دانشجویان دانشگاه فناوریهای نوین سبزوار به زیارت مزار شهدای گمنام رفتند

جمعی از دانشجویان دانشگاه فناوریهای نوین سبزوار به همراه هیئتی از ریاست و کارکنان این دانشگاه، در ایام با سعادت شعبان و در آستانه هفته جوان و سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) به زیارت مزار شهدای گمنام این شهر رفتند تا ضمن تقدیم شاخه گل به ادای احترام و تجدید عهد با این جوانمردان بزرگ کشور بپردازند.
 
به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه، دکتر جلیلوند رئیس دانشگاه فناوریهای نوین در این برنامه با یادآوری ایثار و دلاوری های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس گفت: شهدا بهترین الگوی زندگی هر جوان ایرانی هستند و باید یاد و نام آنان به ویژه در محیط های دانشگاهی زنده نگاه داشته شود.
وی افزود: با اشاره به پاکی و صداقت شهدا به یادآوری وصیت نامه دو تن از شهدای سرافراز دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: شهید برونسی قبل از شهادتش به همرزمان گفته بود، اگر در این عملیات شهید نشدم، به مسلمانی من شک کنید و شهید همت نیز پیش از شهادت گفته بود، در این عملیات مانند اربابم حسین سرم از بدنم جدا می شود و همین اتفاق هم افتاد.
 
*    *    *
 
امید می رود اقدام زیبای دانشگاه فناوریهای نوین در ادای احترام به شهدای گلگون کفن این سرزمین در آستانه روز جوان، مورد توجه سایر دانشگاه ها و مراکز علمی و فرهنگی دیار سربداران نیز قرار بگیرد.
گفتنی است دانشگاه فناوریهای نوین که یکی از دانشگاه های نوپای سبزوار است، در مدت حدوداً 3 سال که از راه اندازی آن می گذرد، تا کنون منشأ فعالیت های علمی و فرهنگی متعددی بوده است.
 
مکان موقت این دانشگاه که در حال حاضر در محله صالح آباد واقع شده است، امتیازی برای آن منطقه محروم و حاشیه نشین محسوب می شود، تا بیشتر مورد توجه و رسیدگی مسئولان قرار گیرد.
 
دکتر حسین جلیلوند که پیش از این چندین سال سابقه معاونت فرهنگی دانشگاه حکیم سبزواری را داشته و از مدیران موفق شهرستان در حوزه دانشگاهی محسوب می شود، از نیمه های سال 94 به ریاست دانشگاه فناوریهای نوین سبزوار منصوب شده است.
 
 
 
 
 
 
 
 
کوچه پس کوچه پیوندها
کلیک کنید:
فضای شهر سبزوار رنگ و بوی ایثار می گیرد
 

       
نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما