هنرمند جوان سبزواری در سریال بزرگ سلمان فارسی، همبازی علیرضا شجاع نوری شد

یک هنرمند جوان سبزواری به تازگی به مجموعه تلویزیونی سلمان فارسی پیوسته و با بازیگران شناخته شده ای نظیر علیرضا شجاع نوری، سیروس اسنقی و علی باقری همبازی شده است.

به گزارش مجله اینترنتی اسرارنامه امیرحسین مرادی که از هنرمندان تئاتر دیار سربداران است، در این سریال در نقش یکی از راهبان دیر عموریه حضور پیدا کرده است.

مرادی این روزها به همراه سایر عوامل این مجموعه تلویزیونی در استان آذربایجان شرقی به سر می برد، زیرا لوکیشن فعلی سریال سلمان فارسی در کلیسای سنت استپانوس شهر جلفاست.

به گفته مرادی در این مرحله از تصویربرداری سلمان فارسی، بازیگران شناخته شده دیگری نظیر سیروس اسنقی، علی باقری و مهدی صبایی بازی می کنند.

کارگردانی مجموعه سلمان فارسی بر عهده داوود میرباقری کارگردان برجسته ایرانی است که پیش از این سریال های ماندگار دیگری نظیر «امام علی» (ع) و «مختارنامه» را کارگردانی کرده است. همچنین امرالله احمدجو سازنده سریال های «روزی ر وزگاری» و «تفنگ سرپر» نیز کارگردان پس زمینه سریال سلمان فارسی است.

سریال سلمان فارسی که از مجموعه های تلویزیونی خاص و مهم صدا و سیماست در ردیف الف ویژه دسته بندی شده و با هزینه بالایی ساخته می شود.

مجموعه ای از بزرگترین بازیگران و هنرمندان سینما و تلویزیون ایران و چند بازیگر خارجی نیز در سریال سلمان فارسی مشارکت دارند.

علیرضا شجاع نوری که این روزها امیرحسین مرادی با او همبازی شده است، اولین بار با بازی در فیلم «روز واقعه» به شهرت رسید و کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از سیزدهمین جشنواره فیلم فجر شد.

سیروس اسنقی از دیگر بازیگران این سریال پیش از این در نقش های عیسی مسیح در فیلم بشارت منجی و ابراهیم پسر مالک اشتر در سریال مختارنامه ایافی نقش کرده است.

علی باقری دیگر همبازی امیرحسین مرادی در سریال سلمان فارسی هم پیش از این، در سریال نمایش خانگی «هم گناه» و چند فیلم و سریال دیگر بازی کرده است.

فیلمبرداری سریال سلمان فارسی از پاییز 98 آغاز شده و احتمالا تا سه و یا چهار سال دیگر ادامه خواهد داشت.

لوکیشن های قبلی فیلمبرداری سلمان فارسی در شاهرود، قشم و کرمان بوده است و اکنون در جلفا بخش های مربوط به دیر عَموریه با دوربین رضا غفاری از فیلمبرداران خوشنام سینما و تلویزیون ایران در حال تصویربرداری است.

حسین مرادی هنرمند مستندساز و از هنرمندان تئاتر سبزوار است. وی همچنین در تعزیه های ایام محرم نیز به نقش آفرینی می پردازد. از این هنرمند قبلا مستند تلویزیونی «چشم به راه» که روایتی از شغل خراطی در کوی گلستان سبزوار است، مورد توجه زیادی واقع شده است.

اسرارنامه پیش از این مصاحبه مفصلی با امیرحسین مرادی داشته که هم اکنون می توانید برای مطالعه آن مصاحبه روی اینجا کلیک کنید.

 

photo_۲۰۲۱-۰۷-۳۰_۱۴-۰۱-۴۱

 

photo_۲۰۲۱-۰۷-۳۰_۱۷-۲۸-۲۵

 

photo_۲۰۲۱-۰۷-۳۰_۱۴-۰۱-۳۴

photo_۲۰۲۱-۰۷-۳۰_۱۴-۰۱-۳۲

 

نظرت را بنویس
comments
پربازدیدترین محبوب‌ترین‌ها پرونده ویژه نظرات شما