ. اگر درست حساب و کتاب کنید بیشتر این ها در قسمتهای نظامی برای هواپیماها , کشتی ها و زیردریایی ها مصرف می شود. شما خودتان گفته اید که یک فرد فرهنگی هستید و بالطبع باید با فریبکاریها و بزرگنماییها در ساختارهای مختلف اعم از سیاسی , نظامی , علمی و ... تا حدود زیادی اشنا باشید. در دهه 60 شمسی فردی به نام دکاپریو در حضور دوربینهای تلویزیونی و چند هزار انسان از دیوار چین عبور نمود و کلی سروصدا در دنیا به پا کرد.دکاپریو اعلام کرد که هنکام عبور از دیوار چین اسقفی را دیده است که نتوانسته از دیوار عبور کند و همانجا گیر کرده و مرده است. (به نظر شما ایا نباید با حجمی که اسقف داشت بعد از مردن و برگشتن به حالت جرمی دیوار بشکافد). و حتی در تلویزیون ایران در مورد ان افرادی صحبت کردند و موقع صحبت هم ژستهای عجیب و غریبی به خود می گرفتند وخود را فردی خبره و مطلع در این امور نشان می دادند و حتی در بعضی دانشگاه های کشور سمینارهایی تحت عنوان "نقض قوانین فیزیک" و از این دست عنوانها برگزار کردند. اما سالها بعد رسانه هایی ازاد حقه بازیهای انها را فاش نمودند و اعلام کردند که تمامی افرادی که به عنوان شاهد انجا بودند هنرپیشه های هالیوود بوده اند تا قضیه را واقعی جلوه دهند.بعدا" چندین نمایش دیگر هم از دکاپریو سر زد اما اینبار به تمسخر گرفته شد. این مثال ها را زدم تا بدانید که ساختار قدرت چقدر برای فریب ملتها هزینه می کندو نقش خیلی از رسانه ها باور دادن ترفندهای انهاست. از سال 1368 تا سال 1369 رسانه های غربی از از ارتش عراق چنان قدرت محوفی در ذهنها ایجاد کردند که ارتش عراق میتواند ظرف چند ساعت اسراییل را با سلاحهای شیمیایی نابود سازد و چندروزه عربستان را اشغال نماید وحتی اعلام کردند که عراق فقط 800 موشک بر روی سکوهای سیمانی اماده شلیک به عربستان دارد(به جز سکوهای فولادی و متحرک) اما در کل جنگ خلیج فارس نه نیروی هوایی عراق و نه نیروهای موشکی ان نتوانستند هیچ کار خاصی انجام دهند ودر طی 42 روز جنگ کشور عراق بی دفاع بمباران می شد.وکشور عراق با همه ادعایی که در باره اش شد فقط 81 موشک به کشورهای اطراف پرتاب کرد که هیچ ارزش نظامی نداشت. و عملا" عراق فقط در راستای ایجاد پروژه نظم نوین جهانی داشت به امریکا کمک می کرد که اوضاع فعلی ان نتیجه همان عملکرد عراق در ان سالهاست. این مثالها را زدم تا بدانید در انچه گفته می شود و انچه رخ می دهد تفاوت بسیار است. در مورد همه چیز غلو می شود و دروغ های زیادی سر هم میکنند. مطمئن باشید سلاح هسته ای هم یکی از این دروغهاست که 72 سال است ذهن ملتها را درگیر ان کرده اند و انها را می ترسانند. سربلند باشید.

کرامت سلیمی

با سلام خدمت جناب نیک دل از انجا که یک قرن اخیر جزء بدترین دوران تاریخ بشر است و درگیر دو جنگ بین الملل و دهها جنگ منطقه ای شد و از همه بدتر پیدایش پدیده تروریسم که نوع بسیار خطرناک ان تروریسم دولتی است وهمچنین گسترش دامنه فقر و بیکاری به سطوح مختلف جامعه واز بین رفتن ارزشها و هنجارها ما را وادار می کند تا نگاهی به پشت سر خود و به تاریخ بیندازیم تا ببینیم چراغ هدایتی که در طی تمام تاریخ راهبر بشر بوده است کدام است و چگونه به وضع موجود رسیده است. هنگامی که رشته معینی از کلاف تاریخ را مورد بررسی قرار می دهیم با مسئله غامض و دشوار قضاوت و حقیقت یابی روبرو خواهیم شد که برای رسیدن به حقیقت در این دالان پر پیچ و خم و پر انشعاب چه رشته هدایتی را باید تعقیب کنیم. قسمتی از ان در مه غلیظی از عدم قطعیتها و حدس و گمانها محو خواهد شد وبخشی از ان نیز بالاجبار در محاق فراموشی فرو خواهد رفت. از انجا که مردم دروغهای بزرگ را راحتتر باور می کنند اولین گروهی که اولین بار بر کره زمین مسلط شدند از این نقطه ضعف ملتها در باور راحت دروغهای بزرگ استفاده کرده و هر چه خواستند به ملتها باور دادند و ساختاری بوجود اوردند که وضعیت کنونی جهان می باشد وطی 25 سال اخیر هم اسم ان را گذاشته اند "نظم نوین جهانی" که بنا به گفته بوش پدر رییس جمهور امریکا برای 100 سال برنامه ریزی شده است , بنا بر این دنیا باید 75 سال دیگر تروریسم, جنگ و خشونت, بیکاری و گرسنگی را تحمل کند. قدرت اساسا" غیر اخلاقی است و فریبکاری قویترین اسلحه در زرادخانه صاحبان قدرت و مقام است. در مورد سوال اولتان ان چیزی که به ذهن می رسد این است که هر موتوری برای چرخیدن به انرژی نیاز دارد و یک عامل مثل نیروی برق یا سوخت فسیلی این کار را انجام خواهد داد و موتور هسته ای معنایی ندارد و اگر منظورشان این است که نیروی هسته ای برق ان را تامین می کند این دیگر بستگی به میزان سادگی و ساده دلی افراد دارد که این چیز ها را باور کنند و این همان چیزی است که قدرتمندان بدنبال ان هستند تا ما بدون فکر باور کنیم و ابهت خودشان را بیشتر کنند و ترس بیشتری در دل ما ایجاد کنند. در سال 2000 میلادی زیردریایی به اصطلاح اتمی کورسک که متعلق به روسیه بود بقول خودشان حامل موشکهای اتمی بالستیک بود منفجر شد و این نهمین زیردریایی اتمی بود که منفجر شد. سوالی مه پیش می اید که الودگی های اتمی ان چه میشود. در مورد سوال دوم کافی است بگویم بوشهر بر روی اقیانوس عظیمی از گاز قرار دارد و هیچ توجیه اقتصادی ندارد که نیروگاهی از نوع دیگر در انجا ساخته شود .ودر عین حال هیچ کشوری از اینکه همسایه اش قدرتمند شود نه تنها استقبال نمی کند بلکه قدرتمند شدن همسایه اسباب نگرانیش را فراهم می کند و این قاعده در تمام دنیا برقرار است.فرض میکنیم موضوع انرژی هسته ای واقعیت داشته باشد , هیچ کشوری حاضر نیست در کشور مجاورش نیروگاه هسته ای ایجاد کند و نگران ان نباشد که هر چقدر روابط دو کشور خوب باشد و به هم اعتماد داشته باشند ان کشور به دنبال سلاح هسته ای و افزایش قدرت و توان خود نباشد. همسایه ها همیشه از هم بدشان می اید و سعی در تضعیف هم دارند و در اکثر نقاط دنیا همسایه ها با هم اختلاف مرزی و یا عقیدتی دارند و گاها" بطور مستقیم با هم وارد درگیری مسلحانه می شوند و یا جنگ نیابتی راه می اندازند. دقیقا" 40 سال است که قرار بوده نیروگاه اتمی بوشهر راه افتد . از انجا که علاقه ای به اظهار نظر در اینگونه موضوعات سیاسی ندارم بیشتر توضیح نمی دهم. همچنین برای حفر چاه زمین گرمایی لزومی ندارد در کنار کوه اتشفشانی این کار انجام شود .میتوانند عمق بیشتری را بکنند. و در عین حال خیلی از مناطق ساحلی به لایه های داغ داخلی زمین نزدیکند. در مورد سوال سوم نمی خواستم جوابی بدهم فقط اشاره می کنم که استاد دانشگاه تهران اقای دکتر حسن عباسی گفته اند که شهید احمدی روشن دانشمند هسته ای نبوده اندوشهادت بقیه ترور کور بوده است و شهدای هسته ای همه از همکاران دکتر عباسی بوده اند.خودتان در اینترنت در این باره جستجو کنید. در مورد دانشمندان هسته ای کشورهای دیگر هم هرچه می دانیم گفته رسانه هاست و قطعا" کسانی که اسرار را می دانند تاریخ مصرف دارند و طی این مدت که به قدرتمندان خدمت می کنند معمولا" خانواده شان به اسم دلایل امنیتی و حفاظت از انها گروگان قدرتمندان هستند و بعد از اتمام تاریخ مصرف باید اسرار را با خودشان به زیر خاک ببرند. دنیای سیاست پر است از ترفندها و نیرنگها. قدرتمندان همیشه طوری عمل میکنند تا ملتها گیج و منگ باقی بمانند و متوجه واقعیات و حقایق نشوند. یادتان باشد حقیقت ان چیزی نیست که گفته می شود و یا نوشته می شود بلکه حقیقت همان چیزیست که می خواهند ان را مخفی کنند. موفق باشید. حتما" کلیپهای زیر را با دقت و حوصله ببینید مقاله دلایل علمی را هم باز با دقت و حوصله بخوانید و درست قضاوت کنید ان چیزی که در قسمت قارچی شکل تمام انفجارات به اصطلاح اتمی می سوزد چیست. http://www.aparat.com/v/K2hQt http://www.aparat.com/v/Mp5Zf http://www.aparat.com/v/mVbK0 http://www.aparat.com/v/nR538 http://www.aparat.com/v/03Ozb http://www.aparat.com/v/z3x4R

محمد نیک دل

با سلام مطلب رو اولین بار در سایت اسپوتنیک فارسی خوندم و با تحقیق بیشتر به اینجا رسیدم. از سایت اسرارنامه هم بابت انتشار این مطلب ممنونم. با مطالعه مطلب چند سوال برام پیش اومد. اول مساله موتور هسته ای که ادعا میشود در زیردریایی ها و کشتی های بزرگ استفاده می شود. گفته می شود که زیر دریایی های نظامی آمریکایی با مدد موتور هسته ای است که می توانند ماهها زیر آب بمانند دوم مساله نیروگاه بوشهر که نزدیک آتشفشان نیست سوم مساله ترور دانشمندان هسته ای کشورمان و خیلی دانشمندان کشورهای دیگر ممنون خواهم شد در این رابطه نقطه نظرات خود را بفر مایید

ز

متن فوق قابل تامل است.اميدوارم دروغ باشه

رضا

بحث رد یا تایید این موصوع به اهل فن و متخصص ولی واقعیتش بسیاری از ادعاهای ابر قدرتها رو باید بازبینی کرد.. تفکرات مهندس سلیمی ساختار شکنانه هست و از چار چوب ها و القائات جامعه و محیط فراتر هست..در حوزه دین و مذهب و جامعه هم دروغهایی بسیار و مکرر شنیده و خوانده ایم..سفر به کره ماه..که هنوز مخالفین دلایلی قاطع برای رد اون دارند ..حوزه دین :کتاب 150 صحابه دروغین که اصلا به ذهن کسی خطور نمیکنه که بعضی از این صحابه ها که با نقل حدیث اونها انس گرفتیم جعل و دروغ باشند یا کتاب انقلاب اسلامی در غرب که بر خلاف تصورات ما ورود اسلام به اسپانیا بدون شمشیر و جنگ و خونریزی بوده..یا عدم کار برد شمشیر در جنگ های صدر اسلام که ثابت شده چنین ابزار جنگی مطلقا ساخته نشده .و صد ها مورد دیگه که انقدر در ذهن ما ته نشین شده که امکان خارج شدن انها نیست...شما دروغ های تاریخ و علم رو سرچ کنید به هزاران مورد خواهید رسید..ممنون از اقای سلیمی و دیگر عزیزان

شاهین

با سلام خدمت آقای مهندس سلیمی. مهندس جان لطفا بیشتر واکاوی کنید و براساس ادله ، منابع قوی و علمی موضوع را بیشتر بیان کنید. البته لازم بذکر است که آقای مهندس از شیمیدانهای خوشفکر،ریاضیدانی بزرگ و بسیار با مطالعه و معلومات هستند. ولی انتظار دلایل محکمتر داریم. با آرزوی موفقیت برای حضرتعالی

کرامت سلیمی

با سلام خدمت جناب شاهین ممنون از نظر لطف شما بنده فقط به مطالعه ریاضی علاقه مند هستم و مدعی ریاضیدان یا شیمیدان بودن نیستم. هرکس اراده کند میتواند در این موضوعات وارد شود. به کار بردن اصطلاحاتی از این قبیل فقط به وجهه فرد لطمه میزند. در ضمن نمیتوان بعضی از مسائل را بیشتر شکافت و توضیح داد . این کار میتواند برای فرد مخاطره امیز باشد. بعدا" اگر لازم شد دلایل دیگری را ارائه خواهم داد. موفق باشید.

صالحی

خدمت نویسنده این مطلب اقای سلیمی عرض کنم خوبه که شما سعی میکنید گرفتار چارچوبها نشید و نگاه متفاوتی به موضوعاتی که برای خیلی از افراد دیگر جزئ بدیهیات هست داشته باشید ولی در عین حال چون در همین تفکر هم ازاد نیستید و با یک تعدادپیشفرضهای ذهنی نسبت به دولتهای غربی به خصوص امریکا به موضوع نگاه مکنید در نهایت دوباره گرفتار همان قالبهای کلیشه ای فکری میشید و همون چیزی که میخواید اتفاق نیافته اتفاق میافته. شما در این مطلب میخواید بگید که بمب اتمی وجود نداره و امریکاها با فریب دادن جامعه جهانی برای خودشون وجهه ابرقدرتی ساختن. خوب برادر من گیرم که به همین راحتی ثابت شه که بمب اتمی وجود نداره، ولی این دوباره ابرقدرتی و یا اگر دقیق تر بگم هوش بالای امریکایی ها ، انسجام و مدیریت قوی و هدفمندشون رو ثابت میکنه که چندین دهه با چیزی که اصلا وجودخارجی نداره بیشتر دولت ها و ملت های جهانو تونستن مرعوب خودشون کنن اینکه سیاستهای یک کشور اینقدر قوی باشه که هر رئیس جمهوری که میاد ومیره وهردولتی که عوض میشه در طول چندین دهه همه یک مسیر مشخصو دنبال کنن و یک ذهنیت واحدو از امریکا وقدرتش در جهان به وجود بیارن نهایت مدیریت قوی، شایسته سالاری و درایت و هوشمندی است.ملتی که این همه شایستگی هارو با هم داشته باشه اصلا بمب اتم لازم نداره من یکی از این به بعد نه به خاطر بمب اتم بلکه به خاطر همین سیستم قوی و مدیریت عالیشون کشته مرده و مرید و مطیع امریکا خواهم بود که بدون وقفه و بدون هیچ ناهماهنگی تونستن این همه سال در یک مسیر مشخص حرکت کنن. برعکس کشورخودمون که همه مقامات بلندپایه اش بعد از چندسال تبدیل به فتنه گران ضد دین میشن و همیشه بساط درگیری و لو دادن همدیگه در این کشور به پاست و مسلما هرگز نمیتونن یک مسیر مشخصو به سمت یکهدف خاص دنبال کنن ضمنا اگر قرار باشه هرچیزیو به صرف اینکه ما ندیدیم رد بکنیم و این همه فیلم مستند یا داستانی یا گزارش های خبری در تلویزیون ها روزنامه ها و اظهارات مقامات مسئول کشورها و سایر شواهد و قرائنو به این راحتی ردبکنیم و مثلا بگیم ماجرای بمباران هیروشیما و ناکازاکی و کل بمب اتم همه چرته و غیرواقعی و ساخته و پرداخته بعضی قدرتمندان جهانه پس به خیلی از موضوعات دیگه در طول تاریخ بشر هم میشه شک کرد و او نها رو ساخته و پرداخته ذهن بشر دونست . یاداوری میکنم که اطلاعات ما درباره بسیاری از ماجراها و شخصیتهای تاریخی اعم از سفاکان و خونریزان تا مصلحان و معصومین و ... همه از همین کتاب هاست که تنها رسانه های قدیم بودند و اگر از فاجعه هیروشیما و ناکازاکی و مجروحانش دست کم چندین قطعه عکس در حافظه تاریخ ثبت شده از بسیاری از شخصیت ها و رویدادهای تاریخی اصلا یک قطعه عکس هم به دست ما نرسیده ولی ما به عنوان تاریخ همین چیزهارا باور میکنیم و نسل به نسل به فرزندانمان منتقل میکنیم بنابرهمین مواردی که عرض شد، این مقاله فقط از اون جهت خوب بود که نویسنده جرات کرد به یک چیز مسلم که همه فکرمیکنن وجود داره شک کرد و خواست نگاه متفاوتی داشته باشه که شوربختانه موفق نشد

کرامت سلیمی

با سلام خدمت دوست عزیز جناب صالحی منظور بنده از نوشتن این مقاله این نیست که تمام دانشمندان جهان را زیر سوال ببرم. فقط در حوزه ساختار قدرت چنین دیدگاهی دارم . چون ساختار قدرت برای تسلط بیشتر برملتها هر هزینه ای می کنند و به هر ترفندی متوسل میشوند تا ترس بیشتری در دل ملتها ایجاد کنند. فقط میخواستم در مورد این دروغ بزرگ صاحبان خرد واندیشه وصاحبان تفکر با فکری ازاد و بدون تعصب و لجبازی تبادل نظر کنند. از بحثهای سیاسی بیزارم چون هیچکس از حرفش کوتاه نمی اید و به قول ارتور شوپنهاور انسانهادر هنگام مباحثه بدون اعتنا به حقیقت به دنبال پیروزیند. موفق باشید.

ابراهيمي

با سلام خدمت دوست عزيز مهندس سليمي مقاله بسيار جالب و تامل برانگيزي ميباشد اميدوارم كه موفق باشيد

ابوالفضل

مهندس عزیز مقاله شما جالب برای خواندن و نگاهی نو به جامعه می دهد با تشکر از شما

کرامت سلیمی

مدیر محترم سایت اسرار نامه با سلام و عرض ادب تا همینجا از همکاریتان ممنون و سپاسگزارم. فقط میخواستم برای تاکید بیشتر درخواست نمایم که اخرین مقاله ای را که از طریق ایمیل فرستادم منتشر کنید چون کاملتر است. پیروز و سربلند باشید

کرامت سلیمی

مدیر محترم سایت اسرارنامه با سلام و احترام هنوز مقاله دوم بنده در سایتتان منتشر نشده. منتظر پاسخ شما هستم.

کرامت سلیمی

با سلام ضمن تشکر از بابت پیامتان هدف بنده از ارسال این مقاله این بود که بجای افکار کهنه موروثی این موضوع با خرد و اندیشه و با فکر نو و بدور از هرگونه لجبازی و تعصب مورد بررسی قرار گیرد تا از برخورد پرتوهای افکار و اندیشه ها جوهر حقیقت اشکار گردد. البته سعی نمودم هر مطلبی را ننویسم تا باعث سخافت و جلافت موضوع نگردد. متاسفانه در جهان امروز معضلات زیادی به بشر تحمیل گردید از فقر و بیکاری و هتک شرافت انسانها تا تروریسم و جنگهای بین المللی و منطقه ای .و این موضوعات باعث میشود که ادم از طبیعت انسانی بیزار شود. بی تردید علت این رخدادها سقوط اخلاق و انسانیت می باشد. و ممکن تا جایی پیش برویم که انسانها دست به کشتار همدیگر بزنند. همانطور که در کشورهای خاورمیانه علی الخصوص عراق و سوریه ادم کشتن یک موضوع عادی و بی اهمیت شده است. ارتور شوپنهاور در کتاب هنر همیشه برحق بودن میگوید بر خلاف انچه میگویند انسانها ذاتا" پاک هستند و با انجام گناهان پست و خبیث می شوند , انسانها ذاتا" پست و خبیث هستند اما با فاصله گرفتن از یک سری بدیها اخلاق و انسانیت و معرفت بوجود میاید که انهم ناپایدار است و هر ان ممکن است که همان افراد دارای خصوصیت اخلاقی و انسانی به سمت پستی و خباثت گرایش پیدا کنند. مهمترین دلیلی که شوپنهاور برای اثبات ابن حرف می اورد این است که که انسانها به راحتی پا بر روی حقایق و واقعیات می گذارند و در هر مباحثه ای بدون اعتنا به حقیقت بدنبال پیروزیند شوپنهاور میگوید اگر طبیعت بشری پست نبود و شریف میبود باید در هر مباحثه ای فقط در پی کشف حقیقت میبودیم و نمیبایست کمترین اهمیتی به این موضوع می دادیم که حق با ماست ویا طرف مقابلمان. و دلیل اصلی این موضوع همان " دنائت فطری بشری" است. یک مثال ساده و ابتدایی که در این مورد اورده شده این است که اگر دو کودک را در یک اطاق قرار دهیم و تحت کنترل نباشند با یکدیگر درگیر می شوند و ممکن است به هم اسیب برسانند. به ما گفته بودند که کودکان پاک و معصومند. اگر این موضوع درست باشد نباید اتفاقی رخ دهد. واین نشان میدهد که پستی و خباثت به صورت ذاتی در فطرت بشر وجود دارد. از نظر شوپنهاور راه حل معضلات این است که همیشه به خود زحمت دهیم تا حکم درستی صادر کنیم. البته دلایل دیگری را هم ذکر می کند اما ذکر انها نوشته را کسل کننده میکند بنده اعتقاد دارم که ریشه این معضلات اجتماعی توزیع نامتقارن ثروت و قدرت در جهان میباشد وتا زمانی که چهره واقعی ساختار قدرت جهانی که برپایه زر و زور و تزویر بنا نهاده شده است برای جهانیان برملا نشود هیچ تحول اساسی صورت نخواهد گرفت. که البته لازمه این تحول وجود یک جامعه مدنی می باشد. ازادی بیان و ازادی پس از بیان ابتدائی ترین مولفه هایی هستند که برای ایجاد یک جامعه مدنی لازم است در غیر این صورت بجای جامعه مدنی یک جامعه زدنی بوجود می اید. متاسفانه در جهان فعلی بیان کاملا" ازاد یک امکان ناپذیری اجتماعیست.و حتی کسیکه به خود جسارت گفتن حقایق را بدهد از ناحیه جامعه و بیشتر از همه از ناحیه دوستان و بستگان نزدیکش مورد هجمه قرار میگیرد و حتی ممکن است ان فرد بهای سنگینی را بخاطر بیان حقایق بپردازد تا جایی که رنج انزوا را به جان بخرد و از حقوق اجتماعی محروم شود . و نتیجتا" چنین محدودیتهایی که واقعا" تجاوز غیر قابل تحمل به ازادی انسانهاست افراد را وادار میکند که سکوت کنند و حتی نقابی به چهره بزنند ویا همان حرفهایی را بزنند که دیگران دوست دارند بشنوند تا باعث رنجش و ازردگی افراد نگردند و در در مسیر پرتوهای منفی افراد قرار نگیرند که این موضوع سخن شوپنهاور را در پست بودن ذات انسانها تایید می کند. با تمام اینها اگر دست ابر قدرتهای دروغین که محور قدرتشان سلاح خیالی و غیر واقعی بمب اتم است رو شود حد اقل تا یک سطحی جامعه به تعادل قدرت میرسد و ابرقدرتها مجبورند رفتار درست تری با جهانیان در پیش بگیرند. هر حقیقتی که بیان میشود ابتدا مورد تمسخر قرار میگیرد سپس به مرحله شک و تردید میرسد و در نهایت پذیرفته میشود. موفق باشید

التماس تفکر

کاش نویسنده محترم قبل از اینکه این همه وقت بذاره و مطلب به این طولانی رو بنویسه اقلا یک مقدار تحقیق بیشتری انجام می داد و مشاهدات خودشو تقویت می کرد نویسنده این همه نوشته و زحمت کشیده که بگه شواهد کافی برای اثبات بمب اتمی وجود نداره، ولی خوب هنوز مردم هیروشیما و ناکازاکی با معلولیت های شدید ناشی از انفجار اتمی دست و پنجه نرم میکنن و نسلهای بعدیشونم بعضا با معلولیت به دنیا میان هیچ بمب دیگه ای نمیتونه چنین اثری بذاره

کرامت سلیمی

شما هیچ سندی برای این صحبتتان ندارید و تنها حرف رسانه ها را تکرار میکنید . بزودی دلایل علمی را خواهم نوشت و اگر مدیر محترم سایت همکاری نمایند کلیپهای لازم را در همین سایت قرار خواهم داد. هیچکدام از ما تا به حال به هیروشیما و ناکازاکی و یا مناطق دیگر نرفته ایم . و هرچه میدانیم از طریق رسانه ها به ما رسیده است. شما کلیپ انفجار هفت تن گاز مایع در چین را از سایت اپارات دانلود و با حوصله نگاه کنید.

کرامت سلیمی

با سلام و درود بر شما دست اندرکاران سایت اسرارنامه تشکر میکنم از اینکه مقاله بنده را منتشر نمودید. امیدوارم بتوانم باز هم با شما همکاری داشته باشم . اگر لازم دانستید دلایل علمی را برایتان مینویسم. باز هم از شما ممنونم. با ارزوی سلامتی و سربلندی برای شما و خانواده تان کرامت سلیمی
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما