آتلیه سنتی عکس "درباغ" سبزوار میزبان مجتبی علیزاده هنرمند تئاتر طنز دیار سربداران

تعدادی  از عکس های مجتبی علیزاده ، هنرمند تئاتر طنز سبزوار که مدتی قبل به آتلیه عکس سنتی درباغ رفته است، به تازگی توسط یکی از کاربران سبزواری فیسبوک در این شبکه اجتماعی منتشر شده است.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه ، مجتبی علیزاده که در میان هواداران تئاتر طنز سبزوار بیشتر بانقش کمدی ننه حسن که یک پیرزن کوتاه قد ، ساده دل و شوخ طبع سبزواری است ، شناخته می شود، این بار با حضور در آتلیه عکس درباغ ، پا در کفش بعضی پادشاهان قاجار کرده و پس از پوشیدن لباس های مدل قاجاری ، عکس هایی زیبا به رسم یادگاری گرفته است.

تأسیس آتلیه عکس سنتی در شهر تاریخی سبزوار یک ابتکار خوب هم در زمینه اقتصادی و هم در زمینه فرهنگی است که می تواند از طریق جذب گردشگران به این مکان زمینه ساز درآمدزایی برای صاحبان آن شود و در عین حال می تواند فضایی هرچند مختصر برای آشنایی بازدیدکنندگان این آتلیه با لباس و وسایلی که در فرهنگ گذشته ایرانیان مورد استفاده قرار می گرفته، فراهم آورد.

گفتنی است ، درباغ یک رستوران سنتی است که در نزدیکی شهر سبزوار و در مجاورت جاده سبزوار - اسفراین واقع شده و همه روزه پذیرای شمار زیادی از مردم سبزوار و مسافران این شهر است.

اسرارنامه جهت کمک به رونق فعالیت های گردشگری و فرهنگی در دیار سربداران ، بازهم  در آینده به سوژه هایی از این دست خواهد پرداخت.

شما گرامیان هم اکنون می توانید برای مشاهده گالری کامل تصاویر حضور مجتبی علیزاده در آتلیه سنتی عکس درباغ به پیوند زیر مراجعه کنید:

گزارش تصویری: عکس هایی از مجتبی علیزاده در آتلیه سنتی درباغ

 

کوچه پس کوچه پیوندها

کلیک کنید:

 موزه هزار تصویر تاریخ فرهنگ و پهلوانی ایران  در سبزوار شهر  دیرینه های پایدار

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما